Licitatie Publica - Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
Anunt de participare (utilitati) numarul 139878/23.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Sinziana Motoc, Tel. +40 244401360, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul administrativ II al beneficiarului, din str. Rezervoarelor nr. 8, Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 1 buc. autovidanja cu tractiune integrala 6x6, autorizata ADR pentru transport marfuri periculoase, echipata pentru interventii la avarii
Valoarea estimata fara TVA: 585, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, de minimum 1170000 lei.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
Cerinta nr. 2. Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, realizata in ultimii 3 ani.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente din care sa reiasa cifra de afaceri globala anuala, din ultimii 3 ani. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Declaratie si Lista principalelor livrari de produse din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 585000 lei. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Pentru contracte incheiate in alte monede, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru moneda respectiva si pentru anul in care a fost finalizat contractul.
Ofertantul va anexa: copia contractului prezentat ca experienta similara sau copii ale paginilor relevante ale contractului, din care sa reiasa: numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului, termenul de executie, data incheierii contractului, pagina cu semnaturi
Cerinta nr. 2. Declaratie si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.
Cerinta nr. 3. Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantii straini prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatorul personal obligatoriu pentru indeplinirea contractului: echipa mobila de interventie si mecanici si electricieni auto
Cerinta nr. 4. Autorizatie ADR (IPROCHIM) pentru transport titei (petrol brut), din care sa reiasa ca la constructia cisternei, a dotarilor si echipamentelor s-au respectat prescriptiile ADR (IPROCHIM), in temeiul Acordului European Legea 31/1994 si al Ordinului 272/2001.Ofertantii prezinta documentele in original si in limba romana, traducere legalizata.
Cerinta nr. 5. Certificat emis de Registrul Auto Roman (RAR), in baza calitatii sale aprobate prin HG 768/1991, de agreere pentru vehicule care transporta anumite marfuri periculoase, valabila la data depunerii ofertelor.
Cerinta nr. 1. Prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau a echivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, pentru domeniul supus licitatiei. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licit.electronica participa ofertantii inreg.in SEAP si cu oferte admisibile. In conf.cu art.38 alin.(4) din HG 925/2006, refuzul unui operator ec.de a se inreg.in SEAP pt. particip.la etapa finala de l.e. e asimil.cu retragerea ofertei, fiind aplic.prev.art.87 alin.(1) lit.a) din HG 925/2006.In cadrul l.e., reofertarea se ref.la pretul ofertei(din Formul.de oferta); Pt.licit.electr., a.c. invita ofertantii admisi sa prez. preturi noi; ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; Ofertantii POT vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie; Nr.de runde ale licit.el.: 1; Durata unei runde: 1 zi; Daca ofertantul nu modif. in cadrul unei runde pretul, la stab.clasam. final e luata in consid.ultima oferta depusa (electronic sau initial).Autorit. contract.atribuie contr.conf.art. 200 din OUG 34/2006. Dupa runda de of.electronica, autorit.contr.va solicita transm.ofertei financiare cu noile valori.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 11:00
Locul: Sediul administr. II al SC CONPET SA din Ploiesti, str. Rezervoarelor nr. 8, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor; copii BI/CI si imputerniciri in original
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are oblig.de a prez.Formularul nr.13 din "Formulare"priv.acceptarea clauzelor contractuale obligatorii. Oferta va fi considerata neconforma in cazul in care se fac propuneri de modificare a clauzelor contractuale obligatorii si care sunt in mod dezavantajoase pentru autoritatea contractanta.In cazul ofertei comune, se va prez.pe plicul ext.Acord de asoc.in orig., semnat si stampilat, conf.modelului din ?Formulare?. Criteriile de calif.de la III.2.1.se indeplinesc individual.E obligatoriu ca fiecare asociat sa completeze si sa prezinte documentele solicitate la aceste puncte. Tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta Declaratiile privind: neincadr.la art.180, la art.181-lit. a), c1) si d), si art. 69 ind.1 din OUG 34/2006, precum si Angajament ferm de sustinere, in forma autentica (autentificat notarial), cf. modelului din ?Formulare?. Declaratia priv.neincadrarea la art.69 ind.1 trebuie completata si de subcontractant. Cerintele de la III.2.2 se indeplinesc prin cumul. Cerintele de la punctul III.2.3 se indeplinesc astfel: exp.similara?prin cumul;cerinta 2 individual; cerinta 3 prin cumul, cu cond.ca asoc.(sau daca este cazul, subcontr.), sa indepl.integral partea din contract pt.care se sol.pers.autorizat.Cerintele privind Autorizatia si certificatul se indeplinesc prin cumul, cu cond.ca asoc. care prez.autorizarile sa indepl.integral acea parte din contract pt.care se solicita autorizarea.Pt.demonstr.indepl.criteriilor, asociatii prezinta, fiecare, doc.sol.la ac.puncte. In cazul in care oferta comuna este castig., la incheierea contr.cu a.c. va prezenta contr.de asociere autentificat sau legalizat notarial, cu clauzele oblig.: partile contr., obiect, scop, durata asoc., executia contr.si contrib.partilor la exec.acestui contr., cauzele de incetare, confid., litigii;liderul asocierii va fi pe depl.resp.in fata a.c.pt.exec.contr., inclusiv platile;Platile vor fi efectuate direct catre liderul asociatiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ind. 2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. CONPET S.A. Ploiesti
Adresa postala: Str. Anul 1848 nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2012 08:56