Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare " Stand hidraulic pentru incercari armaturi industriale "


Anunt de participare (utilitati) numarul 48965/08.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Adresa postala: DR.TR.SEVERIN STR.NICOLAE IORGA NR.1, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 220236, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel.0252/315848, In atentia: Rodica CHERESDI, Email: [email protected], Fax: 0252/323685, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: Elena VIASU, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-317908
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Sucursala ROMAG-PROD
Adresa postala: Calea Tg.Jiului, km 7, ,Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 227315, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA/SERVICIUL MEA, Tel.+40-(0)252-311250, In atentia: Elena VIASU, Email: [email protected], Fax: +40-(0)252-317908
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare " Stand hidraulic pentru incercari armaturi industriale "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursala ROMAG-PROD, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Calea Tg.Jiului, km 7, ROMINIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare " Stand hidraulic pentru incercari armaturi industriale "1 buc.
Standul este destinat probarii armaturilor industriale cu flanse, capete filetate sau capete pentru sudare" cap la cap" avand dimensiunile:
DN 25 PN 64-DN 300 PN64; DN 350 PN 40; DN 400 PN 40 si DN 500 PN 25
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252300-4 - Echipament de masurare a presiunii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare " Stand hidraulic pentru incercari armaturi industriale "1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 369, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 3690lei si garantia de buna executie 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii Scadenta la plata pentru facturi este de 120 de zile de la data inregistrarii acesteia, in conditiile receptionarii produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 , Certificat privind plata impozitelor, taxelor locale si la Bugetul de Stat consolidat, Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe raza municipiului unde are sediul operatorul economic, Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale- cifra de afaceri globala pe ultimii trei aniSituatii financiare anuale, pe ultimii 3 ani - formular 10, 20, 30, 40 sau extrase de bilant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii trei ani.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante
Document privind certificarea implementarii SMC SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
544/02.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Suc. ROMAG-PROD, serv. MEA, tel. 0252/311250, int. 3204, contra cost-50 lei, la Casierie sau cu OP cont IBAN RO02RNCB0179034575410001-BCR SUC.MH,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2008 12:00
Locul: Sucursala ROMAG-PROD, Dr. Tr. Severin, Calea Tg.Jiului, km 7, Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr. 4, Jud. Dolj, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termen conform art. 272 din OUG 34/2006 rap. la OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
R.A.A.N. - Serviciul Contencios Juridic
Adresa postala: Str. Nicolae Iorga, nr. 1, Judetul MH, Localitatea: Dr. Tr. Severin, Cod postal: 220236, Romania, Tel.0252/326147, Fax: 0252/323685
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer