Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare 2 autoturisme de teren in Leasing la sediul DS HUNEDOARA prin Programul de stimulare a innoirii Parculul auto national


Anunt de participare numarul 130031/09.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala:  B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  70164, Romania, Punct(e) de contact:  Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 229, Email:  [email protected], Fax:  021 316 97 45, Adresa internet (URL):  www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA HUNEDOARA
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Productie, Marketing, Achizitii, Tel. 0254 205 100, In atentia:  ing.Gorun Gabriel, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
www.e-licitatie.ro
Adresa postala:  -, Localitatea:  -, Cod postal:  -, Romania, Punct(e) de contact:  -, Tel. -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare 2 autoturisme de teren in Leasing la sediul DS HUNEDOARA prin Programul de stimulare a innoirii Parculul auto national
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: DIRECTIA SILVICA HUNEDOARAAdresa postala: str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara , Localitatea: Deva , Cod postal: 330091 , Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de autoturisme de teren cu cilindree pana in 1600 cmc prin programul de stimulare a innoirii Parcului auto national conform Ordinului nr. 772 din 31 ianuarie 2011 pentru aprobarea Ghidului de finantare a Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34113300-5 - Vehicule de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati :2 buc. autoturisme teren 4x4:
LOTUL I - AUTOTURISM DE TEREN(BENZINA)- 1buc.;
LOTUL II ?AUTOTURISM DE TEREN(DIESEL)- 1buc.;
Valoarea estimata fara TVA: 28, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare este de 1.200, 00 lei, astfel: Lotul nr. 1? 580 leiLotul nr. 2 ? 620 lei.Garantia de buna executie este 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale Regiei Nationale a Padurilor ? Romsilva si din veniturile fondului de mediu conform ordinului nr. 772/2011 emis de Ministerul Mediului si Padurilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare si prezentare formulare: ?Informatii generale?, ?Declaratie privind eligibilitatea?, ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006?, din Sectiunea a III-a FORMULARE-certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat la data de 28.09.2011 ? copie conforma cu originalul.Persoane juridice / fizice romane-prezentare certificat de inregistrare emis de O.R.C. - copie conforma cu originalul-prezentare certificat constatator emis de catre O.R.C. sau de catre Camera de Comert si Industrie, valabil la 28.09.2011 ? copie conforma cu originalulPersoane juridice / fizice straine-prezentare de documente traduse in limba romana care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si din care sa rezulte ca au ca obiect de activitate furnizarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
-Ofertantii(atat pers jurid/fizice romane cat si straine) trebuie sa prezinte orice document prin care sa faca dovada ca au dreptul sa furnizeze autoturisme in cadrul Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national, respectiv ca sunt validati de Comitetul de avizare al Autoritatii Fondului de Mediu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NU SE SOLICITA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 10721 din 06.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot participa doar reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Justificarea alegerii procedurii: conform documentului "N. J. conform notificarii ANRMAP - AUTO TEREN.pdf", din lista "Documentatie de atribuire". Mai multe detalii sunt prezentate in Documentatia de atribuire atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al D.S.Hunedoara
Adresa postala:  str.M.Viteazu, nr.10, jud.Hunedoara, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330091, Romania, Tel. 0254 205 100, Email:  [email protected], Fax:  0254 205 111
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2011 19:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer