Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare acid clorhidric de sinteza 32% si soda caustica-lesie 100%


Anunt de participare (utilitati) numarul 124947/29.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC Termoelectrica S.A
Adresa postala:  B-dul Lacul Tei, nr. 1-3, etaj XI, Bucuresti, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Punct(e) de contact:  Tudor Dumitrescu, Tel. 303.74.50, Email:  [email protected], Fax:  303.75.04, Adresa internet (URL):  www.termoelectrica.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
agent economic
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare acid clorhidric de sinteza 32% si soda caustica-lesie 100%
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sucursalele Electrocentrale Borzesti, Braila, Doicestisi Paroseni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare acid clorhidric de sinteza 32% si soda caustica-lesie 100%
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24311900-6 - Clor (Rev.2)
24311521-5-Soda caustica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
405 tone acid clorhidric-sinteza si 235 tone de soda caustica-lesie conform prevederilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 570, 556RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
gar.part.= 11.409 lei, compusa din : lot 1=1065 lei, lot 2=5082lei; lot 3=508 lei; lot 4=4754lei;gar. buna executie 5%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; plata cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea ; Declaratieprivindneincadrareain prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura ; Certificat de participare cu oferta independenta;Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim 472.000 lei pentru toate loturile. Compusa din :
a) lotul 1 - sucursala Borzesti - 48.000lei
b) lotul 2 ? sucursala Braila 200.000 lei
c) lotul 3 ? sucursala Doicesti - 24.000
d) lotul 4 ? sucursala Paroseni 200.000 lei
B. ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de conformitate a produselor cu cerintele caietului de sarcini
- Experienta similara : lista principalelor livrari de produse efectuate, in ultimii 3 ani, in conditiile de calitate solicitate prin caietul de sarcini, insotite de certificate /documente emise de catre clientul beneficiar- Certificatul privind implementarea si mentinerea unui sistem de calitate SR-EN-ISO 9001 emis de o societate acreditata RENAR sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2011 12:00
Locul: la sediul autoritatii din bd-ul Lacul Tei nr.1-3, etaj XI, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoana imputernicita, prin care ofertantul autorizeaza persoana fizica sa-i sustina oferta si sa semneze procesul verbal de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 012/332.33.37
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6.sector3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/303.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic
Adresa postala:  bd-ul Lacul Tei nr.1-3, sector2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020371, Romania, Tel. 021/303.73.01
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2011 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer