Licitatie Publica - Furnizare alimente
Anunt de participare numarul 105845/14.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF. PANTELIMON
Adresa postala: STR.SOS.PANTELIMON, NR.340-342, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021659, Romania, Punct(e) de contact: Ghimici George, Tel. 2554090;2554270, Email: [email protected], Fax: 2554025, Adresa internet (URL): www.sfpantelimon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 974, 577.3 si 2, 582, 859.05RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea unui contr. subsecvent min. 82275 - max 107619 lei fara tva, in functie de disponibilitatile banesti ale autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Alimente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Mentionate in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 974, 577.3 si 2, 582, 859.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part constit. conf art. 86 din HG 925/2006; lot 1 - 19010 lei; Lot 2 - 20482 lei; Gar de buna exec 5% din val fara tva a fiec. contr. subs.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - Formularul A- in original,
*Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Formularul B ? in original
*Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor (certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale), valabile la data deschiderii ofertei aferenta procedurii, in original sau copie legalizata.
*Certificatele privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local nu trebuie sa contina debite, sub sanctiunea respingerii ofertei.
*Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei aferenta procedurii, avand valabilitate 30 zile de la emitere.
*Certificatele constatatoare nu trebuie sa contina date privitor la sedii sau puncte de lucru expirate, notificari de orice fel, sub sanctiunea respingerii ofertei.
*Documente care dovedesc forma de inregistrare/ ori apartenenta din punct de vedere profesional ? CUI, in copie(stampilat conform cu originalul, semnatura in clar).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Fisa de informatii generale (Formular C), pe ultimii 3 ani.
*Ultimul bilant contabil (30.06.2010), copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - Formularul D - in original;
*Declaratie privind asigurarea mijloacelor tehnice necesare pentru indeplinirea contractului - in original;*Autorizatie sanitara - veterinara pentru mijloacele de transport, valabila la data procedurii - in copie conforma cu originalul;
* Se va prezenta dovada ca cel putin un mijloc de transport este frigorific ? cu autorizatie sanitar vererinara.
* Autorizatia sanitara de functionare- in copie conforma cu originalul;
*Minimum o recomandare din partea altor beneficiari care sa corespunda contractului atasat.
* Ofertantul are obligatia sa ataseze copie a unui contract similar cu produse diferite ( carne, conserve, lactate, legume) dar care sa se regaseasca intre cele solicitate de autoritatea contractanta.* Autorizatie de la producator pentru fiecare categorie de produse prezentate si ofertate.
* Se vor prezenta mostre (din fiecare produs al lotului ofertat) pentru a fi verificat de reprezentantii autoritatii contractante daca respecta cerintele de calitate din caietul de sarcini. Neprezentarea mostrelor atrage respingerea ofertei. Data depunerii mostrelor odata cu depunerea ofertelor.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea ISO sau echivalent pentru distribuitor (sa fie deja implementat si valabil la data procedurii): ? certificat ISO 9001/ ISO 22000/ ISO 14001 / ISO 18001sau echivalent - in copie legalizata valabil la data procedurii.
*DISTRIBUITORUL VA TREBUI SA PREZINTE CERTIFICATELE ISO 9001/ ISO 22000 DE LA PRODUCATOR (sa fie deja implementat si valabil la data procedurii), IN COPIE CONFORMA CU ORIGINALUL pentru produsele carne, lactate, legume, oua, conserve. Certificatele prezentate trebuie sa concorde cu autorizatia de livrare emisa de producator.
* Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea ISO sau echivalent pentru producator (sa fie deja implementat si valabil la data procedurii): ? certificat ISO 9001/ ISO 22000/ ISO 14001 / ISO 18001sau echivalent - in copie legalizata valabil la data procedurii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
20
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S42-061406 din 02.03.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.09.2010 12:00
Locul: Amfiteatrul autoritatii contractante et 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentatntii imputerniciti au ofertantilor participanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel. 021//322.35.64, Fax: 021/322.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru contestatie este de 10 zile conf art. 256.2 al 1 lit a din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCU Sf Pantelimon - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Pantelimon 340-342, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021623, Romania, Tel. 021/255.40.90, Fax: 021/255.40.25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 12:13