Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE AGREGATE SI PRODUSE DE BALASTIERA SI TRANSPORTUL ACESTORA PE DRUMURILE COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI TUDORA


Anunt de intentie numarul 11829/06.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUDORA (CONSILIUL LOCAL)
Adresa postala: TUDORA, Localitatea: Tudora, Cod postal: 717410, Romania, Punct(e) de contact: CONSTANTIN AGHEORGHIESEI, Tel.0762200502, Email: [email protected], Fax: 0231589110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: AUTORITATE PUBLICA LOCALA
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
FURNIZARE AGREGATE SI PRODUSE DE BALASTIERA SI TRANSPORTUL ACESTORA PE DRUMURILE COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI TUDORA
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : DRUMURILE COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI TUDORA
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 83, 800RON
FURNIZARE AGREGATE SI PRODUSE DE BALASTIERA SI TRANSPORTUL ACESTORA PE DRUMURILE COMUNALE SI SATESTI DE PE RAZA COMUNEI TUDORA.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.1)
60122000-9-Servicii de transport rutier de marfuri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.05.2008
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
FURNIZAREA AGREGATELOR SI PRODUSELOR DE BALASTIERA VOR FI LIVRATE IN URMA UNOR ADRESE SCRISE DIN PARTEA BENEFICIARULUI, UNDE VOR FI SPECIFICATE LOCUL SI CANTITATEA NECESARA.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
INFORMATII SUPLIMENTARE SE POT OBTINE DE LA PRIMAR, AUREL LESUC, TELEFON 0231589110 SAU 0762200501 SI DE LA INSP. CONSTANTIN AGHEORGHIESEI, TELEFON 0762200502
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
05.05.2008 23:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer