Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare alimente


Anunt de participare numarul 46471/14.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Activitatilor Comerciale, Protectie Sociala
Adresa postala: Teleorman, Alexandria, str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Punct(e) de contact: Verginia Krumes, Tel.0247/317731 (int 109), Email: [email protected], Fax: 0247/317728
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare alimente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cantina de ajutor social, str. Mihaita Filipescu, nr. 15, loc. Alexandria, jud. Teleorman, tel. 0247/312485
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Legume si conserve, fructe si conserve, produse lactate, produse de morarit, carne, preparate si conserve, oua, verdeturi, grasimi vegetale, diverse produse agricole.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01000000-7 - Produse agricole, horticole, de vanatoare si produse conexe (Rev.1)
15000000-8-Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire, cu posibilitatea cresterii sau diminuarii cantitatii care urmeaza sa fie achizitionata cu 10% in limita fondurilor alocate.
Valoarea estimata fara TVA: 445, 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract pana la 31.12.2008
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 300 Ron. Garantie de buna executie :2% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare, surse proprii iar plata se face cu ordin de plata la Trezorerie, in limita finantarii din bugetul aprobat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se solicita legalizare din punct de vedere formal al asocierii grupului de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificate privind impozitele si taxele locale, certificat de inregistrare, certificat constatator de la O.R.C. sau autorizatie de functionare, licenta fabricatie, calitatea de participant.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilant contabil pe ultimii doi ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experiente similare, autorizare pentru livrarea produselor, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii, dovada existentei unui mijloc de transport autorizat, dovada existentei unui spatiu de depozitate sau desfacere produse autorizat sanitar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: La Directia de Taxe si Impozite cu chitanta sau cu O.P. in contul RO44TREZ60621160250XXXXX, C.F. 4652660
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 13:00
Locul: Administratia Activitatilor Comerciale, Protectie Sociala, str. Dunarii, nr. 139, loc. Alexandria
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii/persoanele imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Autoritatea Nationala de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, sectia a VIII-a, Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Activitatilor Comerciale, Protectie Sociala
Adresa postala: Str. Dunarii, nr. 139, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140030, Romania, Tel.0247/317732, Email: [email protected], Fax: 0247/317728
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer