Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare antiseptice si dezinfectanti


Anunt de participare numarul 110545/03.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031415, Romania, Punct(e) de contact:  Adrian Parvulescu, Tel. 0722486553, In atentia:  Adrian Parvulescu, Email:  [email protected], Fax:  021.318.88.11, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare antiseptice si dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia centrala ICBDTH Fundeni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 626, 800 si 978, 700RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare antiseptice si dezinfectanti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 626, 800 si 978, 700RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
cf. art.43^1 alin.2/OUG76/07.2010 +278^1/OUG76 si garantia de buna executie in cunatum de 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat: Casa de Asigurari de Sanatate a Municipiului Bucuresti
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia formal in vederea depunerii ofertei comune, iar legalizarea asocierii devine obligatorie numai in cazul in care oferta comuna este castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006;
- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoanejuridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitateade creditor bugetar, sa fie valabile la data licitatiei;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)sa fievalabile la data licitatiei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateFisa de inormatii generale in cazul asocierii in scopul depunerii ofertei comune.Acest document va fi completat de toti membrii asociatiei respective
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Referat de expertiza tehnica emis de Comisia Nationala pentru Produse Biocide din care sa reiasa activitatea antimicrobiana conform specificatiei tehnice (teste efectuate in laboratoare independente de producator )
- Fisa de securitate a produsului conform CE 1907:2006
- Sa respecte HG 956/2005 , privind lista substantelor active permise in dezinfectanti inComunitatea Europeana- Certificarea sistemului calitatii pt. producator ISO 9001, ISO 13485, marcaj CE- Prospecte ale producatorului cu specificatiile tehnice
- .
Autorizatie de livrare de la producator in care sa se evidentieze detailat produsele pentru care a fost emisa autorizatia(se va atasa o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).- Autorizatia pentru producerea sau comercializarea produsului- Autorizatie sau aviz pt. produs eliberat de M.S.P.- Autorizare din partea producatorului pentru livrarea produsului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.12.2010 12:00
Locul: Institutul Clinic de Boli Digestive si Trnsplant Hepatic Fundeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o perosana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.41, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Str. Independentei nr.5 , sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.3195180, Email:  [email protected], Fax:  021.3195180, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile din data urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic de Boli Digestive si Transplant Hepatic Fundeni
Adresa postala:  Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  031415, Romania, Tel. 021.318.88.11, Email:  [email protected], Fax:  021.318.88.11, Adresa internet (URL):  www.bdth-fundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2010 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer