Licitatie Publica - Furnizare aparatura de laborator
Anunt de participare (utilitati) numarul 112981/16.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CANAL 2000 S.A. PITESTI
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU, NR.24 A, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte Achizitii Publice, Tel. 0248 625050, In atentia: MIHAI VIOREL BURCUS, Email: [email protected], Fax: 0248 223540, Adresa internet (URL): www.apa-canal2000.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala in subordinea Consiliului Local Pitesti
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare aparatura de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de Epurare, Laboratorul deApe Uzate, Str.Lanariei, nr.2, Pitesti
Codul NUTS: RO311 - Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare aparatura de laborator conform cantitatilor si cerintelor din caietul de sarcini:
- analizor de mercur ? 1 buc. ;
- cuptor cu microunde (sistem de digestie) ? 1 buc. ;
- sistem complet de cromatografie ionica? 1 buc. ;
- prelevator sol ? 1 buc. ;
- pH ? metru sol ? 1 buc. .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizare aparatura de laborator conform cantitatilor si cerintelor din caietul de sarcini:
- analizor de mercur ? 1 buc. ;
- cuptor cu microunde (sistem de digestie) ? 1 buc. ;
- sistem complet de cromatografie ionica? 1 buc. ;
- prelevator sol ? 1 buc. ;
- pH ? metru sol ? 1 buc. .
Valoarea estimata fara TVA: 455, 370RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 9000 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea totala a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea(completare formular A);
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (completare formular B)
-Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pt asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competente in original. in termrn sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertei);
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(in original. in termrn sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei);
-Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea laprocedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta(completarea si prezentareaformularului conformORDIN nr. 314 din 12 octombrie 2010 )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Prezentarea informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 ? completare formular B2-Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 900.000 lei.
-Prezentarea bilantului contabil pe 2009 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani (completarea si prezentarea formularului C1);
-Copie contract/ contracte (Prin informatiile furnizate prin Formularul C1, ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a fost livrarea si montarea unor astfel de aparate. Contractul sau contractele respective trebuie sa cuprinda toate cele cinci tipuri de aparate care fac obiectul acestei achizitii);
-Proces verbal de receptiesau orice alt document constatator, semnat de comisia de receptie la contractul la care se face referire in formularul C1 ;
-Un numar de 1 (una) recomandare emisa de beneficiari la care se face referire in Formularul C1.
-Autorizare pentru livrarea produselor ofertate emisa de catre producatorul acestora in cazul in care ofertantul este doar distribuitor;
-Informatii privind subcontractantii;
-Certificat ISO 9001 sau echivalent(In cazul in care ofertantul nu este producatorul echipamentului atunci se va prezenta Certificat ISO 9001 sau echivalent si pentru producatorul acestora).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.12.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2011 18:00
Locul: SEAP, Serviciul Contracte Achizitii Publice, Calea Craiovei nr.38
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Judetean Arges
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110023, Romania, Tel. +40248216599, Fax: +40248216599, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspx?idinstitutie=109
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Contracte Achizitii Publice
Adresa postala: Str.Craiovei nr.38, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110004, Romania, Tel. +40248222445, Email: [email protected], Fax: +40248222445
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2010 17:16