Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - furnizare aparate medicale


Anunt de participare numarul 79447/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii U.M. 02412 Bucuresti
Adresa postala: str.grigore cobalcescu , nr.26, sect.1, buc, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Punct(e) de contact: ion bunea viorica, Tel.021 313.88.04-06/153, Email: [email protected], Fax: 021 312.05.53, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare aparate medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: str. Grigore Cobalcescu, nr. 26, sector 1 Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare aparate medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111660-5 - Osteodensitometre (Rev.2)
33111600-7-Aparate de radiografie (Rev.2)
33122000-1-Echipament oftalmologic (Rev.2)
33197000-7-Echipament medical computerizat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot. Nr. 1 Osteodensitometru cu raze X dexa - 1 buc
Lot. Nr. 2 Aparat radiologic dentar retroalveolar - 1 buc
Lot. Nr. 3 Perimetru computerizat cu accesorii - 1 buc
Lot. Nr. 4 Tonometru noncontact cu accesorii - 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 336, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie, in cuantum de 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului, constituita prin scrisoare de garantie bancara, in favoarea autoritatii contractante.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin OP, prin trezorerie, in 90 de zile de la emiterea facturii.Finantare de la bugetul de stat alocat pentru anul 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Legalizarea asocierii se solicita numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic (original);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006. (original);
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ;
Pentru persoane fizice/ juridice romane:
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie);
Certificat constatator emise de Oficiul Registrului Comertului, emis de catre organele abilitate cu maxim 30 de zile inainte de data desfasurarii sedintei de deschidere a ofertelor -copie legalizata;
In cazul IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevezute in Legea 346/2004.
Persoane fizice/juridicestraine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara unde ofertantul este stabilit.
Documentele se depun traduse in limba romana de catre traducator autorizat si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisei de date achizitiei punctul V. 3. Situatiaeconomico -financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform fisa de date a achizitiei punctul V.4. Capacitatea tehnica si/sau profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1.Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2009 11:00
Locul: la sediul unitatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor participa numai reprezentantii autorizati ai operatorilor economici, pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 255-(1), si Art. 256 - (1), din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de exrecitare a cailor de atac este de 10 zile de la primirea comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al unitatii contractante
Adresa postala: Str G. Cobalcescu nr. 26 sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010195, Romania, Tel.021.313.88.03-06 int. 182, Email: [email protected], Fax: 021/3120553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.06.2009 16:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer