Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare a fructelor in scoli acordate pentru scolarii din clasele I -VIII din invatamantul de stat de pe raza sectorului 2 pentru anul scolar 2010-2011


Anunt de participare numarul 104740/30.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021561, Romania, Punct(e) de contact:  Victorita Bocea, Tel. 252.44.46, In atentia:  Victorita Bocea, Email:  [email protected], Fax:  252.44.46, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare a fructelor in scoliacordate pentru scolariidin clasele I -VIII din invatamantul de stat de pe raza sectorului 2 pentru anul scolar 2010-2011
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli Sectorul 2 al municipiului Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare a fructelor in scoliacordate pentru scolariidin clasele I -VIII din invatamantul de stat de pe raza sectorului 2 pentru anul scolar 2010-2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 534, 986RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2010 pana la 15.06.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare= 4.315, 00 RONgarantie de buna executie=10 % din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul localplata in contul deschis la trezorerie de ofertantul declarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 conform OUG 34/2006, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, Certificat de Inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala/teritoriala, (copie legalizata)/ pentru persoane straine;Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produselor supuse procedurii de achizitie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare Formularul 4 din Sectiunea III- Formulare;Ultimul bilant contabil conform normelor legale in vigoare vizat si inregistrat de organele competente ? original/copie legalizata, semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
- Experienta similara ?
- Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si distributie, laboratoarele si alte mijloace fixe-Informatii personal angajat- Certificat de asigurare a managementului calitatii sau alt document echivalent ? din seria de standarde SR EN ISO seria 9001, etc., aplicabile domeniului de activitate, sau daca nu este certificat, documente de implementare a sistemului, avizate de catre un organism de acreditare, copie xerox;
-Buletin de analizaprivind continutul de pesticide, nitriti, nitrati sau alti contaminanti, eliberat de Laboratorul de siguranta almentelor din cadrul Directiei Sanitar Veterinar sau Directia de Sanatate Publica.
-Prezentarea de mostre insotita de buletinul de analiza.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Formulardovada ca are experienta in distributia de mere greutate 90-150g/ buc: prezentarea in copie a contracte/ acte aditionale/scrisori din partea beneficiarilor care sa confirme existenta unor astfel de contracte sau recomandarile aferenteVa trebui sa prezinte avizul Autoritatii de Sanatate Publica Teritoriala/Directia Sanitar Veterinara Teritoriala privind conformitatea acestor probe.-pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.- ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport inregistrate la DSV si Siguranta Alimentelor;
- ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor in conditii de siguranta si igiena corespunzatoare pana la livrare;
- Ofertantul trebuie sa dispuna de minim 5 mijloace de speciale termoizolante, sau dotate cu instalatii frigorifice Formularul 6 din Sectiunea III ? Formulare;
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, specializarile acestora ? Formularul 7 din Sectiunea III - Formulare, inclusiv copii de pe Certificatele de absolvire a cursurilor de igiena si carnete de sanatate vizate la zi (in conformitate cu Ordinul MS 1225/2003), numele si prenumele persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului. Declaratia va fi insotita de CV?urile persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini "cheie" in indeplinirea acestuia.- Pentru personalul implicat in procesare, transport si distributie operatorii economici vor prezenta atestatul privind insusirea notiunilor fundamentale de igiena;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza cu 1 runda de o zi in care ofertantii calificati isi pot imbunatati oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2010 12:00
Locul: sediul administrativ al sectorului 2 al municipiului Bucuresti, sect. 2, str. Chiristigiilor nr.11-13
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentanti operatorilor economici participanti la procedura.observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, sector 3 Stravropoleos nr.6 lo. Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania, Tel. 02113104641, Email:  [email protected], Fax:  02113104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti sectia a IX a
Adresa postala:  Bucuresti, sect.3 B-dul Unirii nr.37, loc. Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031318, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104641, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Administratival Sectorului 2 al municicipiului Bucuresti -Directia Juridica
Adresa postala:  str. Chiristigiilor nr.11-13 loc. Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  0211561, Romania, Tel. 0212524446, Email:  [email protected], Fax:  0212524446, Adresa internet (URL):  www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2010 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer