Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare anvelope pentru aeronavele MiG-21


Anunt de participare numarul 79800/11.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01835
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km10.5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 13686, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Marius Patrascu, Tel.+40-21-3185467, In atentia: Biroului Management Contracte, Email: [email protected], Fax: +40-21-3185452, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare anvelope pentru aeronavele MiG-21
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 01924 "D" Ploiesti, Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare anvelope principale, tip 800x200 si anvelope de fata, tip 500x180, echipate cu camera, piulita, ventil si capacel, pentru aeronavele MiG-21.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34731800-8 - Pneuri pentru avioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 350 complete anvelope principale, tip 800x200 echipate cu camera, piulita, ventil si capacel, pentru aeronavele MiG-21.
- 150 complete anvelope de fata, tip 500x180, echipate cu camera, piulita, ventil si capacel, pentru aeronavele MiG-21.
Valoarea estimata fara TVA: 664, 015.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.09.2009 pana la 07.10.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 13280 lei-scrisoare de garantie bancara. Grantie de buna executie, scrisoare de garantie bancara 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii
Pentru ofertantii din tara:
1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3)Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale si plata impozitelor la bugetul general consolidat.
4)Certificat constatator de la registrul comertului, certificat de inregistrare-copie.
Pentru ofertantii din alta tara:
Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident referitoare la art. 181, plata taxe si impozite, documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta profesionala conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea copiei certificatului de implementare a unui sistem de management al calitatii sau orice alte documente in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE o runda de 24 ore, incepand cu 11.08.2009. Inv. de part. la LE va fi transmisa pana la data de 07.08.2009 ofertantilor inregistrati in SEAP pana la data de 07.08.2009 ora 10.00.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, sos. Bucuresti-Ploiesti, Km 10.5, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputenicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu sunt admise cantitati partiale ale produselor ce fac obiectul achizitiei. In cazul atribuirii contractului de furnizare unui operator economic strain acesta va fi semnat si derulat cu CN ROMTEHNICA SA Bucuresti.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4-021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4-021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4-021.319 16 74, Email: [email protected], Fax: +4-021.319 16 74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii- Unitatea Militara 01835
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 10, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Tel.+4-021.319.40.00 int. 243, 192, Email: [email protected], Fax: +4-021.318.54.52, Adresa internet (URL): www.roaf.ro;www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer