Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE ANALIZOR GENETIC


Anunt de participare numarul 128801/23.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara '' Nicolae Simionescu''
Adresa postala:  Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Punct(e) de contact:  UIP - CARDIOPRO, Tel. 021.319.45.18, In atentia:  Ing. Dumitra STANCA, Responsabil Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  021.319.45.19, Adresa internet (URL):  www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare Fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE ANALIZOR GENETIC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE ANALIZOR GENETIC, inclusiv livrare, montaj, testare, punere in functiune, instruire personal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38434500-1 - Analizoare biochimice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZARE ANALIZOR GENETIC, inclusiv livrare, montaj, testare, punere in functiune, instruire personal
Valoarea estimata fara TVA: 650, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 13.000 Lei, valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu clauzele contractuale, contract cu finantare nerambursabila POS CCE, Axa Prioritara 2-Competitivitate prin cercetaretehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratii privind: eligibilitatea;neincadrarea in situatiile privind.art.181/OUG 34/2006; calitatea de participant la proced.;Certif. de participare la licitatie cu oferta independenta, in conf.Ord.ANRMAP nr.314/2010-certificate in copie conf. cu originalul: fiscal privind impozitul si taxele locale, atestare fiscala cu privire la indeplinirea oblig. de plata catre bugetul general consolidat, constatator, CUI;
-Pers. fizice/juridice, straine vor prezenta doc. edificatoare eliberate de autor.competente certif., caziere judiciare, alte doc.echiv.prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit oblig. de plata a impozit., taxelor precum si docum.privind inregistrarea/atestarea ori apartenenta d.p.d.v. profesional, din care sa rezulte obiectul de activ.specific acestei achizitii, din tara respectiva si traducere autorizata in limba romana. Toate doc. trebuie sa fie valab. la data deschid.ofertelor, pentru doc. pentru care nu este prevazuta o perioada de valab. stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2008, 2009 si 2010, inclusiv contul de profit si pierdere inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006, sau echivalent pentru persoanele nerezidente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 1.200.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind lista principalelor contracte de livrari produse similare cu cele din prezenta achizitie, efectuate in ultimii 3 ani.-Declaratia de conformitate EC in conformitate cu HG 1022/ 2002 privind regimul prod.si serv. care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediuluiDocumente care sa demonstreze experienta de minim 2 ani, a minim 2 persoane si dovada instruirii acestora, certificatele de instruire pentru service, intretinere a produselor ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va face dovada efectuarii livrarii, in cadrul unor contracte, produse similare cu cele ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, insumand valoarea de: minim 650.500 lei, prin prezentarea de copii de contract, insotite de recomandari original, procese verbale de receptie instalare si punere in functiune a echipamentelor furnizate respectivului Beneficiar.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o licitatie electronica cu o runda pentru reofertarea pretului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
143-09-2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.09.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.10.2011 10:30
Locul: Sediul Autoritatii Contractante, Str. B.P. Hasdeu nr. 8, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti din partea ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Axa Prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D (laboratoare, centre de cercetare)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleosnr. 6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  3001, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA ?NICOLAE SIMIONESCU?
Adresa postala:  STR. BP Hasdeu NR. 8, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050568, Romania, Tel. 021 319 4518, Fax:  021 319 4519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.08.2011 20:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer