Licitatie Publica - Furnizare anvelope necesare autovehiculelor apartinand parcului auto al DGPMB
Anunt de participare numarul 122211/31.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030023, Romania, Punct(e) de contact: Dorina Mihai, Tel. 021/3112021 int 24856, 24864, In atentia: Gogioiu Constantin, Email: [email protected], Fax: 021/3136161, Adresa internet (URL): http: //b.politiaromana.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare anvelope necesare autovehiculelor apartinand parcului auto al DGPMB
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul din str. Candiano Popescu, nr. 57-61, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 423, 263.38RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de alocarea fondurilor bugetare unitatii noastre.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Anvelope, de diferite tipodimensiuni, necesare autovehiculelor apartinand parcului auto al DGPMB.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
A.ANVELOPE DE IARNA
Lotul 1?Anvelope Dacia Logan: 185/65R15 88 T-min.4 buc?max.1792 buc
Lotul 2?Anvelope Dacia Solenza si Dacia 1310 :165/70 R13 79T-min.4 buc-max.1252 bucLotul 3?Anvelope VW Transporter: 205/65 R15 C 100T-min.4 buc-max.260 bucLotul 4?Anvelope VW Vento: 185/60 R14 87 T-min.4 buc-max.576 bucLotul 5?Anvelope Ford Transit: 215/75 R16 C 113/111R-min.4 buc-max.112 bucLotul 6?Anvelope Mercedes Vito: 195/70 R15 96T-min.4 buc-max.96 bucLotul 7?Anvelope VW Passat: 195/65 R15 91V-min.4 buc-max.8 bucLotul 8?Anvelope VW Passat: 205/55 R16 91V-min.4 buc-max.160 bucLotul 9?Anvelope Mercedes Sprinter: 195/70 R15C 104/102R-min.4 buc-max.18 bucB.ANVELOPE DE VARA
Lotul 10?Anvelope Dacia Logan: 185/65R15 88 T-min.4 buc?max.1433 bucLotul 11?Anvelope Dacia Solenza si Dacia 1310 :165/70 R13 79T-min.4 buc-max.1002 bucLotul 12?Anvelope VW Transporter: 205/65 R15 C 100T-min.4 buc-max.208 bucLotul 13?Anvelope VW Vento: 185/60 R14 87 T-min.4 buc-max.460 bucLotul 14?Anvelope Ford Transit: 215/75 R16 C 113/111R-min.4 buc-max.90 bucLotul 15?Anvelope Mercedes Vito: 195/70 R15 96T-min.4 buc-max.78 bucLotul 16?Anvelope VW Passat: 195/65R15 91V?min.4 buc?max.8 bucLotul 17?Anvelope VW Passat: 205/55 R16 91V?min.4 buc-max.160 bucLotul 18?Anvelope Mercedes Sprinter: 195/70 R15C 104/102R?min.4 buc?max.18 bucC.ANVELOPE ALL SEASONLotul 19?Anvelope Dacia Logan: 185/65R15 88 T-min.4 buc?max.1433 bucLotul 20?Anvelope Dacia Solenza si Dacia 1310:165/70 R13 79T-min.4 buc-max.1002 bucLotul 21?Anvelope VW Transporter: 205/65 R15 C 100T-min 4 buc-max 208 buc.
Lotul 22?Anvelope VW Vento: 185/60 R14 87 T-min 4 buc-max 460 buc.
Lotul 23?Anvelope Ford Transit: 215/75 R16 C 113/111R- min 4 buc-max 90 buc.
Lotul 24?Anvelope Mercedes Vito: 195/70 R15 96T-min 4 buc-max 78 buc.
Lotul 25?Anvelope Mercedes Sprinter: 195/70 R15C 104/102R?min 4 buc?max 18 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 423, 263.38RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.09.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiile de participare se vor constitui distinct pentru fiecare lot in parte conform cerintelor din fisa de date.Garantia de buna executie-5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de cheltuieli alocat D.G.P.M.B. pe anul in curs
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii referitoare la neincadrarea in art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale- certificatul constatator emis de Camera de Comert- autorizatie de functionare - CUI, etc., - certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani(2008, 2009, 2010)-bilant contabil aferent anului 2010 vizat si inregistrat de organele competente etc.,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificate de calitate pentru produsele ofertate, respectiv certif ISO 9001:2001 sau echivalent.Produsele vor fi omologate conform normelor UE ECE 30.
-cel putin o recomandare din partea altor beneficiari privind modul de indeplinire a contractelor ce au avut ca obiect livrarea de produse similare-o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitetiei electronice: 1(una).Detaliile privind desfasurarea licitatiei electronice sunt precizate la Cap.IX din Fisa de date.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
42077
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 10:30
Locul: sediul DGPMB-Calea Victoriei, nr. 19, sector 3, Bucuresti - BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine gratuit prin accesarea (descarcarea) acesteia de pe SEAP, adresa : www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in conditiile OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
D.G.P.M.B. - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Victoriei nr. 19, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03023, Romania, Tel. 021 313.84.94, Fax: 021 313.61.61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2011 14:23