Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare anvelope de iarna necesare autovehiculelor apartinand parcului auto D.G.P.M.B.


Anunt de participare numarul 139065/21.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Gogioiu Constantin, Tel. +40 213131200, In atentia: Gogioiu Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213136161, Adresa internet (URL): http: //b.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Str. Candiano Popescu, nr. 59 ? 61, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040581, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213131200, In atentia: Gogioiu Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213136161
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul de Logistica - Biroul Achizitii, Tel. +40 213112021-23292, In atentia: Gogioiu Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 213136161
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare anvelope de iarna necesare autovehiculelor apartinand parcului auto D.G.P.M.B.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul D.G.P.M.B.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 301, 280RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare anvelope de iarna necesare autovehiculelor apartinand parcului auto al D.G.P.M.B., in conditiile respectarii cerintelor din Documentatia de artibuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Lotul 1 ? Anvelope Dacia Logan :185/65R15 88 T : minim 4 buc. ? maxim 140 buc. ;?Lotul 2 ? Anvelope Dacia Solenza :165/70 R13 79T : minim 4 buc. ? maxim 400 buc. ;?Lotul 3 ? Anvelope VW Transporter :205/65 R15 C 102/100T : minim 4 buc. ? maxim 168 buc. ;?Lotul 4 ? Anvelope VW Vento :185/60 R14 82 T : minim 4 buc. ? maxim 408 buc. ;?Lotul 5 ? Anvelope Ford Transit :215/75 R 16 C 113/111 R : minim 4 buc. ? maxim 84 buc. ;
?Lotul 6 ? Anvelope Mercedes Vito :195/70 R15 C104/102R: minim 4 buc. ? maxim 92 buc. ;?Lotul 7 ? Anvelope VW Passat :205/55 R1691H: minim 4 buc. ? maxim 72 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 301, 280RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lotul 1 ? Anvelope Dacia Logan :185/65R15 88 T ? 280 lei;Lotul 2 ? Anvelope Dacia Solenza: 165/70 R13 79T ? 580 lei;Lotul 3 ? Anvelope VW Transporter :205/65 R15 C 102/100T ? 470, 40 lei;Lotul 4 ? Anvelope VW Vento :185/60 R14 82 T ? 734, 40 lei ;Lotul 5 ? Anvelope Ford Transit :215/75 R16 C 113/111R ? 378, 00 lei;Lotul 6 ? Anvelope Mercedes Vito :195/70 R15 C104/102R? 303, 60 lei ;Lotul 7 ? Anvelope VW Passat :205/55 R16 91H? 266, 40 lei.Cuantumurile garantiilor vor fi evidentiate distinct pentru fiecare lot in parte.Perioada de valabilitate a garantiilor de participare : cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantilor pentru participare : potrivit art. 86, alin. 1 din H.G.R. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta- model formularul P.Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, vor fi respinse si returnate la deschidere.Instrumentele de garantie de participare se inapoiaza participantilor necastigatori sau celor care nu s-au prezentat, dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul castigator. Garantia de buna executie este exprimata la 10 % din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.Modul de constituire a garantilor de buna executie : potrivit art. 90, alin. 1 din H.G.R. nr.925/2006 ? Garantia de buna executie a contractului de furnizare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original si care devine anexa la contract - model formularul nr. W.?Potrivit art. 16 din Legea nr.346/2004 Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.?In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, in momentul prezentarii garantiei de participare, acestia voratasa si Declaratia tip prevazuta in Anexa nr. 1 din Ordonanta de Guvern nr.27/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul A ? Declaratie privind eligibilitatea - situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
2. Formularul B ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
3. Formularul C ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314 /2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta
4. Formularul D ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare .
Toate formularelecompletate de operatorul economicvor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formulare solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent.Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele.
6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale. Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS). Certificatul trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Pentru a dovedi indeplinirea conditiilor solicitate la punctele 5, 6 si 7 se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele solicitate la punctele 5, 6 si 7 sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
OBSERVATII:
?Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru incheierea acordurilor ? cadru .
?Daca din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil si/sau are datorii acesta va fi exclus de la procedura, cu exceptia cazului in care : - datoriile inregistrate sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor; sau- se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform prevederilor legale.Persoanele cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire :
Conducerea unitatii : Director General ? Cornel Ciocoiu, Adjunct al Directorului General ? Nelu Lupu, Contabil sef ? Laurentiu Ararau, Sef Serviciu Logistica ? Octavian BalanComisia de evaluare : Cirstea Adrian, Jingan Eduard-Nicolae, Constantin Andreea, Mihai Dorina, Gogioiu Constantin. ?Pentru persoanele juridice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratori, precum si faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei .
? Pentru persoanele fizice/juridice straine: - Documente edificatoare prin care sa dovedeascaforma de inregistrare ca persoana fizica /juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
? Pentru persoanele fizice romane: - Autorizatie de functionare.?In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana;
?Documentele solicitate in cadrul acestei sectiunisunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
?Ofertantul clasat pe primul loc dupa incheierea fazei finale de licitatie electronica va a prezenta obligatoriu autoritatii contractante, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Datele de identificare ale oferatntului, principala piata a afacerilor precum si cifra de afaceri pe ulitimii 3 ani.Valorile vor fi exprimate in euro, la cursul mediu de schimb euro/lei comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv, astfel: ANUL CURS EURO
2008 3, 6826
2009 4, 2373
2010 4, 2099
2011 4, 2379
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei in euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int).
Cerinta nr. 2Verificarea capacitatii economice a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare : Pretul -?Pretul cel mai scazut/bucata? pentru fiecare lot in parteb)eventualele limite a valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: Nu exista limite?Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una)?Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei?Durata unei runde: 1 (una) ziDupa incheierea fazei finale de licitatie electronica, operatorul economic situat pe primul loc, conform clasamentului afisat de operatorul SEAP, va transmita autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, formularul de oferta H si formularul H1 - Centralizator de preturi si anexa acestuia, completate cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica, in forma prevazutala Sectiunea IV din prezenta documentatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
80657
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2012 10:30
Locul: Sediul D.G.P.M.B.-Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti, Serviciul de Logistica-Biroul Achizi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1.Prezentarea documentelor inscrise la Capitolul III.2) CONDITII DE PARTICIPARE este obligatorie iar neprezentarea lor duce la descalificarea ofertantului.2.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la pct.III.2.1)-III.2.3), in conf.cu art. 11, alin.4 din HGR 925/2006, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere-Formularul F??Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare?, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.In acest caz, declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul va mentiona succint, dar precis modul concret de indeplinire a cerintelor de la pct.III.2.1-III.2.3), inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.?Pe langa documentele de calificare, cele cuprinse in propunerea tehnica si cea financiara, se vor prezenta si urmatoarele documente: -Scrisoare de inaintare?conform modelului prevazut in Formularul 1;
-Imputernicire scrisa?din partea ofertantului, pentru persoana/persoanele desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor, in conformitate cu modelul prevazut inFormularul K.NOTA: DEPARTAJAREA IN CAZ DE EGALITATE DUPA FAZA FINALA DE L.E.?In cazul in care dupa desfasurarea fazei finale de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.?Daca si in acest caz ofertele de pret sunt egale, va fi declarata castigatoare oferta al carui pret de pornire a fost cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei, nr. 19, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Tel. +40 213136161, Fax: +40 213136161
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2012 09:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer