Licitatie Publica - Furnizare apa de masa necarbonatata ambalata in bidoane de 19 l si pahare de plastic? pentru sediile si locatiile grupului ENEL in Romania : S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANAT S.A.; S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.;S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.;S.C. EN
Anunt de participare (utilitati) numarul 115686/21.02.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Maria Tauru, Tel. 0735310550, Email: [email protected], Fax: 0372871908, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Intreprinderi care desfasoara activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare apa de masa necarbonatata ambalata in bidoane de 19 l si pahare de plastic? pentru sediile si locatiile grupului ENEL in Romania : S.C. ENEL DISTRIBUTIE BANATS.A.; S.C. ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.;S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.;S.C. ENEL ENERGIE S.A.;S.C. ENEL ENERGIE MUNTENIA S.A.;S.C. ENEL SERVICIICOMUNES.A.; S.C. ENEL ROMANIAS.R.L.; S.C. GREEN POWER ROMANIA S.R.L.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile/ locatiile celor opt Societati ale grupului ENEL in Romania-zona Banat, Dobrogea, Muntenia-conform anexei la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea cu apa potabila a tuturor locurilor de munca.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
41110000-3 - Apa potabila (Rev.2)
39222120-1-Cani de unica folosinta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
total de furnizare: 106.128 bidoane de 19 litri-cu apa necarbonatata si 120.528 seturi de pahare termorezistente de unica folosinta a 100 pahare/set.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 200, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie participare-12.000, 00 lei(6.000, 00 lei?IMM)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligib, Decl-neincadrarea in sit. prev art.181 OUG 34/2006, Decl.neincadrare in
sit. art. 69 indice 1 din OUG34/2006, Certif. particip. la licit cu oferta independenta, Certif.ORC, certif ptr.plata impozite, taxe catre buget stat si locale; doc.doveditoare ca forma de inreg. ca pers.jurid.in tara unde e stabilit, Autorizatie sanitara de functionare,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind cifra de afaceriglobala (pentru anii 2007, 2008, 2009), Inform. privind situatia financ. bilant contabil, decl-acceptare clauze contractuale.;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Avize sanitare: apa si ambalaj si bidoane din policarbonat, linia de imbuteliere apa, de funct ptr. sursa de apa , comercializare dozatoare de apa. Buletine analiza apa, Autoriz. de la Ministerul Sanatatii pentru productia si ambalarea apa de masa, Lic.fabricatie- produse alim.Lista cu servicii simil.prest.in ultimii 3 ani, de natura serv. ofertat, cerificate de buna calitate, Decl.privind respect.caiet sarcini, decl.SSM., certif ISO 9001/2008, 14001 si 20000-1:2005 sau documente echivalente .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.03.2011 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.03.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.03.2011 14:00
Locul: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul C, etaj 1, Serviciul Achizitii:
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de 5 zile incepandcu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2011 14:37