Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare aparat diagnostic cu raze X in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila


Anunt de participare numarul 91762/02.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Moisiu, Tel.0239.619.600, In atentia: FLORIN MIJA, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparat diagnostic cu raze X in cadrul proiectului Echiparea Ambulatoriului de Specialitate Integrat in cadrul Spitalului Pneumoftiziologie Braila
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Spitalului Pneumoftiziologie Braila, Str. Radu S Campiniu, Nr. 21, Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAPPrin contractul prezentei proceduri se solicita furnizarea, instalarea si punerea in functiune a aparatului diagnostic cu raze X la caracteristicile si indicatori de performanta din CAIETULUI DE SARCINI CAPITOLUL II a prezentei documentatii. Receptia produsului se va face franco-beneficiar, conform legislatiei in vigoare si a CAIETULUI DE SARCINI printr-un set complet de operatiuni pentru testare. Pe parcursul termenului de garantie a produsului, contractantul va asigura pe cheltuiala sa buna functionare a acestuia in conditii normale de exploatare, mai putin materialele consumabile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111000-1 - Aparate de radiologie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAPPe parcursul termenului de garantie a produsului, contractantul va asigura pe cheltuiala sa buna functionare a acestuia in conditii normale de exploatare mai putin materialele consumabile. De asemenea furnizorul echipamentului va avea urmatoarele obligatii:
punerea tuturor documentelor si informatiilor necesare elaborarii documentatiilor pentru obtinerea Autorizatiei de construire CNCAN si Autorizatiei de functionare CNCAN, la dispozitia proiectantului,
instruirea personalului specializat necesar utilizarii aparatului,
instruirea personalului specializat necesar interventiei first line,
termenul de garantie de buna functionare a produsului (inclusiv componentele cu vacuum) este de minimum 12 luni calendaristice de la semnarea procesului verbal de predare primire punere in functiune,
termenul de garantie de buna functionare a echipamentului se refera la toate componentele acestuia (inclusiv componentele cu vacuum),
in perioada de garantie, ofertantul are obligatia de a incepe remedierea defectiunii in termen de 12 ore de la notificarea acesteia de catre beneficiar,
de asemenea remedierea defectiunii, trebuie finalizata in maximu 72 de ore de la notificare.
furnizarea pieselor de schimb originale, pe cheltuiala autoritatii contractante, timp de 9 ani de la data expirarii termenului de garantie a echipamentului.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 016, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. participare 10 000 lei. Valab.gar. de particip. este de 90 zile. Garantia de buna executie a contr. este de 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de servicii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
onform documentatiei de atribuire atasata in SEAPIncadrarea in situatiaprevazutala art. 180 sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 exclude ofertantul. Se depun Formularele nr. 12A si 12BCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat si Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local ambele valabile la data deschiderii din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante (exigibile) la cele doua bugete.
Ofertantii straini depun doc edificatore pentru dovedirea eligibilitatii echivalente eliberate de autoritati ale tarii de origine.
Certificat constatator eliberat ORC si Certificat inregistrare fiscala eliberat ORC valabile la deschidere oferteDocumentele scanate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului pentru intocmire sau pentru conformitate se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAPFisa de informatii generale Form 3
Documentele scanate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 2000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire atasata in SEAP
Formularul nr. 12 H, experienta similarasemnat stampilat de reprezentantul ofertantului, se va posta in SEAP in format electronic, prin scanare.Copie contract similar.Dovada calitatii de reprezentant al producatorului
Aviz MS pentru comercializare dispozitive medicale de diagnosticAviz M S pentru reparare verificare punere in functiune dispozitive medicale de diagnosticCel putin o persoana pentru service atestat de producatorul echipamentuluiFormularul nr. 5.Insusire model contract Form 14
ISO 9001 :2000 sau echivalentDocumentele scanate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului pentru intocmire sau pentru conformitate se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin a unui contract de funizare si instalare similar, in ultimii 3 ani, cu valoare minimum 1.000.000, 00lei cu TVA.Documentele scanate semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului se depun in SEAP la adresa www.e-licitatie.ro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2010 18:00
Locul: in SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantul UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilitarea/modernizarea echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460027, Email: [email protected], Fax: 0236/460027
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 10 zile la CNSC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA - COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel.0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.11.2009 18:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer