Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare 2 bucati miniexcavatoare pe senile echipate cu lama de nivelare si brat excavator


Anunt de participare numarul 139009/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244/401360, Email: [email protected], Fax: +40 244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei , gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
Altele: Producere, transport si distributie de gaz si de energie termica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare 2 bucati miniexcavatoare pe senile echipate cu lama de nivelare si brat excavator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Adm. II al S.C Conpet S.A, Ploiesti, Str. Rezervoarelor, nr.8
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare 2 bucati miniexcavatoare pe senile echipate cu lama de nivelare si brat excavator
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare 2 bucati miniexcavatoare
Valoarea estimata fara TVA: 315, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 6300 lei. Valab: 120 zile de la termenul limita de primire a ofert. Gar de part se constit conf art. 86 alin.1 din HGF 925/2006. Doc.care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul IMM se va anexa si declaratia de IMM. 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1) sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea.Ofertantul (si tertul sustinator)are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 2 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006.Ofertantul (si tertul sustinator) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul 3 din sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prexenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV ?Anexa Formulare?, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in nici una din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta.3.Ofertanul are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala. Ofertantul are obligatia sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, . In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data depunerii ofertelor.4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Ofertanul (liderul asociatiei precum si fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 4 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertanul are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 5 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.6.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006.Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a completa si prezenta in original Formularul nr. 6 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?. Ofertantii din alte tari au obligatia de a prezenta documentele solicitate la acest punct in original si in traducere legalizata in limba romana.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: ing. Nicolae Alexandri ? Director General, ec. Elena Buzatel ? Director Economic;Dr.ing. Ghe.Ionescu-Dir. Mentenanta Dezvoltare, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica ? Achizitii si Presedintele Comisiei de Evaluare; exp. jr. Dan Manolache ? Presedinte de rezerva; membrii si membrii de rezerva ai comisiei: sing. Zoze Schiopu, ing. Scarlatescu Ion, cs.jr. Violeta Dau, ec. Ioana Radu; ing. Leonard Radulescu, ec. Loredana Andrei, cs.jr. Cornel Banica, Mihaela Iordache. Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant
Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate documentul original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest formular in copie simpla, la solicitarea autoritatii contractante transmisa inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, de min 630.000 lei.Of are oblig de a completa si prez Form nr. 7 din Sect IV, ?Anexa Formulare? si bilant contab la 31.12.2009, 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inreg la org competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ furniz de prod in ultimii 3 ani.Of tr sa faca dov indepl in ultimii 3 ani, a cel putin un contr cu obiect asema celui ptr care se ofert si cel putin egal cu 300.000 lei. Of va anexa copia contr prez ca exp sim si va prezenta certificare de buna executie: recomandare din partea beneficiarului contractului prezentat ca experienta similara, care se incadreaza in cerintele de la acest punct.
Mentionam ca din contractul prezentat ca experienta similara, sunt suficiente numai informatiile privind partile contractante, obiectul contractului, valoarea contractului si durata acestuia, precum si pagina ce poarta semnaturile reprezentantilor legali ai partilor contractante.
Ofertantul va putea prezenta si alte documente pe care le considera edificatoare in sustinerea si dovedirea experientei similare.
Ofertantul are obligatia de a prezenta: Formularul nr. 8, Anexa 1 la Formularul nr. 8 completate
Declaratie si lista privind subcontractantii
Ofertantul are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 9 si anexa la acesta, din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, pentru subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca parti (in exprimare valorica) din contractul de achizitie publica. In anexa, are obligatia de a prezenta: valoarea subcontractata, acordul subcontractantului si specimen de semnatura (sau va prezenta Acord de subcontractare, semnat).
Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii in domeniul furnizarii produselor. Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate. Certificatul va fi valabil la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Toti of. vor fi inscrisi in SEAP. In cadrul LE proc repetitiv de ofert se ref numai la pret. Atrib se va realiza intr-o sing runda.La LE.part ofert.inreg.in SEAP si cu of admis.In conf.cu art.38 alin.(4) din HG 925/2006, refuzul de inreg.in SEAP pt.part.la et fin de LE e asimil.cu retragerea of.In cadrul LE, reofert se ref.la pretul din Formul.de of; Pt.LE, AC invita ofert admisi sa prez.pret noi. Invit.de particip.si notif.de incep.sunt gener si transm.automat de sist.la email-ul inreg.; Pret of in runda 1 treb.sa fie mai mic decat cel initial.In cazul in care pret este apar neobisn.de scazut conf.prev.art.36 ind.1 alin.(1) din HG 925/2006, AC va sol.justif.acest. Of NU pot vedea cea mai buna of; Ofert POT vedea nr.de part.inscr la lic; Nr.de runde ale LE.: 1; Dur unei runde: 1 zi; Daca ofert nu modif. in cadrul unei runde pretul, la stab.clasam. final e luata in consid.ultima of depusa (electr sau initial).Dupa runda de of.el., AC va sol.transm.ofertei fin.cu noile val.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2012 11:00
Locul: Sediul Ad-tiv II al S.C.CONPET S.A. Ploiesti din str. Rezervoarelor, nr.8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Conform HG 801/2011, documentele de atribuire se incarca in SEAP cu semnatura electronica. Astfel, pentru a preintampina eventualele dificultati in deschiderea acesteia, avem rugamintea sa accesati site-ul: www.certsign.ro Resurse/download/shell SAFE Verify: si sa instalati verifierx64(exe) sau verifierx86(exe). In functie de sistemul de operare al PC-ului dvs, cu acest program instalat, veti putea vizualiza documentatia electronic.?2) In cazul in care in cadrul procedurii sunt prezentate doua oferte care au acelasi pret, inainte de expirarea termenului de evaluare a ofertelor, vor fi solicitate firmelor castigatoare, aflate in aceasta situatie, prezentarea in plic inchis a noilor propuneri financiare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C Conpet S.A
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer