Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare alimente necesare persoanelor private de libertate


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
540 RON

Castigatorul Licitatiei: ALISON S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 141102/23.10.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM SEMIDESCHIS PELENDAVA
Adresa postala: STR.CARACAL KM 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Punct(e) de contact: BIROU ACHIZITII, Tel. +40 0251533254, In atentia: BIROU ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: +40 0251524554, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare alimente necesare persoanelor private de libertate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciar pelendava Craiova
str.Soseaua Caracal km 8
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie alimente pentru hrana persoanelor private de libertate
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03221211-8 - Boabe (Rev.2)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
540.2RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Situatie de urgenta extrema survenita in urma unor evenimente care nu puteau fi prevazute de autoritatea contractanta, in conformitate cu conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: V2 31930 Denumirea: Furnizare alimente ppl
V.1) Data atribuirii contractului 22.10.2013
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
ALISON S.R.L.
Adresa postala: STR.Salcimului nr.20E, Localitatea: Slatina, Cod postal: 0500, Romania, Tel. 0744471052, Email: [email protected], Fax: 0249/410447
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3784.80 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 540.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stravrololeos , nr.6, sector3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): fttp/www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic Penitenciar Pelendava
Adresa postala: strada Soseaua Caracal, km 8, Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel. +40 0251522354, Fax: +40 0251524554
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
23.10.2013 13:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer