Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ALIMENTE


Anunt de participare numarul 142759/28.03.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02301
Adresa postala: bucuresti, sector 6, blv. ghencea, nr. 35, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice al U.M. 02301BUCURESTI, Tel. +40 214136007, In atentia: Blandu Mihaela, Anghel Camelia, Email: [email protected], Fax: +40 214130961, Adresa internet (URL): www.csasteaua.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ALIMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - La sediul U.M. 02301 Bucuresti din B-dul Ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti
- La Baza sportiva FORBAN, str.Valea Rasnoavei, loc.Predeal, jud. Brasov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 925, 502RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Periodicitate/frecventa estimata pentru incheiere contracte subsecvente: minim la 1 luna ? maxim la 9 luni, in functie de necesitatile obiective ale autoritatii contractante si disponibilul financiar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de alimente esalonat in baza unor contracte subsecvente pentru fiecare lot in parte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15111100-0-Carne de vita (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15113000-3-Carne de porc (Rev.2)
15541000-2-Branza de masa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate minime si maxime pentru acordul cadru si cele ale celui mai mare contract subsecvent sunt specificate pentru fiecare lot in parte in Anexa B.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 925, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Max 2% din val fara TVA a fiecarui lot.In situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echiv leu/valuta se va face cf cursului stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constit.garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia pentru fiecare lot este prevazuta in Anexa B a prezentului anunt.Perioada de valab: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire?sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o soc de asigurari(Anexa8), in original;?OP sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de deschidere a ofertelor.Contul bancar in care se poate vira garantia este: RO10TREZ7065005XXX000097-Trez.sect.6, Bucuresti;Potrivit art.87, alin.1, din HG 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valab a acesteia; ?oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valab a ofertei.?in masura in care ofertantul depune o contestatie, iar CNSC respinge contestatia;UM02301 va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata in conditiile art.278/1 din OUG34/2006.Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valab.solicitate, atrage respingerea ofertei.In cazul in care op.ec.se incadreaza in categ IMM cf L346/2004, acesta are dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50% din val solicitata, prezentand doc doveditoare in acest sens. (Anexa 9 ? model in sectiunea Modele de formulare)1.Cuantumul garantiei de buna executie: este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.2.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de buna executie la 50% din cuantumul precizat mai sus, prezentand documente doveditoare in acest sens.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile sunt alocate din bugetul C.S.A. ?STEAUA? Bucuresti (venituri proprii si subventii)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.SecompleteazaAnexa 2 (formular 12A) ? model in sectiunea Modele de formulare
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-SecompleteazaAnexa 3 (formular 12B) ? model in sectiunea Modele de formulare
Certificatul pentru participare cu oferta independenta cf Ordin nr 314/2010-SecompleteazaAnexa 4 ? model in sectiunea Modele de formulare
Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69 ยน din OUG 34/2006-SecompleteazaAnexa 5 ? model in sectiunea Modele de formulare
Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta-SeprezeintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe LocaleCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta-Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat.
Persoane juridice /fizice straine-Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
1)Depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni se va face in oricare din urmatoarele forme: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
2)Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69.1 din O.u.G nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului-cadru.
3)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta achizitie sunt: Boroi George, Petrea Stanel Cristian, Mihaila Ionel, Gavra Daniel, Ungureanu Nicolae, Talpan Florin Costel, Ene Florin Daniel, Alexe Bogdan, Bratu Iulian, Anghel Camelia, Blandu Mihaela, Croitoru Silviu. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Comertului in baza Legii nr. 26/1990, care sa contina informatii reale/actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice.
Certificatul constatator se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta Certificat constatator - Autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare, in cazul in care au depus Certificatul constatator in copie ?conform cu originalul?, sa prezinte documentul in original/copie legalizata, pentru confruntare cu cel prezentat pentru calificare la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Dupa prezentarea certificatelor se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206 alin. (1) din OUG nr.34/2006.
Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru mijloacele de transport din punct de vedere igienico-sanitar in functie de specificul si produsul/produsele pentru care se depune oferta.Ofertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta contract/precontract sau angajament de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuia;
Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestiadin urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul SR EN ISO 22000:2005, prin care sa demonstreze capabilitatea sa de a controla pericolele pentru siguranta alimentului, cu scopul de a se asigura ca alimentul respectiv este sigur in momentul consumului uman. (copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
Candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizatie pentru mijloacele de transport din punct de vedere igienico-sanitar in functie de specificul si produsul/produsele pentru care se depune oferta.SecompleteazaAnexa 6 (formular 12D) ? model in sectiunea Modele de formulare- Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.Documente, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al sigurantei alimentului conform cu standardul SR EN ISO 22000:2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii aditionale despre licitatia electronica: ? elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul;? limitele valorilor minime pana la care pretul poate fi imbunatatit: nu exista limite;? informatii care vor fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetativ de reofertare informatii referitoare la preturi sau valori noi, prezentate in cadrul licitatiei electronice, precum si la numarul participantilor la licitatia electronica;? conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: numai ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa prezinte preturi noi;
- ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze;
- in cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica pretul in cadrul fazei de licitatie electronica, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta, anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta (art. 43, alin. (2) din H.G. 1660/2006, cu modificarile si completarile ulterioare);? informatii disponibile pentru conectare si inregistrare se obtin de la adresa: www.e-licitatie.ro;data initierii etapei de licitatie electronica: 2 zile lucratoare de la comunicarea rezultatelor evaluarii initiale a ofertelor;numarul de runde organizate: 1 (una).Atentie!Conform H.G. nr. 1660/2006, art. 42, ofertantii participanti la procedura offline trebuie sa fie inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) si sa detina certificatul digital valid pentru acces in sistem, pentru a putea licita electronic in faza finala de licitatie electronica.Conform HG 925/2006, art. 38, alin. (4) ?In cazul organizarii etapei finale de licitatie electronica, clasamentul final se stabileste luand in considerare si rezultatul obtinut inprocesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei respective. Refuzul unui operator economic de a se inregistra in SEAP in scopul participarii la etapa finala de licitatie electronica este asimilat cu retragerea ofertei, in acest caz fiind aplicabile prevederile art. 87 alin. (1) lit. a)?- (se retine garantia de participare).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A1241/07.03.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2013 11:00
Locul: La sediul UM02301 din B-dul Ghencea, nr.35, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pentru incheierea acordului ? cadru/lot, modul de departajare a ofertelor cu preturi egale la reofertare in urma licitatiei electronice: In cazul in care locul 1, locul 2 sau primele 3 locuri au preturi egale se vor solicita acestora o noua oferta de pret imbunatatita, in plic inchis, depus la sediul autoritatii contractante.In cazul egalitatii preturilor pentru locurile 2 si 3, ofertantii nu pot imbunatati pretul decat pana la nivelul pretului ofertat de operatorul economic clasat pe locul anterior.2. Pentru incheierea contractelor subsecvente/lot ca urmare a reluarii competitiei, modul de departajare a ofertelor cu preturi egale se va face astfel: In cazul in care la reofertare, ?pretul cel mai scazut? il au doi sau trei ofertanti, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita acestora depunerea unei noi propuneri financiare imbunatatite (pretul unitar va fi exprimat in lei fara TVA, cu 2 zecimale/lot), in plic inchis, la sediul autoritatii contractante: Unitatea Militara 02301, Bd. Ghencea, nr. 35, sector 6, Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02301 Bucuresti
Adresa postala: b-dul Ghencea nr. 35, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061701, Romania, Tel. +40 214136007, Email: [email protected], Fax: +40 214130961, Adresa internet (URL): www.csasteaua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer