Licitatie Publica - Furnizare aparatura medicala
Anunt de participare numarul 84798/18.08.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Adresa postala: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Voicu, Tel.021/319.6002, Email: [email protected], Fax: 021/319.6002, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura medicala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Plevnei nr. 134, sector 1, Bucuresti, Farmacia U.M. 02548
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona aparatura medicala descrisa in Documentatia de atribuirte
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33195100-4 - Monitoare (Rev.2)
33123200-0-Aparate de electrocardiografie (Rev.2)
33158210-7-Stimulator (Rev.2)
33169000-2-Instrumente chirurgicale (Rev.2)
33182100-0-Defibrilator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 Monitoare A.T.I. - 4 bucati
Lot nr. 2 Aparat EKG de efort - 1 bucata
Lot nr. 3 Trusa chirurgie cardiaca nr.1 - 1 bucata
Lot nr. 4 Trusa chirurgie cardiaca nr.2 - 1 bucata
Lot nr. 5 Electrocauter - 1 bucata
Lot nr. 6 Defibrilator - 1 bucata
Lot nr. 7 Cardiostimulator extern - 5 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 348, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantii vor constitui in mod obligatoriu garantie de participare. Cuantumul garantiei de participare/per lot este specificatin Documentatia de atribuire
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractelor ce urmeaza a fi atribuite: fonduri provenite din transferuri de la bugetul de stat pe 2009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului de furnizare, in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Garantia de buna executie se constituie pentru fiecare contractde furnizare inparte.Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a fiecarui contractsi se va constitui in maxim 5 zile de la data semnarii contractuluide furnizare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Certificatul constatator emis in ultimele 3 luni de catre Oficiul Registrului Comertului, prezentatin original sau in copie legalizata, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul proceduri
3. Certificate constatatoare prezentate in original sau in copie legalizata, in termen de valabilitate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
Neprezentarea in original sau copie legalizata (in original) a documentelor solicitate mai sus determina excluderea operatorilor economici .Autoritatea contractantaaccepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, prezentat in copie;
2. Avizul/Autorizatia de functionare eliberate de Ministerul Sanatatii in termen de valabilitate, pentru distribuitor, prezentate in copie.Persoanele juridice-fizice strainevor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Certificat de conformitate CE pentru dispozitive medicale si/sau Declaratie de conformitate pentru produsele ofertate (se va prezenta copia acestui document in limba straina, insotita deoriginalul traducerii autorizate in lb.romana)Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii (ISO, TUV, etc), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, pentru producator si/sau distribuitor. (se va prezenta copia acestui document in limba straina insotita deoriginalul traducerii autorizate in lb.romana).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie eletronica se va desfasura in doua runde si va incepe la data ce va fi comunicata de SEAP si de catre autoritatea contractanta
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B 2218 din 13.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2009 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2009 10:00
Locul: Biroul Achizitii si Contractari al U.M. 02548
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor sunt numai reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195181, Email: [email protected], Fax: 021/3191674
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG nr.34/2006, de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al U.M. 02548
Adresa postala: Calea Plevnei nr. 134, sector1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010242, Romania, Tel.021/3196002, Email: [email protected], Fax: 021/3196002
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2009 11:28