Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ?Achizitie produse petroliere, - motorina EURO 5?


Anunt de participare (utilitati) numarul 138729/08.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Utilitati Publice R.A. Focsani
Adresa postala: Str.N.Titulescu nr.9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Vasilescu, Tel. +40 237226406, Email: [email protected], Fax: +40 237226402, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator regional
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare ?Achizitie produse petroliere, - motorina EURO 5?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante - depozitul indicat in comanda de catre autoritatea contractanta
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 875, 000 si 2, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Vor fi atribuite 4 contracte subsecvente, pe perioada acordului cadru. Cantitatile estimate sunt conform cu cele stipulate in Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 700.000 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina Euro5 EN 590:
- minim 180.000 litri ? maxim 240.000 litri ( temperatura de filtrabilitate pana la40 ? C)
- minim 120.000 litri - maxim 160.000 litri ( temperatura de filtrabilitate pana la-15 ?C), Detalierea si caracteristicilesunt prevazute in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Motorina Euro5 EN 590, aproximativ:
- minim 180.000 litri ? maxim 240.000 litri ( temperatura de filtrabilitate pana la40 ? C)
- minim 120.000 litri - maxim 160.000 litri ( temperatura de filtrabilitate pana la-15 ?C), pe durata acordului cadru.Detalierea si caracteristicilesunt prevazute in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 875, 000 si 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 10000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare -: Scrisoare de garantie bancara (completata conform Formularului nr.2 - Documentatia de atribuire - Formulare) / orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006. Intrumentul de garantare trebuie sa prevada plata garantiei neconditionata sau conditionata. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare. Pentru conformitate, dovada constituirii garantiei in oricare din formele legale, se va prezenta si la sediul Autoritatii Contractante, in original, pana la data limita de depunere a ofertelor specificata in Anuntul de participare.Garantia de participare prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducerea autorizata, legalizata la Notariat. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a nu accepta Garantia de participare daca ofertantul nu respecta minimul de cerinte din Formularul 2. I.M.M. ? urile pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata, conf. art. 16, alin. (2) din Legea nr. 346/2004.AC isi rezerva dreptul de a uza de prevederile art. 287^1 din OUG 34/2006 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contractul subsecvent de furnizare. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare - surse proprii.Plata se va face cu OP la minim 30 zile lucratoare de la primirea documentelor de plata emise de furnizor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Demonstarea calitatii de participant la procedura - Operatorul economic (lider, asociat, subcontractor) trebuie sa completeze Formularul nr. 3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
2. Informatii despre ofertant - Formular nr. 6: Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
3. Sa nu fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru - participare la activitati ale unei organizatii criminale, - coruptie, - frauda, - spalare de bani- Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.84.Operatorul economic sa dovedeasca ca nu se afla in nici una din situatiile prevazute la articolul 181 din OUG 34/2006a. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 9.b. Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - Formular nr.4
c.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr.5
Director General - Gheorghe Vasilescu, Director Economic - Viorica Serbu
Comisia de evaluare:
Presedinte: Iorgulescu Dan Director Tehnic,
Membrii: Pogorevici Monica Sef Aprovizionare, Constantinescu Daniela Responsabil Achizitii Publice UIP
Membrii de rezerva: Ciobotaru Mircea ? Sef Sucursala Apa ? Canal Focsani, Jujau Manolache ? Sef Productie.
d. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/fizice romane: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit - 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabile la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice ? comercializarea echipamentelor informatice conform caietului de sarcini; In cazul in care ofertantului clasat pe primul loc, transmite Certificatul constatator in copie, Autoritatea Contractanta va solicita, inainte decomunicarea rezultatului procedurii de atribuire, documentul in original sau o copie legalizata. .2.Certificat de inregistrare
Persoane juridice/fizice straine: Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit - Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face dovada indeplinirii a cel putin unui contract avand ca obiect furnizarea de produse similare a caror valoare cumulatasa fie cel putin egala cu 300 000Lei (fara TVA), derulat in ultimii 3 ani, atestat prin certificari/recomandari/proces verbal de receptie/document constatator din partea beneficiarului contractului.
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor.
Se va prezenta Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management al Calitatii in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente, in copie conform cu originalul, pentru ofertant in domeniul ce face obiectul prezentului contract
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Procedura on line, Documentatia de atribuire este atasata anuntului de participare.In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, AC va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiu juridic SC CUP SA Focsani
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu nr. 9, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620018, Romania, Tel. +40 237226400, Email: [email protected], Fax: +40 237226402
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.09.2012 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer