Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - FURNIZARE APARATE ECOGRAFIE


Anunt de participare numarul 131369/02.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON
Adresa postala: Bd. Aviatorilor nr. 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Punct(e) de contact: MARIETA SIMION, Tel. 0760669955, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): https: //www.parhon.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE APARATE ECOGRAFIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, Bd. Aviatorilor 34-36, 011863, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de aparate Ecograf, necesare pentru acordarea asistentei medicale si pentru desfasurarea activitatilor de cercetare din cadrul Institutului.
LIVRAREA SI INSTALAREA PRODUSELOR SE VA FACE PANA IN DATA DE 16.12.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112200-0 - Ecograf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini aferent anuntului de participare
Valoarea estimata fara TVA: 467, 737RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 2% din valoarea estimata: lot 1:4.032, 00 RON, lot 2:2.903, 00 RON, lot 3:2.419, 00 RON;garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr. 34/2006
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conf. OAP 314/2010
- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de AdministratiaFinanciara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii Fiscale catre bugetul de stat- Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Publica Locala care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii fiscale la plata impozitelor si taxelor locale
- Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si IndustrieNationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect alprocedurii de declarare a starii de faliment, nu si-aususpendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care se regaseste codul CAEN pentru obiectul de activitate supus procedurii de achizitie
- Aviz de functionare cu anexa eliberat de MS, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere care cuprinde informatii generale despre ofertant precum sicifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3ani pentru obiectul supus achizitiei.
- Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant in scopul asigurarii service-lui in perioada de garantie. Personalul tehnic poate fi al ofertantului sau a unei terte parti cu care acesta a incheiat un contract
- Certificat de conformitate marca CE, emis de un organism notificat
- Declaratie de conformitate CE ca produsul ofertat este conform cu directiva 93/42 CEE
- cel putin o recomandare din partea clientilor pentru obiectul supus achizitiei
- Certificate SR EN ISO 9001 privind standardele de asigurare a calitatii pentru ofertant, emise de organisme abilitate, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
numar de runde: 1
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A2724/05.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2011 11:00
Locul: INSTITUTUL NATIONAL DE ENDOCRINOLOGIE C.I. PARHON, serviciul administrativ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate un reprezentant al fiecarui ofertant, cu imputernicire si act de identitate valabil
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte au preturile egale, atunci pentru departajare, comisia de evaluare stabileste ca fiind castigatoare oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email: [email protected], Fax: 0040213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziuaurmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul National de Endocrinologie C.I. Parhon
Adresa postala: B-dul Aviatorilor 34-36, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011863, Romania, Tel. 0213172041 int. 216, Email: [email protected], Fax: 0318057374, Adresa internet (URL): www.parhon.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.11.2011 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer