Licitatie Publica - Furnizare aparatura de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2 Extindere, modernizare si dotare laborator analize sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor Constanta
Anunt de participare numarul 54808/10.06.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel.0241682417, Email: [email protected], Fax: 0241682119, Adresa internet (URL): www.dsv-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitar veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura de laborator in cadrul proiectului SAPARD masura 1.2Extindere, modernizare si dotare laborator analize sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul DSVSA Constanta, Sos.Mangaliei nr.78, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Dotare cu echipamente si aparatura de laborator din fonduri SAPARD masura 1.2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33250000-7 - Instrumente de verificare a proprietatilor fizice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona un numar de 2 loturi
Valoarea estimata fara TVA: 988, 484RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 11.915 RON - pentru lotul II si 2.912 RON pentru lotul V.Garantie de buna executie: 10%din valoareacontractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat si cofinantare SAPARD potrivit contractului de finantare nr. C 1.201012221400002/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual, asociati, societati mixte, consortii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificate de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si local valabile la data depunerii ofertei in original sau copie legalizata, Declaratie in conformitate cu legea 161/2003, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original, Copie dupa certificatul de inregistrare.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional traduse si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani Formularul 12L si trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a fiecarui lot in parte;Prezentarea rezultatului ultimelor 3 exercitii financiare (bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2006 si 31.12.2005) inregistrate la DGFPCFS competenta;Formularul B 15 - Identificare financiara .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrarilor de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa fi derulat in prealabil cel putin 3 contracte similare cu o valoare mai mare de50 % decat valoarea ofertei prezentata. Contractele invocate se confirma prin prezentarea de certificate de receptie pentru bunurile livrate, documente legale privind valoarea acestora si recomandari de la beneficiarii respectivi; Formularele 12I, 12J si 12K (Dovada asigurarii personalului de specialitate minimal solicitat cu experienta in domeniu ), cu evidentierea responsabilului tehnic cu executia si a responsabilului cu asigurarea calitatii;Certificat de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2001 sau echivalent;Asigurarea reglementarilor sanitare si de mediu (formularele C15, C16, C17).Sa ofere bunuri de ultima generatie si obtinute prin tehnologii de fabricatie performante (ofertantul prezinta o declaratie pe propria raspundere).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu OP sau numerar la casieria DSVSA Constanta.Cod fiscal: 4707706, cont: RO 29TREZ2315009XXX005046 Trezoreria Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2008 11:00
Locul: Sediul DSVSA Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor, observatori SAPARD
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): SAPARD masura 1.2
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic DSVSA Constanta
Adresa postala: Sos. Mangaliei nr.78, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900111, Romania, Tel.0241-682417, Fax: 0241-682119
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2008 15:44