Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare a mobilierului si a echipamentelor medicale (inclusiv probe tehnologice si teste) la obiectivul de investitie ?Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Orasenesc Negresti-Oas?,pe 2 loturi


Anunt de participare numarul 140601/20.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Dana Mirella, Tel. +40 261711004, Email: [email protected], Fax: +40 261710395, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Teodorescu Dana Mirella, Tel. +04 261711004, Email: [email protected], Fax: +04 261710395
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Satu Mare
Adresa postala: Piata 25 Octombrie, nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Consiliului Judetean Satu Mare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate a administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice de interes judetean
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare a mobilierului si a echipamentelor medicale (inclusiv probe tehnologice si teste) la obiectivul de investitie ?Modernizare Ambulatoriu Integrat al Spitalului Orasenesc Negresti-Oas?, pe 2 loturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ambulatoriu Integrat al Spitalului OrasenescNegresti-Oas
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare, livrare, transport, montare si asigurare service pe perioada de garantie pentru mobilier si furnizare, livrare, transport, montare, punere in functiune, instruire si asigurare de service pe perioada de garantie pentru echipamentele medicale, prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
39100000-3-Mobilier (Rev.2)
50421000-2-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
71632000-7-Servicii de testare tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Cantitatile pe fiecare lot in parte sunt urmatoarele : *continuarea vezi la punctul IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei
b) Scopul contractului: Furnizare, livrare, transport, montare si asigurare service pe perioada de garantie pentru mobilier si furnizare, livrare, transport, montare, punere in functiune, instruire si asigurare de service pe perioada de garantie pentru echipamentele medicale, prevazute in caietul de sarcini.
c) Valoarea estimata pentru total loturi este de 1.485.995 lei, fara TVA, reprezentand echivalentul a 327.290, 04 euro, curs inforeuro luna noiembrie 2012, 1? = 4, 5403 lei.
**continuare vezi la punctul IV.4.3 Modul de prezentare a ofertei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 485, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Pt: Lotul I-28.000 lei (dupa caz, 50% pentru IMM conform Legii 346/2004);Lotul II-1.324, 70 lei (dupa caz, 50% pentru IMM conform Legii 346/2004);Garantia de part.se constituie in functie de lotul/loturile pt.care of.va depune oferta si in functie de cuantumul garantiei de part.mentionata mai sus.Se constituie prin: -Instrument de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, in original, compl.conf.Form.11;
-viram.bancar in contul Jud.SM, desch.la Trez.Mun.SM, nr. RO57TREZ5465006XXX000197, cod fiscal 3897378, vizat, obligatoriu, de banca.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Garantia de part.va trebui sa acopere cel putin perioada de valab.a ofertei.Pentru Lot I: AC va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de part. constituita, in raport cu val.estimata a contr, val.af.algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin.(1) lit.b din OUG nr. 34/2006, cu modif.si compl.ult, suma de 5.199, 75 lei, in cazul in care of.a formulat contestatie in fata CNSC, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Pentru Lot II: Autoritatea contractanta va retine, la prima sa cerere scrisa, din garantia de participare constituita, in raport cu valoarea estimata a contractului, valoarea aferenta algoritmului de calcul prevazut la art.278^1 alin. (1) lit. a din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, suma de 662, 35 lei, in cazul in care ofertantul a formulat contestatie in fata Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor, iar prin decizia pronuntata, contestatia a fost respinsa ca nefondata.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA;Modul de constituire a garantia de buna executie: Garantia de participare se constituie prin: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, conform Formularului nr.12, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractuluila care se adauga perioada de garantie a produselor si un termen de minim 45 de zile.- Se restituie in termen de 14 zile de la data intocmirii Procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca achizitorul nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conf.art.91 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug.consolidat al jud.SM, bug.de stat si bug.FEDR prin POR 2007-2013;Axa prior.3?imbun.infrastr.sociale, Dom.major de interv.3.1;Contr.de finan.nr.791/30.06.2010, cod SMIS 5460
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NOTA: Formularele solicitate se vor depune in original.
Documentele solicitate se vor depune in oricare din formele: in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinator/i.ATENTIE!
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al candidatului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Toate documentele vor fi prezentate in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg.1.) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie.2.) Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.3.) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B din Sectiunea III a documentatiei de atribuire.
Dupa caz, fiecare asociat si/sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta declaratie. Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 lit. a, c1 si d din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4.)Pentru persoanele juridice/fizice romane: Se vor depune documente din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza debite la bugetul de stat si local in raport cu obligatiile aferente lunii anterioare depunerii ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Pentru Persoanele juridice/fizice straine:
Se vor depune documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.5.) Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul Y din Sectiunea III a Documentatiei de atribuire.Dupa caz, fiecare asociat, tert sustinator sau subcontractant este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
NOTA:
In sensul prevederilor art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Stef Mihai Adrian, Govor Mircea Vasile, Csehi Arpad Szabolcs, Crasnai Mihaela Elena Ana, Mandrut Marius Vasile, Venemozer Ana Erica, Manta Magdalena Sofia, Pircalab Oana Dana, Roatis Alina Ligia, Chereji Luciana Cristina, Tanase Loredana Roxana, Dragos Mihaela Alina, Marc Diana, Teodorescu Dana Mirella, Patcas Janetta Delia Aurora, Mitrut Diana, Antal Istvan Janos, Ardelean Ciprian George, Barcza Daniel Botond, Berinde Vasile, Bercea Vasile, Bota Cosmin Gheorghe, Buzgau Oliviu Aurel, Ciocan Vasile, Ciucos Liviu, Draveczky Carol Iosif, Enatescu Virgil, Filip Daciana Crina, Gindele Emeric, Giurca Radu Octavian, Horvat Alexandru, Kaiser Stefan, Kovacs Mate, Konya Ladislau Stefan, Kira Beniamin, Lazar Daliana Stefania, Lochli Terezia Tünder, Marusca Anna Maria, Maxi Rodica, Marginean Maria Eva, Mihalca loan, Muresan Radu, Musznay Arpad, Nagy Alexandru, Nagy Maria, Panea Alexandru, Pal Nicolae Mircea, Pasca Vasile, Petric Octavian, Pinter Jozsef, Puie Dorin Ionel, Racz Eva Maria, Riedl Rudolf, Rus loan, Rusu Grigore Mihail, Salagean Ioan Gheorghe, Silaghi Mircea Gheorghe, Szasz Piroska, Stier Peter Gabriel, Varna Levente, Veres Istvan, Viman Ioan Vasile.6.) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010Certificat completat in conformitate cu Formularul Z din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. NOTA:
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale ? sunt cerinte obligatorii, dupa caz, pentru toate loturile pentru care se depune oferta. In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru ambele loturi, aceste documente se depun intr-un singur exemplar.
1.) Certificat constatator, emis de ONRC
Persoane juridice/fizice romane:
Vor depune Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa faptul ca, ofertantul nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizare judiciara sau faliment, si din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.
Ofertantul va depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator depus sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Persoanele fizice: vor depune autorizatia de functionare PFA.Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
Persoane juridice/fizice straine:
Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica autorizata conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantii care participa la procedura trebuie sa faca dovada ca sunt atestati de catre un organism abilitat in tara in care ofertantul este rezident ori apartine din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
Vor depune o Declaratie pe propria raspundere in care va mentiona faptul ca informatiile cuprinse in documentele edificatoare depuse sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
NOTA: - Ofertantului desemnat castigator, inainte de a i se transmite comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte, in original sau in copie legalizata, Certificatul constatator, pentru conformitate.
- Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul sustinator.
2.) Aviz de functionare pentru comercializare si activitatea de service, emis de Ministerul Sanatatii (pentru perioada de garantie) in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata.
Acest document se solicita doar pentru lotul I.
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
3.) Certificate de inregistrare a dispozitivului medical sau Certificat de conformitate european (CE) - cf. Ordinul Ministrului Sanatatii nr.253/2010 privind inregistrarea dispozitivelor medicale, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata.
Acest document se solicita doar pentru lotul I.
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, fara a fi luat in considerare anul in curs, sa fie cel putin egala cu: Lotul I ? 1.500.000 leiLotul II ?70.000 lei .
In functie de documentele disponibile ale operatorilor economici ce vor fi prezentate in vederea indeplinirii cerintelor de calificare, media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani se va determina ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri globale obtinute de operatorul economic in anii financiari precizati.
Valorile cifrelor de afaceri globale vor fi exprimate in Lei si in Euro, la cursul Leu/Euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi.
(continuare)
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Ofertantii nerezidenti vor prezenta documente echivalente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat, documente valabile la data depunerii ofertei. Aceste documente se vor depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta.
Se va depune Fisa de informatii generale
completata conform Formularului C din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Acest formular se va depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.)Experienta similara
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse de natura similara, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor)
Se solicita completarea Formularului 12F din Sectiunea III a documentatiei de atribuire si Anexei la Formularul 12F - Lista principalelor furnizari de produse de natura similara, care va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Acest formular cu anexa se va depune separat pe fiecare lotpentru care se depune oferta.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie cu anexa.
2)Ofertantii vor nominaliza in Anexa la Formularul 12F:
Pentru Lotul I: -maxim 3 contracte prin care sa faca dovada furnizarii de produse de natura similara, a caror valoare insumata sa fie de minim 1.000.000 lei fara TVA
Pentru Lotul II:
-maxim 3 contracte prin care sa faca dovada furnizarii de produse de natura similara, a caror valoare insumata sa fie de minim 50.000 lei fara TVA.
Se vor depune in acest sens certificate/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante;Certificatele/documentele trebuie sa fie datate, semnate in clar si fara prescurtari, si trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, duratei acestuia si pretul platit pentru produsele livrate.
(continuare)
Conversia in Lei a valorilor contractelor se va face la cursul mediu BNR aferent anului/anilor in care au fost furnizate produsele, sau la cursul Bancii Nationale din tara de resedinta a ofertantului, in cazul nerezidentilor, pentru anul/anii indeplinirii contractului, respectiv:
Anul 2009:1 Euro = 4, 2373 Lei;
Anul 2010:1 Euro = 4, 2099 Lei;
Anul 2011:1 Euro = 4, 2379 LeiPentru anul 2012 se va utiliza cursul valutar mediu lunar comunicat de catre BNR aferent lunii la care se raporteaza contractul/contractele nominalizate in Anexa la Formularul 12F.
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Aceste documentele se vor depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta.
3.)Declaratie privind personalul responsabil tehnic de care dispune (pentru lotul I)
Se va completa Formularul 12I din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu instruirea personalului medical si al celui tehnic din cadrul Spitalului Orasenesc Negresti-Oas privind utilizarea echipamentelor medicale ce fac obiectul contractului (dupa caz).Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu asigurarea service-ului in perioada de garantie.
Ofertantul va anexa declaratiei, CV-urile personalului nominalizat in listele din Formularul 12I.
4.)Declaratie privind personalul responsabil tehnic de care dispune (pentru lotul II)
Se va completa Formularul 12J din Sectiunea III a documentatiei de atribuire. Ofertantul va nominaliza personalul responsabil cu asigurarea service-ului/reparatiilor in perioada de garantie.
5.)Declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului ca, mobilierul care va fi livrat va avea Declaratie/certificat de conformitate pentru produs, privind standardele in vigoare (STAS SR EN 770/2006 si STAS SR EN 6009/2006).
Ofertantii nerezidenti vor depune documente echivalente insotite de traducerile autorizate in limba romana.
Acest document nu se solicita pentru lotul I.
6.)Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Se va completa Formularul 12G, precum si Anexa la Formularul 12G din Sectiunea III ? Formulare.Ofertantii vor nominaliza subcontractantii in Anexa la Formularul 12G sau in lipsa acestora vor depune Formularul 12G si Anexa cu mentiunea ?Nu este cazul?.
Acest formular cu anexa se va depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta.
Dupa caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie.
Precizari privind asocierea-in cazul in care doi sau mai multi operatori economici se vor asocia cu scopul de a depune oferta comuna, se va prezenta acordul de asociere semnat de catre parti, acesta urmand a fi legalizat, doar in situatia in care oferta comuna a acestora va fi declarata castigatoare, inainte de data semnarii contractului;
-unul dintre asociati va fi nominalizat ca si lider al asociatiei si confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire semnate de catre persoanele cu drept de semnatura din partea tuturor asociatilor;
(continuare)
-in acordul de asociere se va mentiona faptul ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele si pentru toti asociatii, acesta fiind raspunzator fata de beneficiar pentru indeplinirea contractului. Plata se va face catre liderul asociatiei;
-ofertantii persoane juridice/fizice straine vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul dintre asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revine fiecarui asociat in indeplinirea contractului.
Se va depune Certificatul ISO 9001:2008 sau echivalent privind managementul calitatii, din care sa reiasa obiectul de activitate aferent Lotului I sau Lotului II (dupa caz), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul care nu indeplineste aceste conditii nu va fi luat in considerare.
Acest document se va depune separat pe fiecare lot pentru care se depune oferta.
NOTA: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele solicitate nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare.
Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana de catre un traducator autorizat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?, se acorda astfel : a)pentru pretul minim ofertat, care asigura nivelul calitativ, tehnic si functional al ofertei, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv =60 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a)punctajul se calculeaza astfel: Punctaj (n) = [ pret minim/pret (n)] x punctaj maxim (60 puncte), unde : - punctaj (n) = punctajul ofertei (n);
-pret (n) = pretul ofertei (n);
- punctaj maxim = punctajul pentru pretul minim conform pct.a) (60 puncte).Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile din oferte avand incluse transportul, instalarea, punerea in functiune, instruirea si perioada de garantie, fara TVA, si se refera la pretul total al produselor prevazute in documentatia de atribuire pentru fiecare in lot in parte.
2.
Perioada de garantie a produselor
30%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Perioada de garantie acordata produselor? se acorda astfel : a)Pentru cea mai lunga perioada de garantie ofertata, respectiv maxim 60 de luni de la data receptiei produselor, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 30 de puncte.b)Pentru alta perioada decat cea prevazuta la punctul a), dar nu mai mica decat cea prevazuta in documentatia de atribuire, respectiv 24 de luni de la data receptiei produselor, punctajul se acorda astfel: Punctaj (g)=perioada de garantie in oferta (g) x 30 puncte/ perioada de garantie maxima ofertata, unde: -punctaj (g)=punctajul ofertei (g);
-punctaj maxim=punctajul pentru perioada de garantie maxima ofertata conform pct.a) (30 puncte).Punctajul aferent factorului de evaluare ?Perioada de garantie acordata produselor? se va determina ca medie aritmetica a punctajelor obtinute pe fiecare produs in parte.***vezi continuarea la pct.IV.4.3.Modul de prezentare a ofertei
3.
Termenul de livrare a produselor
10%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Termenul de livrare a produselor? se acorda astfel : a)Pentru cel mai scurt termen de livrare ofertat, respectiv 30 de zile, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 10 de puncte.b)Pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la punctul a), dar nu mai mare decat cel prevazut in documentatia de atribuire, respectiv 45 de zile, punctajul se acorda astfel: Punctaj (t)=termen de livrare ofertat (t) x 10 puncte/termenul de livrare minim ofertat, unde: -punctaj (t)=punctajul ofertei (t);
-punctaj maxim=punctajul pentru termenul de livrare minim ofertat conform pct.a) (10 puncte).NOTA: a) Pentru un termen de livrare a produselor mai mare de 45 de zile, oferta va fi considerata neconforma.b)Autoritatea contractanta va accepta termen de livrare a produselor mai mic de 30 zile, insa nu va acorda punctaj suplimentar fata de cel prevazut la pct.a).**** vezi continuarea la punctul IV.4.3.Modul de prezentare a ofertei
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.01.2013 10:00
Locul: La sediul Judetului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, mun.Satu Mare, jud.Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, personal sau prin reprezentant imputernicit, caz in care acesta va face dovada imputernicirii sale.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013;Axa prior.3?imbun.infrastr.sociale, Dom.major de interv.3.1;Contract de finanantare nr.791/30.06.2010, cod SMIS 5460
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale: In conformitate cu manualul operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, daca doua sau mai multe oferte insumeaza acelasi punctaj total si sunt clasate pe primul loc, atunci delimitarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic se va face prin alegerea ofertei care are pretul ofertat mai scazut. Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si insumeaza acelasi punctaj total, si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.256^2 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Judetul Satu Mare ? Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel. +40 261713072, Fax: +40 716403, Adresa internet (URL): www.cjsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2012 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer