Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare AMBULANTA TIP B


Anunt de participare numarul 73959/23.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Romania., Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA DE LOGISTICA, Tel.(4021) 203 41 25, In atentia: CHIRITESCU ADRIAN, Email: [email protected], Fax: (4021) 409 31 25, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare AMBULANTA TIP B
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AMBULANTA TIP B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 472, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantie de participare in cuantum de minim 7.500 lei; 2. Garantie de buna executie in cuantum de minim 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din fonduri de la bugetul de stat pe anul 2009. Plata se va efectua dupa livrare, cu ordin de plata, prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru persoane fizice/juridice romane: -Declaratie privind situatia personala;
-Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea produsului ofertat;
-Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii ofertelor;
-Autorizare pentru livrarea produsului emisa pentru ofertant de catre producatorul sau distribuitorul autorizat al acestuia.
-Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata: a)certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, emis de ANAF, valabil la data deschiderii ofertelor;b)certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de catre Directia de Impozite si Taxe Locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane fizice/juridice straine: Orice document similar emis in tara de origine a ofertantului, insotit de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de autoritatile competente, sau, in cazul ofertantilor straini, orice document similar emis in tara de origine a ofertantului, insotit de traducere, autorizata, in limba romana;
2) Declaratie privind cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Prezentarea ultimului bilant contabil, vizat si inregistrat de autoritatile competente, sau, in cazul ofertantilor straini, a documentului similar emis in tara de origine a ofertantului, in traducere autorizata in limba romana;2) Situarea indicatorului cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani cel putin la nivelul de 1.000.000 lei sau echivalentul acestei sume in euro, respectiv 233.057 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari;2) Lista unitatilor de service de pe teritoriul Romaniei pentru autovehicul;
3) Lista unitatilor de service de pe teritoriul Romaniei pentru echipamentele medicale .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) Incheierea, derularea si finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare in valoare de minim 400.000 lei, fara TVA, sau echivalentul acestei sume in euro;2) Existenta a cel putin unei unitati de service in Bucuresti si a cate uneia in fiecare judet;3) Prezentarea listei unitatilor de service de pe teritoriul Romaniei pentru echipamentele medicale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Pretul ofertei
2.
Termenul de garantie al vehiculului
20%
20
Descriere:
3.
Termenul de garantie al echipamentelor medicale de la punctul 10.2. din caietul de sarcini
10%
10
Descriere: Garantie echipamente medicale 10.2.
4.
Termenul de garantie al echipamentelor medicale de la punctul 10.3. din caietul de sarcini
10%
10
Descriere: Garantie echipamente medicale 10.3.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S1 - 11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.06.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(4021) 310 46 41, Email: [email protected], Fax: (4021) 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0500891, Romania, Tel.(4021) 319.51.80, Fax: (4021) 319.51.83
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE - DIRECTIA DE LOGISTICA
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae nr. 156, Voluntari, jud. Ilfov, Romania, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.(4021) 203 41 25, Email: [email protected], Fax: (4021) 409 31 25
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2009 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer