Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ZAHAR


Anunt de participare numarul 139583/10.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL SLOBOZIA
Adresa postala: Str. Garii nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA COMAN, Tel. +40 243232606, Email: [email protected], Fax: +40 243232635, Adresa internet (URL): http: \\www.anp-just.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FurnizareZAHAR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: LOC. SLOBOZIA, STR. GARII, NR. 54, JUD. IALOMITA
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 196 si 6, 495RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia de regula lunar in functie de bugetul aprobat. Se vor incheia 3 contracte subsecvente.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare zahar, cantitate 1500 kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15831200-4 - Zahar alb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) pe durata intregului acord-cadru ar putea fi solicitate :
-cantitate totala minima 1200 kg , valoare totala estimata minima 5196.00 lei fara TVA
-cantitate totala maxima 1500 kg , valoare totala estimata maxima 6495.00 lei fara TVAb) - pentru 1(unu)contract subsecvent cantitatea minima este de 400 kg si valoarea estimata minima 1732.00lei
- pentru 1(unu)contract subsecvent cantitatea maxima este de 500 kg si valoarea estimata maxima 2165.00leic) Evaluarea ofertelor se va face in functie de valoarea estimata maxima totala a acordului cadru, respectiv 6495.00 lei, fara TVAd) calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: se va incheia 1 contract pe luna . Se vor incheia 3 contracte subsecvente.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 196 si 6, 495RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 120 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul deschis la Trezoreria Slobozia - RO38TREZ3915005XXX000111 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari , in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Originalul documentului de constituire a garantiei va fi atasat coletului sigilat. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare (a se completa declaratia din sectiunea formulare). Garantia de participare se restituie sau retine , dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL STATULUI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea, conform art. 180 din ord.34/2006. (Acest document este obligatoriu pentru ofertant si va trebui prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta 34/2006 (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul)3.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)4.Certificat prin care se confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul local (din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele)5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura6.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev. art.69^1 din OUG 34/2006 modificata (acest document va fi prezentat de ofertant si dupa caz de ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator)Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - ANDREI DUMITRU ? director- CIACHIR MARIUS - ? director adj CPPP Amara
- OVREIU AURELIAN ? director adjunct Economico Administrativ- MAURER CHRISTIAN ? contabil sef- COMAN LUCICA ? viza CFP- MUSCA ROMEO ? sef Serviciu Logistica- OBREJAN MARIA ? consilier juridic- COMAN VASILICA ? ofiter achizitii- ARSENIE DOREL NINEL ? ofiter achizitiiNota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. ? Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota : Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Inainte de semnarea acordului cadru ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau copielegalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
DaDupa realizarea evaluarii initiale integrala a ofertelor se va lansa licitatia electronica. A.C. are obligatia de a invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi, in sensul imbunatatirii ofertei depuse anterior organizarii acestei faze. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare este pretul UNITAR/KG, fara TVA.Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor admisi. Inform. care urmeaza a fi puse la dispoz.ofert.la L.E.: preturile noi , nr. particip., clasamentul. Se va organiza o singura runda. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.Daca la finalul L.E. pe loc 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofert. cu preturi egale, atunci se va solicita doar acestor ofertanti, noi prop.de pret in PLIC INCHIS
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2012 11:00
Locul: Penitenciar Slobozia, str. Garii, nr. 54, jud. Ialomita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Licitatia electronica: a)face obiectulprocesului de reofertare: pretul unitar fara TVAb) NU exista limite pana la care pretul unitar poate fi imbunatatit c)informatii puse la dispozitia ofertantilor : existenta de preturi noi , nr. de participanti , clasamentul , L.E. poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta, ofertantii pot vedea cea mai buna oferta, L.E. nu se prelungeste automat in cazul modificarii clasamentuluid) Inainte de lansarea L.E., se va realiza o evaluare integrala a ofertelor. Autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistem si va invita toti ofertantii cu oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite tuturor ofertantilor .Notificarile de incepere a L.E. vor fi generate si transmise automat de catre sistem pe e-mail .e)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: in cadrul L.E. ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze. , numarul de runde: 1(una); durata unei runde: 1(una) zi. L.E. se va finaliza la finalul rundei nr.1 .In cazul in care ofertantii nu modifica in cadrul fazei de L.E. elementele care fac obiectul procesului de reofertare, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa anterior desfasurarii L.E., si care a fost introdusa in SEAP de autoritatea contracranta.f) pentrua participa la L.E. operatorii economici trebuie sa fie inregistrati online si sa detina certificat digital pt. acces in sistem. Informatii disponibile pe: http: //www.e-licitatie.roDaca la deschiderea ofertelor financiare din plic sigilat, pe locul 1 se vor clasa 2 sau mai multi ofertanti cu pret egal, atunci se solicita acestor ofertanti, noi propuneri de pret in PLIC INCHIS.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art.256^2 alin 1) lit.b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Slobozia - compartimentul achizitii publice
Adresa postala: Strada Garii, nr.54, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920041, Romania, Tel. +40 0243232606, Email: [email protected], Fax: +40 0243232635, Adresa internet (URL): www.pslobozia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer