Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Furnizare alimente de origine animala ,vegetala si produse de bacanie pentru cantina sociala ?


Anunt de participare numarul 140529/17.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINA
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr.36, bl.112, Localitatea: Deva, Cod postal: 330021, Romania, Punct(e) de contact: CRISTINA ELENA HORVAT, Tel. +40 254210986, In atentia: CRISTINA ELENA HORVAT, Email: [email protected], Fax: +40 254210986, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Furnizare alimente de origine animala , vegetala si produse de bacanie pentru cantina sociala ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul Cantinei sociale din incinta Liceului Tehnologic , , Grigore Moisil? , str. Titu Maiorescu nr. 24, Deva, Jud.Hunedoara.
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Procedura de licitatie deschisa cu faza finala electronica presupune incheierea de contracte cu unul sau mai multi op. economici, pe loturi, pe o perioadade 12 luni, in vederea livrarii de carne, prod. de carne, prod. lactate si alte alimente, cantinei sociale aflata in administrarea Serv. Public Adm. Piete, Targuri, Cantina din subordineaC.L .Deva. Livrarea prod.va fi asigurata de furnizor/op. economic si se va efectua la sediul cantinei sociale din Deva, str.Titu Maiorescu, nr. 24, jud. Hunedoara.(in incinta Liceului Tehnologic ?Grigore Moisil?)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
15600000-4-Produse de morarit, amidon si produse amilacee (Rev.2)
15800000-6-Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SUMA TOTALA ESTIMATA ALIMENTE = 1253900, 2 LEI FARA TVA, RESPECTIV 1554886, 2 LEI CU TVA SI 275582, 46 EURO FARA TVA, RESPECTIV 341733, 24 EURO CU TVACARNE SI OUA ? conform Lot 1 anexei 1 din Caietul de sarciniCOD CPV=15100000-9LOT 1- 967688 lei fara TVA , respectiv 212678, 68 euro fara TVA
PRODUSE LACTATE, BRANZETURI SI UNT conform Lot 2, Anexa 2 din Caietul de sarcini
Cod CPV=15500000-3LOT 232528 lei fara TVA, respectiv 7149, 02 euro fara TVA
PRODUSE DE BACANIEconform LOT 3Anexei 3 , din Caietul de sarcini
Cod CPV= 15800000-6 LOT 3 -77044, 24 lei fara TVA, respectiv 16932, 8 euro fara TVA
PAINE ALBA conform LOT 4, Anexa 4 din Caietul de sarcini
Cod CPV= 15600000-4 LOT 4 - 176640 lei fara TVA, respectiv 38822 euro fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 1, 253, 900.24RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuant.GP este de 7609, 82 lei impartit pe loturi asa cum este mentionat in anexa B, per. de valab. a GP trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a GP: ordin de plata ( in contul de Trezorerie Deva, RO54TREZ3665004XXX005982) virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori societate de asigurari, prezentata in original, la depunerea ofertelor, completare Formular B - Scrisoare de Garantie Bancara, Fila CEC.. IMM-urile (facand dovada in acest sens prin prezentarea declaratiei privind inacadrarea in categoria IMM), benef. de reducerea cu 50% prev. de art. 16 alin (2) din L. 346/2004.In conf. cu art.278^1 alin.1, lit.b) aut. contractanta va retine contestatorului (in cazul unei contestatii nefondate catre CNSC) din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: pentru lot 1 ? 4747, 68lei, pentru lot 2 ? 325, 28 lei lot 3 ? 770, 45 lei si lot 4 ? 1766, 4lei.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabilitate solicitata(90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor), atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art. 33 alin. (3) lit. b din HG 925/2006, fiind considerata inacceptabila conform art. 36 alin. (1) lit.a din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a GP, vor fi respinse ca inacceptabile.CIF= 30532255 Se va constitui in cuantum de 5% (2, 5% pentru IMM-uri) din valoarea fara TVA a fiecarui contractcare depaseste valoarea prevazuta la art. 124 din OUG 34/2006, conf art . 89 (3) din HG 925/2006. Constituirea garantiei de buna executie se va realiza in una din urmatoarele forme: - instrument da garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeIn cazul constituirii garantiei de buna executie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.LOT 1 = 48384, 4 LEI (5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. priv.eligibilitatea - FORMULAR 1
Declar. priv. neincadrarea in sit. prev. la art.181 din OUG 34/2006 ? FORMULAR 2In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declar pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei aut. administrative sau judiciare sau a unei asoc. profesionale care are competente in acest sens.
Certif. de particip cu oferta independenta conform Ord.314/2010 -FORMULAR 3Certif. fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, privind situatiile obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident)original/copie lizibila confom cu originalul semnata si stampilata-(traducere autorizata in limba romana de traducator autorizat de Ministerul de Justitie-dupa caz).Cerintele referitoare la oblig. de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care op. economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata si nu la termenul de valabilitate al documentului la data depunerii sau deschiderii ofertelor.
Declar. pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69' -FORMULAR 4(Pers. cu functie de decizie-Sanfirisca Marius; pers. care fac parte din comisia de eval: Horvat Cristina, Motoc Mihaela, Codrin Gabriel, Rachita Ciprian, Tatar Ioan, Blaj Maria ).
Consilieri locali: Ardelean Nelu, Birau Mircea Catalin, Borca Tiberiu-Mircea, Chisota Roxana Axenia, Coroiu Tiberiu, Cristescu Ion, David Ioan, Demeter Ioan, Franc Oana Elisabeta, Hanzi Stan, Morar Nicolae Marcel, Mos Ovidiu, Muntean Marian, Oprisiu Corina Violeta , Panduru Carol , Pogocsan Ferdinand Zoltan, Stanila Ioan, Surgent Marius Gheorghe, Takacs Iosif, Tonea Vasile.
Declar. privind calitatea de participant la procedura-FORMULAR 5
In cazul unei asocieri, fiecare asociat, subcontractant sautert sustinator este obligat sa prezinte toate docum. cerute in fisa de date si va completa Fisa de informatii generale, Scrisoarea de inaintare, Declar. pt.subcontractanti, Acord de asociere, Declar. priv. legaliz. asocierii ( din sectiunea Formulare, dupa caz)
Incadrarea in situatia prev. la art.180, 181 siart. 69' din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.
In situatia in care din certif. fiscale reiese ca ofertantul are datorii exigibile si nu prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu conform celor specificate mai sus, acesta va fi exclus de la procedura. Certif. constatatator emis de ORC original /copie conf cu originalul semnat si stampilat cudata de emitere de maxim 30 zile anterior dateidepunerii ofertei; Certif. constatator trebuie sa ateste ca nu sunt expirate: sediul social, punctul/punctele de lucru.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prez. docum. de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Pentru pers. juridice/fizice straine Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele de mai sus sau de catre tertul sustinator, dupa caz).
Aut. sanitar veterinara pentru punctul de lucru implicat in procedura - licitatie deschisa cu faza finala de licitatie electronica , ,Furnizare alimente de origine animala , vegetala si produse de bacanie pentru cantina sociala ?, valabila, emisa de ANSVSA conform Ordinului 111/2008.
Aut. de functionare valabilaemisa de ANSVSA conform Ordinului 111/2008.
Op. economici care nu-si dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, vor fi exclusi din procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)- FORMULAR 6
- Ultimul bilant contabil insotit de dovada depunerii la organismele competente- copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.- completarea formularului din sectiunea formulare - Informatii generale FORMULAR 6.
Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata si legalizate la un notar public din Romania.
Pentru echivalenta curs leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Minim 1contract similar efectuat in ultimii 3 ani- completarea formularului FORMULAR 11
-Contract dovedit cu recomandari din partea beneficiarilor/clienti pentru livrarile ce fac obiectul contractelor de mai sus. Contract similar se va prezenta pentru categoria de furnizare ?produse de origine animala ? si/sau ?produse de origine vegetala?.
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice care pot fi utilizate de catre operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produse-FORMULAR 12
--Declaratie privind mijloace de transport marfa dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie xerox) - FORMULAR 12+ anexa.
- Autorizatii sanitar-veterinare valabile, dintre care unul pentru mijloc de transport frigorific - dupa caz.
1.Certificat privind sistemul de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent al acestuia - pentru ofertant.
2.Certificat privind sistemul de management al sigurantei alimentului conform standardului HACCP / ISO 22000 sau echivalent al acestuia pentru comercializarea produselor ofertate - pentru ofertant.
Operatorii economici, in cazul in care nu fac dovada implementarii sistemului de management al calitatii, vor fi exclusi din procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o singura runda de licitatie electronica.Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi. Invitatia se transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi si va preciza data si momentul de start al licitatiei electronice. Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistem pentru a putea participa la procedura. Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.Transmiterea invitatiilor de participare la licitatia electronica, se va face, operatorilor economici care au avut oferte admisibile.Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica, se va realiza intr-o singura runda, de o zi.Atragem atentia operatorilor economici ca este necesara existenta unei conexiuni sigure si stabile la INTERNET.Ofertele depuse vor imbunatati ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2013 12:00
Locul: Serviciul Pub.Adm.Piete, Targuri, Cantina Deva, str. Cuza Voda nr. 36, bl.112, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor conform HG 925/2006, art.33, alin.2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor. Calendarul estimativ de aplicare al procedurii: avand in vedere complexitatea procedurii estimam perioada de evaluare a ofertelor de 20 de zile si atribuirea contractelor, de 31 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac este de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art.256^2alin.(1)lit.a). din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ADMINISTRARE PIETE, TARGURI, CANTINA
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.36, bl.112, Localitatea: Deva, Cod postal: 330021, Romania, Tel. +40 254210986, Email: [email protected], Fax: +40 254210986
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.11.2012 21:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer