Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii


Anunt de participare (utilitati) numarul 139878/23.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul administrativ II al beneficiarului, din str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
Valoarea estimata fara TVA: 585, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 11700 lei.Echivalenta pt.constit.garantiei de part.in alta moneda se realiz.la curs BNR pt.moneda resp., valabil pt.data publicarii anuntului de part.in SEAP.Valabilitate garantie: cel putin egala cu valab.ofertei, resp.120 zile de la term.limita de primire a ofertelor.Forma de constit.: 1)virament bancar (OP), in contul Conpet (RO38RNCB0205044865700001, BCR Ploiesti, insotit de extras de cont vizat de banca;2)instrument de garantare emis de catre o societ.bancara sau de asigurari, in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET, elab.conf.model din "Formulare", in cuantumul si pt.per.de valab.solicit., astfel incat din acesta sa reiasa fara echivoc ca soc.bancara sau de asigur.va plati CONPET SA suma de 11700 lei, la prima cerere scrisa a CONPET, si fara ca aceasta sa aiba oblig.de a motiva cererea, cu cond.ca in cererea sa CONPET sa specif.ca suma ceruta de ea si datorata ei este din cauza exist.uneia sau mai multora dintre sit.prev.de art.87 din HG 925/2006?si se enumera aceste situatii de la lit. a)-c).In mod obligatoriu, instrum.de garantare va mentiona la lit.d), ca, daca ofertantul a formulat contestatie si i-a fost respinsa de CNSC, Conpet are dreptul sa retina din garantia de part., iar soc.bancara/de asig.va elibera catre Conpet, suma stab.in conf.cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006:4365 lei.Doc.care confirma plata gar.de part.va fi anexat plicului ext., pt.a putea fi verif.plata gar.de part.In cazul neprez.dovezii constit.gar.de part.pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, oferta va fi resp., fiind declarata inacceptabila, potriv.prevederilor art. 33 alin (3) lit. b), coroborat cu art. 36 alin. (1) lit. a) din HG 925/2006.Daca ofertantul beneficiaza de reducerea prev.de Legea 346/2004 priv.IMM, acesta are obligatia de a anexa plicului exterior, doc.prev.de aceasta Lege. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, conform modelului din Sectiunea IV ? Anexa Formulare. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind eligibilitatea. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/ sau spalare de bani.Cerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat; in cazul sustinerii, tertul sustinator, pt. lit. a), c1) si d) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.Cerinta nr. 3. Certificate de atestare fiscala. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificatele de atestare fiscala din care sa rezulte situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, la ultimul termen legal al scadentei de plata, anterior datei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant. In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor. Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Cerinta nr. 6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind.1 din OUG 34/2006. Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) si, in cazul sustinerii, si tertul sustinator si / sau subcontractantul, daca este cazul, are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. Cerinta nr. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Cerinta obligatorie: Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, emis cu maximum 30 de zile inaintea datei depunerii ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 1170000 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie si Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 585000 lei. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul.
Ofertantul va anexa: copia contractului prezentat ca experienta similara sau copii ale paginilor relevante ale contractului, din care sa reiasa: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului, pagina cu semnaturi
Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.
Cerinta nr. 3. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: echipa mobila de interventie si mecanici si electricieni auto
Cerinta nr. 4. Autorizatie ADR (IPROCHIM) pentru transport titei (petrol brut), din care sa reiasa ca la constructia cisternei, a dotarilor si echipamentelor s-au respectat prescriptiile ADR (IPROCHIM), in temeiul Acordului European Legea 31/1994 si al Ordinului 272/2001.Ofertantii prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Cerinta nr. 5. Certificat emis de Registrul Auto Roman (RAR), in baza calitatii sale aprobate prin HG 768/1991, de agreere pentru vehicule care transporta anumite marfuri periculoase, valabila la data depunerii ofertelor.
Cerinta nr. 1. Prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, pentru domeniul supus licitatiei. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit.electronica participa ofertantii inreg.in SEAP si cu oferte admisibile. In conf.cu art.38 alin.(4) din HG 925/2006, refuzul unui operator ec.de a se inreg.in SEAP pt. particip.la etapa finala de l.e. e asimil.cu retragerea ofertei, fiind aplic.prev.art.87 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006.In cadrul l.e., reofertarea se ref.la pretul ofertei(din Formul.de oferta); Pt.licit.electr., a.c. invita ofertantii admisi sa prez. preturi noi; ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii POT vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale licit.el.: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modif. in cadrul unei runde pretul, la stab.clasam. final e luata in consid.ultima oferta depusa (electronic sau initial).Autorit. contract.atribuie contr.conf.art. 200 din OUG 34/2006. Dupa runda de of.electronica, autorit.contr.va solicita transm.ofertei financiare cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 11:00
Locul: Sediul administr. II al SC CONPET SA din Ploiesti, str. Rezervoarelor nr. 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; copii BI/CI si imputerniciri in original
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are oblig.de a prez.Formularul nr.13 din "Formulare"priv.acceptarea clauzelor contractuale obligatorii. Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri de modificare a clauzelor contractuale obligatorii si care sunt in mod dezavantajoase pentru autoritatea contractanta.In cazul ofertei comune, se va prez.pe plicul ext.Acord de asoc.in orig., semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?. Criteriile de calif.de la III.2.1.se indeplinesc individual.E obligatoriu ca fiecare asociat sa completeze si sa prezinte documentele solicitate la aceste puncte. Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratiile privind: neincadr.la art.180, la art.181-lit. a), c1) si d), si art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere, in forma autentica (autentificat notarial), cf. modelului din ?Formulare?. Declaratia priv.neincadrarea la art.69 ind.1 trebuie completata si de subcontractant. Cerintele de la III.2.2 se indeplinesc prin cumul. Cerintele de la punctul III.2.3 se indeplinesc astfel: exp.similara?prin cumul;cerinta 2 individual; cerinta 3 prin cumul, cu cond.ca asoc.(sau daca este cazul, subcontr.), sa indepl.integral partea din contract pt.care se sol.pers.autorizat.Cerintele privind Autorizatia si certificatul se indeplinesc prin cumul, cu cond.ca asoc. care prez.autorizarile sa indepl.integral acea parte din contract pt.care se solicita autorizarea.Pt.demonstr.indepl.criteriilor, asociatii prezinta, fiecare, doc.sol.la ac.puncte. In cazul in care oferta comuna este castig., la incheierea contr.cu a.c. va prezenta contr.de asociere autentificat sau legalizat notarial, cu clauzele oblig.: partile contr., obiect, scop, durata asoc., executia contr.si contrib.partilor la exec.acestui contr., cauzele de incetare, confid., litigii;liderul asocierii va fi pe depl.resp.in fata a.c.pt.exec.contr., inclusiv platile;Platile vor fi efectuate direct catre liderul asociatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer