Licitatie Publica - Furnizare 3 motoare barca Laguna 480
Anunt de participare numarul 145606/06.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: ADAM CRACIUNESCU, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820166, Romania, Punct(e) de contact: compartiment achizitii, Tel. +40 240517712, In atentia: ing.Lupu Paul, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare 3 motoare barca Laguna 480
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: OcolulSilvic Tulcea si Ocolul Silvic Rusca
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acizitionarea a 3 motoare de 15CP pentru barci de serviciu Laguna 480 , conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34311110-4 - Motoare cu aprindere prin scanteie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 motoare 15 CP
Valoarea estimata fara TVA: 31, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
600 lei cu perioada de valabilitate de 30 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, depunere numerar la casieria Directiei Slivice Tulcea, fie prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestiua de catre banca emitenta pana la data si ora deschiderii ofertelor(cont RO 80RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank Tulcea) sau numerar.Pentru echivalenta garantiei de participare depusa in euro sau alta valuta se va utiliza cursul BNR valabil anterior cu trei zile datei limita de depunere a ofertelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri propii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art.181 din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie privind neincadrarea in prevederilor art.69^1 -conflictul de interese din O.U.G nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie din cadrul A.C.: Ing.Enescu Paula, Ing.Petcu Costel, Ec.Benga Carmen, Ing.Lupu Paul si conslier juridic Apahidean Felicia.
Certtficat de participare la procedura cu oferta independenta
Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificat eliberat de autoritatile legale competente care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale , in conformitate cu prevederile legale in vigoare, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat constatator emis de ONRC , in original sau copie lizibila conform cu originalul, care sa contina date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune obligatoriu formularul: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va depune obligatoriu formularul: Lista livrarilor de produse in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.09.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.09.2013 11:00
Locul: sediul Directiei Silvice Tulcea, str.Isaccei nr.25 , Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art.256, indice 2 din O.U.G nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Directiei Silvice Tulcea
Adresa postala: Str.Isaccei nr.25, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820 166, Romania, Tel. +40 240517712, Email: [email protected], Fax: +40 240516425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2013 20:41