Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE APARAT DE FACOEMULSIFICARE - CHIRURGIA CATARACTEI


Anunt de participare numarul 61137/11.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M. 02587 (INSTITUTUL NATIONAL DE MEDICINA AERONAUTICA SI SPATIALA)
Adresa postala: Strada Mircea Vulcanescu, nr. 88, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010816, Romania, Punct(e) de contact: Birou achizitii, Tel.021-318.72.47, In atentia: ec. Gabriela POPA, ing. Ioan CAMCIUC, Email: [email protected], Fax: 021-318.72.47, Adresa internet (URL): http: //www.mapn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE APARAT DE FACOEMULSIFICARE - CHIRURGIA CATARACTEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1 complet APARAT DE FACOEMULSIFICARE - CHIRURGIA CATARACTEI, avand specificatiile tehnice prezenate in Caietul de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33436000-5 - Instrumente optice specializate (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 complet APARAT DE FACOEMULSIFICARE - CHIRURGIA CATARACTEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 77, 000 si 78, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-2730 lei (scrisoare de garantie, OP, fila CEC)Garantia de buna executie 6% din valoarea fara TVA a contractului(scrisoare de garantie)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse extrabugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata-Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani sa fie de cel putin 234.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie care contine informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
-Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani-Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSP in termen de valabilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 2 CV-uri pentrupersonalul responsabil de indeplinirea contractului si a personalului autorizat de funizorul produsului ofertat, responsabil cu punerea in functiune si executarea serviciilor de service-sa faca dovada ca a furnizat cel putin 3(trei) produse similare cu cel solicitat prin caietul de sarcinii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 10:30
Locul: La sediul autoritatii contractante din Bucuresti, str. Mircea Vulcanescu nr. 88, sect. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul ofertantului participant la sedinta de deschidere va prezenta imputernicire scrisa in acest scop, precum si un document de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300, Romania, Tel.3104642, Email: [email protected], Fax: 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 05009, Romania, Tel.3195180, Fax: 3191674, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic
Adresa postala: str. Izvor, nr. 35, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010867, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2008 12:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer