Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare alimente


Anunt de participare numarul 133529/01.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL POARTA ALBA
Adresa postala: Str. Coloniilor, Localitatea: Poarta Alba, Cod postal: 907245, Romania, Punct(e) de contact: LUCIAN ROMAN, Tel. +40 241853777, Email: [email protected], Fax: +40 241853524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Poarta Alba
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 917, 650RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente se vor incheia de regula lunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizarea de alimente pe loturi, prin incheierea de acorduri cadru cu unul sau mai multi operatori economici si incheierea de contracte subsecvente in functie de fondurile alocate, pe parcusul a 16 luni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr LOT Denumire produs Cantitate minima
kg Cantitate maxima
kgCondimente--BOIA DULCE 4 90
1 Condimente--FOI DAFIN 4 90Condimente--PIPER MACINAT 4 90Amelioratori-DELIKAT 375 8000
2 Biscuiti 906 19000
3 Branza vaca 219 10000
4 Carne pasare 250 10000Carne porc 406 10000
5 Slanina porc 94 2500Subproduse porc 125 3000
6 Cartofi vara 5000 110000
7 Cartofi toamna 9375 180000Ceapa uscata 1375 30000Legume proaspete--ardei gras 125 5000
8 Legume proaspete--tomate 125 5000Legume proaspete--dovlecei 125 5000Legume proaspete--varza vara 1250 30000Ceai plante 38 1000Faina alba 438 10000Malai 63 1500
9 Macrou congelat eviscerat 31 2500Otet 38 1000Gris 63 1500Usturoi 6 2500Tarate grau 6 3500Cozonac 38 1500Prajitura tip magura 375 8000Fructe proaspete-mere 313 7000Fructe uscate-prune uscate 3 1000Gogonele pt muraturi 625 15000
10 Conopida pt muraturi 313 10000Varza toamna pt murat 4375 90000Radacinoase-morcov 938 22500
11 Radacinoase-pastarnac 625 15000Radacinoase-telina 625 15000Radacinoase-sfecla rosie 313 7500
12 Fasole boabe 2125 50000
13 Lapte praf 31 1500
14 Marmelada 188 10000
15 Margarina 313 10000
16 Oua 1250 50000
17 Orez 313 10000
18 Paste fainoase 1250 25000
19 Preparate carne-salam vara 188 6000
20 Pasta tomate 500 20000
21 Sare 1438 30000
22 Ulei 625 13500
23 Zahar 1000 25000
Valoarea estimata fara TVA: 1, 917, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
lot1=636 ron; lot 2=1292ron;lot3=1360ron;lot4=1105ron;lot5=2261ron;lot6=1870ron;lot8=2200ron;lot9=3035ron; lot10=1955 ron;lot11=1955ron;lot12=2550ron;lot13=255ron;lot14=510ron;lot15=765ron;lot16=255ron;lot17=595ron ; lot18=850ron;lot19=1020ron;lot20=1360ron;lot21=510ron;lot22=1262ron;lot23=1700ron; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii ofertelor;
-Forma de constituire a garantiei departicipare : GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA CONSTITUI CONFORM ART. 86 ALINEATUL(1) DIN HG 925/2006 ACTUALIZATA.Trezoreria Constanta RO 97 TREZ2315009XXX015074 CF: 4301251NOTA : documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (SEAP) .Garantia de participare se va retine in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a oferteiin masura in care CNSC respinge o eventuala contestatie, se va retine contestatorului in conditiile art278 indice1 din OUG34-2006 din garantia de participare 1% din valoarea estimata a lotului; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice - Cuantumul garantiei de buna executie: 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent (2, 5% in cazul ofertantilor din categoria I.M.M.);
-modul de constituire a garantiei de buna executie: ORICE FORMA ALEASA DE FRUNIZOR CONFORM ARTICOLULUI 89, ALIN2 DIN HG 925/2006 MODIFICATA-se solicitanumai operatorului economic care va fi declarat castigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor, 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -director ? DINCA GELU DANUT director adjunct ec-adm ? STEFAN SORIN- jurist ? GURGU EMILIAN- viza CFPP ? LlBU MAGDALENA- compartiment achizitii ? ROMAN LUCIAN
- sef serviciu logistic ? APOSTOL CRISTIAN
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Certificatele constatatoare trebuie sa ateste plata datoriilor in luna anterioara celei in care se vor depune ofertele Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari similare de produse efectuate in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica, pentru fiecare lot in parte, doar cu ofertele declarate admisibile cu inepere de la data si ora alocata de sistemul SEAP.Informatii puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei: -sa cunoasca in orice moment pozitia sa in clasament;Se va organiza o runda de licitatie electronica, pentru fiecare lot in parte, cu incepere de la ora alocata de sistemul SEAP. Pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, cf. art. 42 din Hotararea nr. 1660/22.11.2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cadrul procesului de licitatie electonica obiectul procesului de reofertare stabilit este pretul( pretulofertat in lei pentru cantitatile maxime ale fiecarui lot)Diferenta minima solicitata pentru licitarea noilor oferte :1% din valoarea estimata fara tva in lei pentru fiecare lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
c2 74583
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu data urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Penitenctiarului Poarta Alba
Adresa postala: str. Coloniilor nr. 69, ,Localitatea: Poarta alba, Cod postal: 907245, Romania, Tel. +40 241853777, Fax: +40 241853524
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer