Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE 2 BUC. ASCENSOARE- INCLUSIV MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE -RELUAREA PROCEDURII


Anunt de participare numarul 19292/18.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel.0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, DIRECTIA LOGISTICA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, ETAJ 4, CAMERA 419 - in urma unei solicitari scrise, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: BUCUR RUXANDA
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL JUDETUL PRAHOVA - REGISTRATURA
Adresa postala: B-DUL REPUBLICII, NR. 2-4, PARTER, INTRAREA D, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100066, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE 2 BUC. ASCENSOARE- INCLUSIV MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE -RELUAREA PROCEDURII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA, PLOIESTI, B-DUL REPUBLICII, NR2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE 2 BUCATI ASCENSOARE - INCLUSIV MONTAJ SI PUNERE IN FUNCTIUNE PENTRU CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29221610-3 - Ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 BUCATI ASCENSOARE
Valoarea estimata fara TVA: 230, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 1500 RON, platibili la caseria Consiliului Judetean Prahova sau prin O.P ;GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, la data de 30.04.2007 si obligatiile de plata la bugetele locale la sediul social si punctul de lucru implicit, aferente trimestrului I ale anului 2007. 4.Certificat de inregistrare firma 5.Certificat ORC de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul respectiv emis cu maxim 30 de zile inainte de depunere
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil din anul precedent (31.12.2006), vizat si inregistrat de D.G.F.P.; 2. Fisa de informatii generale conform formular B 2.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Asigurarea cu personal calificat si de specialitate pentru domeniul solicitat 2.Experienta similara + recomandare beneficiar +copie contract nominalizat la exp. similara+PV Receptie la terminarea lucrarii 3.declatie prvind utilajele 4.ISO 9001 sau echivalent 5.Autorizatie de livrare ascensoare 6.Autorizatie ISCIR pentru montaj si punere in functiune
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.07.2007 10:30
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: ptr. a participa la licitatie este necesara cumpararea D.A.de la caseria CJPH, etaj 2, in urma unei solicitari scrise la fax: 0244/511.611
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2007 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2007 11:00
Locul: etaj 4 , camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, SECOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: Str. Emil Zola nr.4, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522.445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova, Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: b-dul republicii, nr. 2-4, Localitatea: ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel.0244/529289, Email: [email protected], Fax: 0244/406700
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 13:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer