Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere


Anunt de participare (utilitati) numarul 122888/07.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA CRISURI
Adresa postala:  ORADEA, str ION BOGDAN, nr 35, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410125, Romania, Punct(e) de contact:  Comp.Achizitii ABA Crisuri, tel. 0259-443892 int. 225, Tel. 0259 442033, In atentia:  Stanciu Gheorghe, Email:  [email protected], Fax:  0259 444237, Adresa internet (URL):  www.apecrisuri.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La Sediile Administratiilor Bazinale de Apa din cadrul AN Apele Romane
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere, din care 11 bucati ansamblu cu motocositoare cu brat de minim 9 metri si 20 bucati ansamblu cu motocositoare cu brat de minim 7 metri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
16310000-1-Cositoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TIP 1.Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere de minim 9 metri = 11 bucati
TIP 2.Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere de minim 7 metri = 20 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 10, 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 100000 lei. Garantie de buna executie-5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea,
- Certificat de participare cu oferta independenta- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
-Certificat de inregistrare fiscala eliberat de ORC sauAutorizatie de functionare-Pentru persoane juridice straine-operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget
-Pentru persoane juridice straine -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.-Dovada privind IMM , daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant financiar contabil vizat si inregistrat la organele competente
- Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-media anuala trebuie sa fie de minim 5.000.000 lei
-angajament de sustinere economica, daca este cazul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificat de conformitate CEE pentru produsele ofertate- Certificat de origine al produselor ofertate
- Certificat de asigurare a calitatii ISO 9001:2008, certificat pentru Sistemul de Management de mediu ISO 14001:2004, certificat standard OHSAS 18001:2007 ale ofertantului- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani? se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a 1 (unu) sau mai multe contracte de furnizare?Ansamblu tractor + motocositoare cu brat de taiere?, in valoare cumulata de minim 2.000.000 lei, fara TVA.
- Angajament de sustinere tehnica, daca este cazul
- Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
20%
Descriere: a) Pg max=20 p; b) Pg=(Pgn/Pg max)x20 p
3.
Termen de livrare
10%
Descriere: a)T min=10 p; b)Tl=(T min/Tn)x10p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 10:00
Locul: Sediul Administratiei Bazinale de Apa Crisuri, Oradea, str.Ion Bogdan, nr. 35.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  http//www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Crisuri - Compartiment Juridic-contencios
Adresa postala:  str. Ion Bogdan nr. 35, ,Localitatea:  Mun. Oradea, Cod postal:  410125, Romania, Tel. 0259-443.892, int. 228, Email:  [email protected], Fax:  0259-444.237, Adresa internet (URL):  www.apecrisuri.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2011 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer