Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare aparatura medicala in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI


Anunt de participare numarul 142894/03.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Uricani
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 6, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Punct(e) de contact: Markus Florina Ramona, Tel. +40 0254511121, In atentia: Comp. Achizitii publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0254511127, Adresa internet (URL): www.orasuluricani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura medicala in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Uricani, Judet Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare aparatura medicala pentru dotarea Ambulatoriului Uricani - in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI, conform fiselor tehnice ale echipamentelor medicale din cadrul proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si caietului de sarcini cu fisele tehnice ce pot fi obtinute gratuit de pe SEAP site www.e-licitatie.ro
Valoarea estimata fara TVA: 2, 216, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278 indice 1, lit.b) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: in conformitate cu art. 89-92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene Programul Operational Regional si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- Formular nr. 1 depus in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul"
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 2;3. Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 2 BIS
4. Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 -Formular 1 BIS
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica:
Primar ? Buhaescu Danut: Presedinte: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani, Membrii: Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Primaria Uricani, Markus Florina Ramona - Inspector, Primaria Uricani, Savulescu Cristian - cons. Juridic, Martinov Valentina- inspector UAT, Braila Ramona - Inspector Comp Taxe si Impozite , Fagas Ariuska - Inspector comp. Protectia mediului, Frent Cristian Inspector comp. Dezvoltare europeana, Negoita Gabriela - Inspector comp. Contabilitate, Prodymus Geanina - Inspector Comp. Taxe si impozite , Chereches Livia Sorina - Contabil Sef. Pisc Luminita - Inspector comp. Secretariat
Consilieri locali: Crisan Ioan, Cures Liliana, Pavel Dreghici Vasile, Patrascoiu Vasile, Pop Daniela, Stan Constantin, Stanci Jenica, Stanescu Ion
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3.
6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1/OUG nr. 34/2006.
Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, adica:
Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in copie legalizata /original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani, marcaj CE sau declaratie de conformitate din partea producatorului.
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare si depozitare dispozitive medicale
Aviz de functionare pentru activitatea de service, emis de MinisterulSanatatii de sau sa detina contract service cu o firma ce indeplineste conditiile in acest sens
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii ani financiari 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate la organele competente
Cerinta nr. 2: Se solicita realizarea unei cifra de afaceri globale pe ultimii ani
financiari 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012, prezentate incopie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantiinerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana aledocumentele solicitate.Se pot prezenta si altedocumente considerate edificatoare, conf. art.185, alin 2 dinOUG 34/2006Se vor prezenta informatii pentru anii 2010, 2011, 2012.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii ani financiari, cifrade afaceri este cea globala.Completare Formularul nr. 4.Cursul ce va fi utilizat pentruconversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR inultima zi bancara a fiecarui an. In cazul unei asocieri se vaprezenta de fiecare asociat (inclusiv liderul.)Se va lua inconsiderare si data la care operatorul economic a fost infiintatsau si-a inceput activitatea comerciala. Se pot prezenta si altedocumente considerate edificatoare, conf. art.185, alin 2 dinOUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, descrierea serviciilor prestate, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (ultimii 3 ani se vor calcula pana la termenul limita pentru primirea ofertelor) Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta nr. 2 Prezentarea a cel putin unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse.
Cerinta 3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si
calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor
responsabile pentru derularea contractului.
Ofertantul va face dovada ca detine personalul necesar indeplinirii contractului. Se solicita 1 responsabil de contract.
Angajament de participare al persoanelor desemnate pentru indeplinirea sarcinilor in cadrul contractului, daca ofertantul nu are angajate astfel de persoana/persoane;
Cerinta nr. 4: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinta 5: Informatii privind PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT pe care
operatorul economic are eventual intentia sa le SUBCONTRACTEZE SI SPECIALIZAREA ACESTORA) - daca este cazul.
Cerinta 6: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in
conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea
din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare
pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi
considerate incomplete.
Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
grupului. Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea
contractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale,
pana la data incheierii contractului de achizitie publica
Cerinta 7: Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.
Cerinta 8: Sustinere de catre o terta persoana cf art.186 din OUG 34/2006
ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii) valabil la data limita de
depunere a ofertelor
ISO 13485 (?Dispozitive medicale. Sisteme de management al calitatii. Cerinte pentru scopuri de reglementare?)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 5 completat in original.Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Formularul nr. 8, formularul nr. 9, formularul nr. 10, CV-uri ale persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatoruleconomic se va atasa: Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupadiplomele/ adeverintele/ autorizatiile sau certificatele detinute de persoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime, sau documente echivalente conf.art 188, alin 3, litera c)din OUG 34/2006Se va completa Formularul nr. 6.Se va atasa Formularul nr. 13 completat - daca este cazulFormularul nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA) completat.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul care oferta comuna va fi declaratacastigatoare, asocierea va fi legalizata si depusa la autoritatea contractanta.Completat Formularul nr. 16 si Formularul nr. 15 - IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIATIEI DE A REPREZENTA ASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIREIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoanacare asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) sid).FORMULAR NR. 17Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat in curs de certificare.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE se vor prezenta: elementele ofertei la procesul repetitiv pretul ofertei; ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; AC nu are dreptul de a dezvalui identitatea ofertantilor. Ofertantii pot vedea nr. de participanti. AC va invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi la LE. Invitatia se transmite simultan, pe cale electronica. LE va avea o singura runda cu durata de o zi si va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse clasate pe primul loc, au pretul total cel mai mic si identic, in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita in termen de 48 de ore onoua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Toate documentele prezentate vor fi traduse in LIMBA ROMANA.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.05.2013 12:00
Locul: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, nr. 6, jud. Hunedoata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana autorizata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 3 ? DMI 3.1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Toate documentele prezentate in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantii clasati pe locul I prezinta oferte financiare egale se va solicita reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Uricani - Serviciul Juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 6, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Tel. +40 0254511121, Email: [email protected], Fax: +40 0254511127, Adresa internet (URL): www.orasuluricani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2013 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer