Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare ambulift (autospeciala pentru transportul si imbarcarea/debarcarea pasagerilor cu dizabilitati si a celor cu mobilitate redusa)


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
789.596 RON

Castigatorul Licitatiei: SC PRO AIRCRAFT SOLUTIONS SRL
Anunt de atribuire numarul 61892/11.11.2008
Informatii anunt de participare asociat 47486
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Mihut, Tel.2041320, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 2041976, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Furnizare ambulift (autospeciala pentru transportul si imbarcarea/debarcarea pasagerilor cu dizabilitati si a celor cu mobilitate redusa)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a1) furnizarea unui Ambulift(Autospeciala pentru transportul si imbarcarea/debarcarea pasagerilor cu dizabilitati si a celor cu mobilitate redusa), conform cerintelor din Caietul de Sarcini, a2) scolarizarea personalului C.N. A.I.H.C.B. S.A ce exploateaza si intretine Ambulift la sediul producatorului pentru: - Operare 1 inginer, 5 masinisti- Intretinere si reparatii 1 inginer, 5 mecaniciScolarizarile pentru operare si intretinere vor fi efectuate la producator pe perioade distincte, cuprinse intre 3 si 5 zile. Una dintre scolarizari va coincide cu receptia de fabrica a utilajului. Cealalta scolarizare va fi efectuata pana la receptia de fabrica.Pentru persoanele instruite in vederea operarii se va emite un atestat ce va permite scolarizarea de catre acestea si a altor persoane din cadrul C.N. A.I.H.C.B. S.A.a3) service in perioada de garantie la sediul C.N. A.I.H.C.B. S.A.(cate o revizie/an)
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42415310-4 - Vehicule de transport independente (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
789, 595.79RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 273/C/2008 Denumirea: Contract furnizare ambulift
V.1) Data atribuirii contractului 11/3/2008
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC PRO AIRCRAFT SOLUTIONS SRL
Adresa postala: Str. Muncii, nr.16, ap.12, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540474, Romania, Tel.0265/255.576, Fax: 0265/255.261
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 793285.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 789585.79 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA pe baza unei imputerniciri emisa de operatorii economici interesati si a dovezii platii.Program L-J intre orele 8:30-14:00 si V intre 8:30-12:00. In cazul in care plata se va face prin OP suma de 60 RON trebuie sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021/319.16.49
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/204.14.08, Fax: 021/201.49.90
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2008 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer