Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare televizoare si frigidere Camin B 11, B 13 Hasdeu


Anunt de participare numarul 129082/27.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala:  str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Punct(e) de contact:  Birou Achizitii -Investitii- Lucrari, Tel. 0264.596332, Email:  [email protected], Fax:  0264.596332, Adresa internet (URL):  www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizaretelevizoare si frigidere Camin B 11, B 13 Hasdeu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Hasdeu nr. 36-38
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare frigidere, televizoare Camin B 11, B13.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39711130-9 - Frigidere (Rev.2)
32324100-1-Televizoare color (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare frigidere, televizoare Camin B 11, B13.
Valoarea estimata fara TVA: 298, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este deLot 1 :2 000 leiLot 2 :3 000 leiGarantie de buna executie 10% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
subventii si venituri camine
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 19: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular 6: Informatii generale despre ofertant
Formular 8: Date despre asociere
Formular 5: Imputernicirea notariala
Cazierul fiscal ? eliberat de organele competente
Formular 10: Declaratie privind eligibilitate
Formular 11:
Formular 26- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCertificatul de atestare fiscalaCertificat privind plata impozitelor si taxelor legaleFormular 25
-Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. 314/12.10.2010
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 20: Declaratie privind cifra de afaceriOfertantii vor depune ultimul bilant depusspre inregistrare la Directia Finante Publice
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 13 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
- Formular 16 ? Experienta in contracte similare
Experienta similara in furnizarea de produse: Lot 1- frigidere
Indeplinirea de contracte de furnizare echipamernte similare (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestate prin:
? copie contract
? recomandare din partea beneficiaruluiCa si nivel specific minim necesar ofertantii vor prezenta documentele , care sa respecte conditiile de mai sus, pentru un contract ce vadovedi experienta similara si care trebuie sa fi avut valoarea de minim50 000 leifara TVA.Experienta similara in furnizarea de produse: Lot 2- televizoare
Indeplinirea de contracte de furnizare echipamernte similare (produse incadrate in acelasi CPV ca si prezentele produse), atestate prin:
? copie contract
? recomandare din partea beneficiaruluiCa si nivel specific minim necesar ofertantii vor prezenta documentele , care sa respecte conditiile de mai sus, pentru un contract ce vadovedi experienta similara si care trebuie sa fi avut valoarea de minim100 000 lei fara TVA.Formular 14: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora
- Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Subventii si venituri camine
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor(CNSC)
Adresa postala:  Str. Stavropoleas nr. 6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
-
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Tel. -, Fax:  -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun la CNSC in cel mult 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinata a unui act considerat nelegal emis de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UMF CLUJ-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Str.Emil Isac nr.13, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400023, Romania, Fax:  26430896
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2011 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer