Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare aparatura medicala conform caietului de sarcini


Anunt de participare numarul 66651/16.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHIN
Adresa postala: Str. Spitalului nr. 19-20, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Punct(e) de contact: PANFIL NOVAC MANTEA, Tel.0265 512712, 0265 511875, In atentia: Manager dr. Moldovan Iuliu, Email: [email protected], Fax: 0265 512809, 0265 511875, Adresa internet (URL): Str. Spitalului nr. 19-20, Mun. Reghin, cod postal 545300, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura medicala conform caietului de sarcini
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINStr. Spitalului nr. 19-20 , Localitatea: Reghin , Cod postal: 545300 , Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Aparatura medicala:
Injectomat 6 buc
Colposcop 1 buc
Spirometru 1 buc
Sterilizator cu oxietilena 1 buc
Lampa de operatie cu tehnologie LED si sistem video inclus 2 buc
Lampa UVA 1 buc
Lampa UVB 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33194100-7 - Aparate si instrumente pentru perfuzie (Rev.2)
33100000-1-Echipamente medicale (Rev.2)
33164100-8-Colposcop (Rev.2)
33167000-8-Lampi chirurgicale (Rev.2)
33191100-6-Sterilizator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Injectomat 6 buc
Colposcop 1 buc
Spirometru 1 buc
Sterilizator cu oxietilena 1 buc
Lampa de operatie cu tehnologie LED si sistem video inclus 2 buc
Lampa UVA 1 buc
Lampa UVB 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 218, 844.52RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: - lotul nr.1:340 lei - lotul nr.2:110 lei - lotul nr. 3:110 lei - lotul nr. 4:240 lei - lotul nr. 5:1200 lei - lotul nr. 6:110 lei - lotul nr. 7:150 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri din bugetul local Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract scris semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului de achizitie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara tva.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesieiInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateOfertantii care se incadreaza in prevederile art.180 si art.181 din OUGR nr. 34/19.04.2006, vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului consolidat;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- pentru persoanele fizice straine sau persoanele juridice de nationalitate straina, actele emise de autoritatile din tara de origine echivalente celor solicitate persoanelor fizice romane sau persoanelor juridice de nationalitate romana, cu respectarea si aplicarea prevederilor art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 236/2006, cu traduceri autorizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de producator / sauAutorizatie de dealer/distribuitor din partea producatorului2. Recomandari din partea altor beneficiari / clienti (minimum 1 pentru fiecare lot)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2008 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, sectia contencios administrativ si fiscal pe raza careia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: Tg. Mures, str. Justitiei , nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu. nr.38, et.IV, sector 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021 3118090, Fax: 021 3118095
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL "DR. EUGEN NICOARA" REGHIN - oficiul juridic
Adresa postala: Str. Spitalului nr.19-20, Mun. Reghin, Localitatea: Reghin, Cod postal: 545300, Romania, Tel.0265 511161 int. 45, Fax: 0265 512809
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2008 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer