Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 35880/11.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea Brasov
Adresa postala: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500026, Romania, Punct(e) de contact: Virginia Martin, Tel.0749 - 199.185, Email: [email protected], Fax: 0268 - 417.748
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. Ioan Aurel Sbarcea Brasov
Adresa postala: BRASOV, Str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Administrativ, Tel.0268 - 477722, In atentia: Dir. ADMINISTRATIV - Ec. MARTIN VIRGINIA, Fax: 0268 - 41.77.48
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. Ioan Aurel Sbarcea Brasov
Adresa postala: BRASOV, Str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Aprovizionare, Tel.0268 - 477722, In atentia: Sef Serv. Aprovizionare, Fax: 0268 - 41.77.48
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. Ioan Aurel Sbarcea Brasov
Adresa postala: BRASOV, Str. Gheorghe Baritiu nr. 36, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500025, Romania, Punct(e) de contact: Secretariat MANAGER, Tel.0268 - 477722, Fax: 0268 - 41.77.48
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare APARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BRASOV,
Str. Gheorghe Baritiu nr. 36
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Masa ginecologica.
2. Lampa de consultatie.
3. Etuva.
4. Ecograf cu sonda vaginala.
5. Electrocauter.
6. Sterilizator caldura uscata.
7. Lavoar apa sterila monopost.
8. Balanta farmaceutica de precizie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33000000-0 - Aparate medicale si de laborator, aparate optice si de precizie, ceasuri si ceasornice, produse farmaceutice si consumabile medicale conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Masa ginecologica 3 buc.
2. Lampa de consultatie 13 buc.
3. Etuva 1 buc.
4. Ecograf cu sonda vaginala 1 buc.
5. Electrocauter 1 buc.
6. Sterilizator caldura uscata 2 buc.
7. Lavoar apa sterila monopost 1 buc.
8. Balanta farmaceutica de precizie 2 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie: pt. fiecare lot in parte prin Fila CEC, Scrisoare de garantie bancara sau Ordin de plataGarantia de buna executie a contractului: 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul global al spitalului, contractat cu CJAS Brasov, din fondul de asigurari sociale de sanatate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu formularul Declaratie
privind eligibilitatea (12 A).
1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in conformitate cu formularul nr. 12 B.
1.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12 C.
1.4. Autorizare pentru comercializarea produselor din partea producatorului / daca nu este si producator.
1.5. Produsele ofertate sa aiba autorizatie de utilizare de la Ministerul Sanantatii si certificat de inregistrare al dispozitivelor medicale de la ODTM.
2.1. Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice :
2.1.1.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
2.1.2.Certificatconstatator emis de Oficiul Registrului Comertului, avand subliniat domeniul de activitate pentru produsele ofertate, in termenul de valabilitate.
2.1.3. Recomandari de la firmele cu care ofertantul a avut contracte de furnizare aparatura medicala din loturile cerute.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare.
Ultimul bilant contabil.
Declaratia pe propria raspundere a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Solvabilitate minim 25 %
Lichiditate minim 100 %
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii referitoare la experienta similara: conform 2.1.3.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Cerere scrisa antet firma, semnatura, stampila+copie act plataPlata numerar caserie spital sau O.P. cont RO 48TREZ1315041XXX000283 Trezoreria Brasov
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.11.2007 10:00
Locul: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. Ioan Aurel Sbarcea Brasov - Sala pt. raport garda.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere, cu conditia de a avea asupra lui actul de identitate si imputernicire din partea firmei respective, semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 310.46.41, Fax: 021 - 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 310.46.41, Fax: 021 - 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile calendaristice de la data primirii prin fax a comunicarilor referitoare la rezultatul procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 - 310.46.41, Fax: 021 - 310.46.42
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 19:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer