Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare 11 moristi hidrometrice si accesoriile aferente ( tije, sistem de glisare) ? LOTUL 1 si a 11 micromoristi si accesorii - LOTUL 2


Anunt de participare numarul 147136/10.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala: Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA CHELMU, Tel. +40 0748886506, Email: [email protected], Fax: +40 0213151297, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE
Adresa postala: Str. Ion Campineanu nr. 11, sect. 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Corina Damaschin, Tel. +40 748886506, In atentia: Corina Damaschin, Email: [email protected], Fax: +40 213122174/ +40 213151297, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE
Adresa postala: Str. Ion Campineanu nr. 11, sect. 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010031, Romania, Punct(e) de contact: Corina Damaschin, Tel. +40 748886506, In atentia: Corina Damaschin, Email: [email protected], Fax: +40 213122174/ +40 213151297, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare 11 moristi hidrometrice si accesoriile aferente ( tije, sistem de glisare) ? LOTUL 1 si a 11 micromoristi si accesorii - LOTUL 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Administratiile Bazinale de Apa, conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 11 moristi hidrometrice si accesoriile aferente ( tije, sistem de glisare) ? LOTUL 1 si 11 micromoristi si accesorii - LOTUL 2 (cod CPV 38421000-2) pentru desfasurarea activitatii de determinare a parametrilor hidrologici.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38421000-2 - Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 ? 11 moristi hidrometrice si accesoriile aferente ( tije, sistem de glisare) ? cod CPV 38421000-2
Valoarea estimataa contractului: 368.816, 25 lei fara TVA (82.500 euro fara TVA )
LOTUL 2 ? 11 micromoristi si accesorii - LOTUL 2 (cod CPV 38421000-2)Valoarea estimataa contractului: 319.640, 75 lei fara TVA (71.500 euro fara TVA )
Valoarea estimata fara TVA: 688, 457RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 7.000 lei sau echivalent in alta valuta pt. Lotul 1 si de 6.000 lei sau echivalent in alta valuta pt. Lotul 2.In cazul in care ofertantul doreste sa constituie gar.de participare in alta valuta, echivalentase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor (cu 5 zile inainte).Per. de valab.a gar. de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de const. a gar. de particip.care va fi acceptata : - conf. Art. 86, alin (1) din HG nr.925/2006 - Formularul nr. 15 din Sectiunea C ? Formulare, trebuind sa contina si preved. art 87 HG nr.925/2006 si art.278^1 din OUG. nr.34/2006;Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, si vor prevedea daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat, conf. Art. 86 din H.G. nr. 925/2006.-depunerea unui OP sau a unei file cec la casieria aut. contr., in original sau copie conf. cu originalul, cu cond. confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;contul aut. contractante este RO07 TREZ 7005 005X XX00 2172, deschis la Activitatea de Trez. Contab. a Mun. Bucuresti.In cazul in care sesolicita reducereagar. de participare cu 50% se va prezenta Formularul pentru garantie si o declaratie pe propria raspundere, conf. Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.In cazul asocierilor de operatori economici/oferte comune, pt. a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii/ofertei comune trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor (declaratie pe propria raspundere, conf. Anexei 1 din Legea nr. 346/2004, din partea fiecarui membru al asocierii).Aut. contractanta va elibera/restitui gar. de participare conform prevederilor Art. 88 din H.G. nr. 925/2006.Retinerea gar.de part. Conf. Art.2781, alin(1), lit.b) din OUG. nr. 34/2006, respectiv suma de 3.688, 16 Lei fara T.V.A.pt. Lotul 1 si suma de 3.196, 40 Lei fara T.V.A. pentru Lotul 2 Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de5 % din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui, respectand prevederile art.90 din HG nr. 925/2006, prin : ? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Instrumentele de garantare vor fi irevocabile, si vor prevedea daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat, conform Art. 86 din H.G. nr. 925/2006. ?Garantia de buna executiese poate constitui si prin Ordin de Plata , in valoare de __ Lei, reprezentand 5 % din valoarea contractului fara TVA, in contul numarul RO44 TREZ 7005 005X XX00 2172 deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, in termen de maxim 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului.Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia de buna executie a contractului in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti contractante.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a obligatiilor contractuale privind furnizarea echipamentelor. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul convenit de parti, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. nr. 925/2006 , asa cum a fost modificata si completata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alte surse: surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privind eligibilitatea ?Se va completaformularul nr. 2Sectiunea C;
Incadrarea in situatiile prevazutela Art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 si la Art.46, alin 1) , lit c) din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 , atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .
b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul nr.3 Sectiunea C;
Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .c)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Se va completa formularul nr.4Sectiunea C;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Dr. Ing. Vasile PINTILIE - Director General; Ing. Ovidiu GABOR- Director General Adjunct;Ing. Ioan Oprean ? Director General Adjunct, Cons. Juridic Catalin CALUIAN- Sef Birou Juridic si Contencios ;Ing Cristina Persinaru ? Director Directia de Dezvoltare, Investitii; Ec. Mihaela CHELMU- Sef Birou Achizitii ANAR, Ec. Florin Stefan Cojocaru - Director Economic, Dr.Ing. Dragos Cazan ? Director DMRA ANAR, Ing. Monica Mainerici ? Sef S.G.C.R.A. DMRA ANAR, Ing. Daniel Luta ? DMRA, Ing. Adrian Vladucu ? DMRA, Ing. Elena Slavescu ? DMRA, Ec. Costin Cocea ? DEF ANAR, Ec. Corina Damaschin ? Birou Achizitii ANAR, , Consilier Juridic Dragos Francu ? D.M.L.H., , Ec. Ionescu Medy Ionela ? DEF, Ing. Laurentiu Cercel ? Birou Achizitii ANAR.
Incadrarea in situatiaprevazutala art.69^1din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006atrage excluderea ofertantului/candidatuluidin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.
Nota: Se solicita tuturor ofertantilor asociatideclaratiile cu privire la neincadrarea in art. 180, art. 181 si art. 69`1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Tertilor li se va solicita neincadrarea in prevederile art. 180, art. 181 lit. a), c1) si d) si art. 69`1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.d)Declaratie privind calitatea de participant la procedura. (Se va completa Formularul nr.5 din Sectiunea C);
- in nume propriu;
- asociere;
- cu subcontractanti....... ( dupa caz)
Precizare:
Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
- sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
- sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
e)Se vor prezenta, conform art. 182 din OUG nr. 34/2006, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat ( bugetul general consolidat), inclusiv cele locale ? din care sa rezulte cu nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
f)Cazierul judiciar emis de autoritatile de abilitate la care este inregistrat candidatul/ofertantul, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor;
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In conformitate cu prevederile art. 11, alin.(5) si (6) din H.G. nr. 925 / 2006: ?...(5) ...... ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.(6) Autoritatea contractanta trebuie sa se asigure ca ofertantul a carui oferta este declarata castigatoare a prezentat, nu mai tarziu de incheierea raportului procedurii de atribuire, certificatele/documentele prevazute la alin. (5), acestea fiind incluse in dosarul achizitiei publice. Dosarul achizitiei publice trebuie sa includa si certificate/documente ale altor ofertanti numai daca, in cadrul procesului de evaluare, au fost adoptate decizii de respingere a respectivelor oferte care s-au bazat pe informatiile din respectivele certificate/documente.?
g) Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" se va intocmi conform modelului prevazut in Sectiunea C Formulare.Toate documentele solicitate vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului/obiectelor de activitate clasificate pe coduri CAEN (conform Ordinului 337/2007) din care sa rezulte existenta activitatii necesare pentru indeplinirea contractului - prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor;
Nota: ?Pentru persoane juridice romane:
-Certificat constatator, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate aferent contractului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
?Pentru persoane fizice romane:
-Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere aofertelor.
?Pentru persoane fizice / juridice straine:
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. -prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabile la data limita de depunere a ofertelor, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
In cazul ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita acestuia prezentarea documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Fisa de informatii generale ;
b) Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, 2010, 2011, 2012, vizat si inregistrat de organele competente, prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
c)Informatii privind situatia financiara: - Media cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010), in lei siin euro.In conformitate cu prevederile art. 186, alin.(3): ??.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)??Cerinta minima de calificare :
LOTUL 1
- realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 700.000 lei fara TVA;
LOTUL 2
- realizarea unei medii a cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 600.000 lei fara TVA;Autoritatea contractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Formularul nr. 6 din Sectiunea C;
-Valorile cifreide afaceri globale pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010) vor fi exprimate in lei si euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: ANUL / CURS EURO-LEU: 2010/ 4, 2099 ; 2011 / 4, 2379; 2012 / 4, 4560.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.-Informatiile privind cifra de afaceri se vor completain Formularul nr.7 din Sectiunea C - Formulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie privindlista principalelor livrari similare din ultimii 3 ani ( ultimii 3 ani in lista principalelor livrari similare se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea sunt autoritati contractante sau clienti privati;
Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor livrari similare obiectului contractului efectuate in ultimii 3 ani din care sa reiasa clar ca au avut ca obiect furnizarea de produse similare celor solicitate de catre autoritatea contractanta;
Prin contract similar se intelege un contract care a avut ca obiect livrarea de produse similare in raport de scopul si domeniul contractului.
Se solicita prezentarea a cel putin 1 contract, maxim 3 contracte care sa confirme furnizarea de produse similare efectuate in ultimii 3 ani( ultimii 3 ani in lista principalelor livrari similare se calculeaza pana la data limita de depunere a ofertelor), cu o valoare cumulata de cel putin 185.000 lei pentru LOTUL 1, respectiv de 160.000 pentru LOTUL 2;
Certificatele/documentele care vor fi prezentate in vederea sustinerii experientei similare solicitate se vor prezenta emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, continand informatii potrivit art. 97 indice 1 din HG.925/2006
Se solicita prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, sau echivalente ( recunoscute de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene ). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Formularul nr.8 din Sectiunea C - Formulare;
- Anexa la formularul nr.8 din sectiunea C a documentatiei de atribuire;Se solicita prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, sau echivalente ( recunoscute de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene ). In cazul unei asocieri, prezentarea certificatului este obligatorie pentru toti asociatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15.372/13.09.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2013 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2013 11:00
Locul: Str. Ion Campineanu, nr. 11, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta de deschidere a ofertelor, in baza unei imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele au punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. In cadrul procesului de reofertare se va solicita prezentarea unei noi oferte financiare, castigatorul fiind desemnat cel care va oferi pretul cel mai scazut.Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la sedinta de deschidere a ofertelor.? Participantii la sedinta de deschidere a ofertelor, vor prezenta in acest sens o delegatie scrisa din partea operatorului economic, prin care acesta din urma il angajeaza pe respectivul participant sa-l reprezinte in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor;? In cadrul sedintei de deschidere, nu va fi respinsa nici o oferta, cu exceptia celor care se incadreaza intr-una din urmatoarele situatii: a) au fost depuse dupa data si ora limita de depunere sau la o alta adresa decat cele stabilite in invitatia de participare/documentatia de atribuire;b) nu sunt insotite de garantia de participare astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire.? Sedinta de deschidere se va finaliza printr-un proces-verbal, semnat de membrii comisiei de evaluare, (de expertii cooptati, dupa caz) si de reprezentantii operatorilor economici prezenti la sedinta, intocmit in concordanta cu continutul ANEXEI 1 din Ordinul Presedintelui ANRMAP NR.302/2011. Procesul-verbal va consemna modul de desfasurare a sedintei de deschidere, aspectele formale constatate la deschiderea ofertelor preliminare, elementele principale ale fiecarei oferte, consemnandu-se totodata lista documentelor depuse de fiecare operator economic in parte.Fiecare operator economic care si-a depus oferta, indiferent daca a fost sau nu prezent la sedinta de deschidere, va primi cate o copie a procesului - verbal.Nu va fi admisa la evaluare : a) oferta cu perioada de valabilitate mai mica decat decat cea precizata in prezenta documentatie de atribuire si/sau care este insotita de scrisoarea de garantie bancara de participare cu perioada de valabilitate mai mica decat cea a ofertei.b) Daca la deschiderea plicului se constata ca lipseste garantia de participare oferta va fi respinsa;c)Ofertadepusa de un ofertant care, in ultimii 2 ani, din motive imputabile acestuia, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale.Modul de indeplinire a obligatiilor contractuale se dovedeste prin documentele constatatoare , conform Art.97 ind. 1 din H.G. nr. 925/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Rt. 256 indice 2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ADMINISTRATIA NATIONALA " APELE ROMANE" - Biroul Juridic Contencios
Adresa postala: Str. Edgar Quinet, nr. 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Tel. +40 213110146, Email: [email protected], Fax: +40 213122174, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2013 16:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer