Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare analizor portabil trifazat de calitate energie electrica, contor etalon trifazat, grup electrogen 5kW, aparat verificare disjunctoare, cleste ampermetric


Anunt de participare (utilitati) numarul 112680/09.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala:  str. Ciurchi 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Dana Balauca, Tel. 0232 405619, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232 405316, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str Ciurchi nr 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str Ciurchi nr 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Punct(e) de contact:  Loredana Temneanu, Tel. 0232405634, In atentia:  Loredana Temneanu, Email:  [email protected], Fax:  0232405316
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  str Ciurchi nr 146-150, registratura, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, In atentia:  Loredana Temneanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare analizor portabil trifazat de calitate energie electrica, contor etalon trifazat, grup electrogen 5kW, aparat verificare disjunctoare, cleste ampermetric
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitele Eon Moldova din Iasi, Bacau, Neamt, Botosani, Suceava, Vaslui
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare analizor portabil trifazat de calitate energie electrica, contor etalon trifazat, grup electrogen 5kW, aparat verificare disjunctoare, cleste ampermetric
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38341300-0 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
38434000-6-Analizoare (Rev.2)
38554000-3-Contoare de electricitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 ? analizoare portabile trifazate de calitate a energiei electrice ? 12 buc- valoare estimata 120000 lei
Lot 2 Contor etalon trifazat ? 4 buc ? valoare estimata ? 100000 lei
Lot 3 Grup electrogen 5kW ? 12 buc - valoare estimata 78000 lei
Lot 4 aparat verificare disjunctoare ? 27 buc ? valoare estimata 202500 lei
Lot 5 cleste ampermetric ? 36 buc ? valoare estimata 223200 lei
Valoarea estimata fara TVA: 723, 700RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art. 252 litera e din OUG 34/2006, art 6 aliniat 3 din HGR 925/2006).
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de particip.- explicitata pentru fiecare lot in sectiunea loturi a prezentului anunt.Garantie de buna executie=10% val. contract, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea, Decl priv neincadr in sit prevazute la art.181, Declaratie privind conflictul de interese conform art 69 1 din O.U.G. 34/2006), Certif constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata locale si stat, Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului/Autorizatie de functionare / altele echivalente/Documente care dovedesc o forma de inregistrare, pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru IMM-uri: Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri (pentru ultimii 3 ani - 2007, 2008, 2009)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleFisa/fise de informatii privind experienta similara: minim un contract sau suma contracte similare obiectului achizitiei, indeplinite in ultimii 3 ani, de valoare minim valoarea estimata lotului pentru care ofertantul depune oferta (fara posibile suplimentari), si anume: lot 1=120000 lei, lot 2=100000 lei; lot 3=78000 lei; lot 4=202500 lei; lot 5 =223200 leiRecomandariDeclaratie pe proprie raspundere care contine informatii privind dotari specifice, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratie privind capacitatea profesionala; Autorizare pentru livrarea/comercializareLista principalelor contracte de furnizare produse efectuate in ultimii 3 aniStandarde de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001 sau similar./ mediului SR EN ISO 14001 sau similar/ sanatatii si securitatii muncii OHSAS 18001 sau similarInformatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa osubcontracteze.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform precizarilor din documentatia de atribuire pag 6-7
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 09:30
Locul: sediul Eon Moldova Distributie SA din Iasi, str Ciurchi 146-150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel de pe langa Tribunalul Iasi
Adresa postala:  Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232 260600, Email:  [email protected], Fax:  0232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Term de exercit cai atac, conf art 256^2 al(1), lita) 5 zile incepand cu ziua urmat luarii la cunost act autorit contract considerat nelegal. Event contest vor fi solution conf art.255 si in Cap IX din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC E.ON MOLDOVA DISTRIBUTIE SA
Adresa postala:  Adresa postala: Ciurchi nr. 146-150, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700359, Romania, Tel. 0232 40 50 48, Email:  [email protected], Fax:  0232 40 59 98
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.12.2010 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer