Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare: ANSAMBLURI AMORTIZORI DE CHEU - 130 buc. inclusiv montajul acestora


Anunt de participare (utilitati) numarul 138419/28.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME" SA CONSTANTA
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Finantari Interne, Tel. +40 241601110, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Punct(e) de contact: REGISTRATURA, Camera 217, Tel. +40 241601138, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Activit??i portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare: ANSAMBLURI AMORTIZORI DE CHEU- 130 buc. inclusiv montajul acestora
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Incinta Port Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare si montaj: ANSAMBLURI AMORTIZORI DE CHEU- 130 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34516000-7 - Aparatoare de acostare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
130 buc. Ansambluri amortizori de cheu, din care:
a)100 buc. avand lungimea de 4000 mm al caror montaj se realizeaza astfel: 80 buc. utilizand tehnologia de la uscat, pentru restul de 20 buc. se aplica tehnologia de pe apa (cu macara plutitoare + remorcher).
b)30 buc. avand lungimea de 2000 mm al caror montaj se realizeaza astfel: 20 buc. utilizand tehnologia de la uscat, pentru restul de 10 buc. se aplica tehnologia de pe apa (cu macara plutitoare + remorcher).
Valoarea estimata fara TVA: 2, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 44.000 Lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art.86 alin (1) din HG 925/2006, respectiv virament bancar sau se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurariIn cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, acesta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art. 87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta potrivit prevederilor art. 278(1, alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, republicata, ofertantului care a depus contestatie la C.N.S.C. impotriva procedurii de atribuire, in cazul in care contestatia a fost respinsa ca nefondata.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar (ordin de plata) in contul autoritatii contractante, se vor utiliza urmatoarele conturi: RO83BRDE140SV06373001400 deschis la BRD Constanta;RO61ABNA1400264100079932 deschis la RBS Bank Sucursala Constanta.Nerespectarea obligatiei de a prezenta garantia de participare in forma solicitata mai sus (in cazul in care aceasta se constituie printr-un instrument de garantare sau prin virament bancar) atrage dupa sine respingerea ofertei conform prevederilor art. 33 alin. (3), lit. b din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. a)Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului;b)Modul de constituire a garantiei de buna executie: Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a demonstra situatia personala ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele documente:
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.1din documentatia de atribuire - Partea a IV a .
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/20006, conform Formularului III.2.1.a.2 din documentatia de atribuire -Partea a IV a, insotita de: -Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local.
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat.
3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1 din OUG34/2006, conform Formularului III.2.1.a.3din documentatia de atribuire - ParteaaIV a . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul CN Administratia Porturilor Maritime SA Constanta in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Decebal SERBAN, Daniela Serban, Alexandru IOROV, Ambroziu DUMA, Florin CHIRILA, Paul CIUREA, Aurelian LITA, Georgeta SINTEA, Dorina CONSTANTIN;
4.Declaratie privind calitatea de participare la procedura, conform FormularuluiIII.2.1.a.4din documentatia de atribuire -Partea a IV a.
5.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Formularul III.2.1.a.5 din documentatia de atribuire -Partea aIV a.
Note:
?Certificatele de atestare fiscala se vor prezenta pe formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident sitrebuie sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru a fi valabile acestease vor prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG34/2006.
?Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art 181 lit a), lit c)1, lit d) din OUG 34 /3006vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice romane: .?Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal cu date actualizate, care sa nu fie emis/eliberat cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Nota : Pentru a fi valabil acesta se va prezenta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??Prezentare Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.
2. Documente privind inregistrarea pentru persoane juridice/fizice straine:
?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale realizata pe ultimii 3 ani financiari incheiatisa fie cel putin egala cu: 4.400.000 Lei.
?Prezentare fisa de Informatii generale, conform FormularuluiIII.2.2.1 din documentatia de atribuire Parteaa IV a.
Nota:
Conversialeu valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
?Prezentare documente (ex.: bilanturi contabile pe ultimii 2 ani financiari incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, etc). din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100) la data de 30.06.2012=100%;?Prezentarea unei fise continand modul de calcul al indicatorului solicitat la data de 30.06.2012.
?Prezentare documente din care sa reiasa elementele luate in calcul pentruindeplinirea cerintei.Nota:
Indicatorul lichiditate globala a fost solicitat in scopul demonstrarii de catre ofertant a capacitatii de sustinere a contractului avand in vedere faptul ca durata contractului este de 5 luni si platile, conform model contract, se vor face la intervale de 75 zile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Livrarea/furnizarea in ultimii 3 ani in baza unui contract/unor contracte (maxim3) care unic/sau prin cumulare sa insumeze cantitatea de minim 130 buc. ansambluri amortizori de cheu similari cu cei care fac obiectul procedurii de achizitiesi montajul in ultimii 5 ani in baza unui contract/unor contracte (maxim 3) care unic sau prin cumulare sa insumeze cantitatea de minim 130 buc. ansambluri amortizori de cheu.
?Prezentare Declaratie + Lista principalelor livrari de produse si lucrari de montajconform Formularului III.2.3.1 (A si B)din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentare documente (parti relevante ale unui contract, proces verbal de receptie, etc) prin care se confirma livrarea de produse si montajul acestora in cantitate cel putin egala cu 130 buc. ansambluri amortizori de cheu similari cu cei care fac obiectul procedurii de achizitie
Utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care cpoate dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului
Cerinta minima: 1buc. autocamion transport marfa, 1buc. automacara, 1buc. remorcher, 1 buc. macara plutitoare;
?Prezentare Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, etc. pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului conform Formularului III.2.3.2. din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentare documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor solicitate).
Informatii privind personalul?Prezentare declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formularului III.2.3.3. din documentatia de atribuire Partea a IV a.?Prezentare Lista privind persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului, conform Formularului III.2.3.4. din documentatia de atribuire Partea a IV a, insotita de CV-urile acestor persoane.
Cerinta minima: cel putin un responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii-montaj atesat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului pentru categoria constrctii hidrotehnice si/sau constructii porturi.
?Prezentare documente (autorizatie/atestat, etc) valabile la data deschiderii, din care sa reiasa indeplinirea cerintei.
Informatii privind subcontractantii
?In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantantilor propusi.
Informatii privind asocierea?Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.
Standarde de asigurare a protectiei mediului
?Prezentare documente din care sa reiasa ca ofertantul are implementat sistemul de management pentru protectia mediului, respectiv detine certificare ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
A28
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.10.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2012 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2012 13:00
Locul: sediul CN Administratia Porturilor maritime SA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In vederea intocmirii unei oferte tehnice in concordanta cu conditiile din teren, operatorii economici pot vizita amplasamentele unde se monteaza ansamblurile amortizori de cheu.In acest sens se va transmite la CN APM SA Constanta, la nr. de fax 0241/619512, o solicitare scrisa conform Formularului V.3.1. din documentatia de atribuire Partea a IV-a, cu cel putin 15 zile inainte de data limita de primire a ofertelor.In baza solicitarilor primite achizitorul va stabili o data pentru vizitarea amplasamentelor, data dce se va comunica (publica) in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP).In cazul in care se constata ca pe primul loc se claseaza mai multe oferte care au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a cailor de atac: 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile art. 256(2al OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala ADMINISTRATIA PORTURILOR MARITIME SA Constanta- Serviciul Juridic si Contencios
Adresa postala: Incinta Port Constanta, Gara Maritima, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900900, Romania, Tel. +40 241601704, Email: [email protected], Fax: +40 241619512, Adresa internet (URL): www.portofconstantza.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2012 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer