Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare alimente necesare perosoanelor private de libertate


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
7.074 RON

Castigatorul Licitatiei: DOIMAN COM S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 127427/08.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 0251533254, In atentia: SEF BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 0251524554
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare alimente necesare perosoanelor private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul unitatii: Craiova, strada Soseaua Caracal km 8
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de alimente necesare hranirii persoanelor private de libertate
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
7, 073.7RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: V2 25652 Denumirea: FURNIZARE ALIMENTE PPL
V.1) Data atribuirii contractului 30.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DOIMAN COM S.R.L.
Adresa postala: CART. BRAZDA LUI NOVAC, BL.23, SC.1, AP.20, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200047, Romania, Tel. 0723332532 ; 0721226655, Email: [email protected], Fax: 0251415087
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 11720.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 4067.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: V2 25651 Denumirea: FURNIZARE ALIMENTE PPL
V.1) Data atribuirii contractului 30.07.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PRESTIGIOSA PRODCOM S.R.L.
Adresa postala: CALEA UNIRII NR 106 DOLJ, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. 0744563895, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0251524507
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 11720.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 3006.70 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): fttp: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 1 din OUG nr.34/2006 in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Penitenciar Pelendava
Adresa postala: strada Soseaua Caracal km.8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel. +40 0251522274, Fax: +40 025152274
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2012 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer