Licitatie Publica - Furnizare aparatura medicala in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
Anunt de participare numarul 143635/15.05.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria orasului Uricani
Adresa postala: str. 1 Mai, nr. 6, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Punct(e) de contact: FLORINA RAMONA MARKUS, Tel. +40 254511101 / +40 254511121, In atentia: Comp. Achizitii publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 254511127, Adresa internet (URL): www.orasuluricani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura medicala in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Uricani, Judet Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare, instalare si punere in functiune aparatura medicala pentru dotarea Ambulatoriului Uricani - in cadrul proiectului MODERNIZAREA, REABILITAREA SI DOTAREA CU ECHIPAMENTE DE SPECIALITATE A CABINETELOR CE FUNCTIONEAZA IN LOCALITATEA URICANI, AFERENTE AMBULATORIULUI INTEGRAT AL SPITALULUI MUNICIPAL LUPENI, conform fiselor tehnice ale echipamentelor medicale din cadrul proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire si caietului de sarcini cu fisele tehnice ce pot fi obtinute gratuit de pe SEAP site www.e-licitatie.ro
Valoarea estimata fara TVA: 2, 216, 560RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este valoare de 44.330 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in contul (RO73TREZ3685006XXX002506) deschis la Trezoreria Orasului Petrosani.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006. In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278 indice1, lit.b) din OUG 34/2006. Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei. Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Cursul la care se va efectua echivalenta pentru garantia de participare din lei in alta valuta este cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din pretul contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: in conformitate cu art. 89-92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene Programul Operational Regional, Bugetul de stat si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea- Formular nr. 12. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formular 2;3. Certificat de participare cu oferta independenta - Formular 2 BIS
4. Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 -Formular 1 BIS
Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica:
Primar ? Buhaescu Danut: Presedinte: Braia Corneliu - Viceprimarul orasului Uricani, Membrii: Iacobescu Dinea Dumitru - Inspector Primaria Uricani, Markus Florina Ramona - Inspector, Primaria Uricani, Savulescu Cristian - cons. Juridic, Martinov Valentina- inspector UAT, Chiriac Silvica - Inspector, Primaria Uricani, Braila Ramona - Inspector Comp Taxe si Impozite , Fagas Ariuska - Inspector comp. Protectia mediului, Frent Cristian Inspector comp. Dezvoltare europeana, Negoita Gabriela - Inspector comp. Contabilitate, Prodymus Geanina - Inspector Comp. Taxe si impozite , Chereches Livia Sorina - Contabil Sef. Pisc Luminita - Inspector comp. Secretariat
Consilieri locali: Crisan Ioan, Cures Liliana, Pavel Dreghici Vasile, Patrascoiu Vasile, Pop Daniela, Stan Constantin, Stanci Jenica, Stanescu Ion
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 3.
6. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se depune in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice1/OUG nr. 34/2006.
Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, adica:
Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta la cererea autoritatii contractante, certificatul constatator in copie legalizata /original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.
Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru import, comercializare si depozitare dispozitive medicale conform legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani financiari vizate si inregistrate la organele competente.
Cerinta nr. 2: Se solicita realizarea unei cifra de afaceri globale pe ultimii ani
financiari 2010, 2011, 2012 sa fie cel putin egala cu 4.000.000 lei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011, 2012, prezentate in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru anul 2012 se vor accepta si alte documente echivalente pentru operatorii economici care nu au inregistrat aceste documente la organele competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentele solicitate.Se pot prezenta si alte documente considerate edificatoare, conf. art.185, alin 2 din OUG 34/2006.Se vor prezenta informatii pentru anii 2010, 2011, 2012.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii ani financiari, cifra de afaceri este cea globala.Completare Formularul nr. 4.Cursul ce va fi utilizat pentru conversia leu-euro este cursul valutar comunicat de BNR in ultima zi bancara a fiecarui an. In cazul unei asocieri se va prezenta de fiecare asociat (inclusiv liderul.)Se va lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala. Se pot prezenta si alte documente considerate edificatoare, conf. art.185, alin 2 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare,
beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau
clienti privati (ultimii 3 ani se vor calcula pana la termenul limita pentru
primirea ofertelor) Certificate/documente emise sau contrasemnate de o
autoritate ori de catre clientul privat beneficiar In cazul in care beneficiarul
este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are
posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia,
demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
Cerinta nr. 2 Prezentarea a cel putin unui certificat/document care sa confirme livrarea de produse.
Cerinta 3.Informatii referitoare la perosnalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Cerinta nr. 4: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile
aplicate in vederea asigurarii calitatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinta 5: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu),
fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), in
conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete.
Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala se
demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Mentiune:
Daca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale,
pana la data incheierii contractului de achizitie publica
Cerinta 6: Acordul de asociere, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si
partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent
din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in
numele asociatiei.
Cerinta 7: Sustinere de catre o terta persoana cf art.190 alin.(2) din OUG 34/2006
Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani, marcaj CE sau declaratie de conformitate din partea producatorului conform Ordinului M.S.nr.253/2010 privind inregistrarea dispozitivelor medicale si HG 54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.
ISO 9001 sau echivalent (certificarea sistemului de management al calitatii)
valabil la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular nr. 5 completat in original.Certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritateori de catre clientul privat beneficiar.Formularul nr. 8, formularul nr. 9, formularul nr. 10, CV-uri alepersoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.Pentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa diplomele/ adeverintele/ autorizatiile sau certificatele detinute depersoanele respective, necesare pentru dovedirea cerintelor minime, sau documente echivalente conf.art 188, alin 3, litera c)din OUG 34/2006Se va completa Formularul nr. 6.Formularul nr. 14 (DECLARATIE PRIVIND PARTEA/PARTILE DIN CONTRACT CARE SUNT INDEPLINITE DE ASOCIATI SI SPECIALIZAREA ACESTORA) completat.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea.In cazul care oferta comuna va fi declaratacastigatoare, asocierea va fi legalizata si depusa la autoritatea contractanta.Completat Formularul nr. 16 si Formularul nr. 15 - IMPUTERNICIREA LIDERULUI ASOCIATIEI DE A REPREZENTA ASOCIATIA LA PROCEDURA DE ATRIBUIREIn cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) sid).FORMULAR NR. 17Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta.Se va atasa copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?dupa certificat sau, dupa caz, documentul doveditor. In cazul in care exista asociati, toti operatorii economici implicati trebuie sa detina acest certificat sau echivalent, in functie de partea de contract pe care o vor indeplini conform acordurilor sau contractelor prezentate odata cu oferta. Nu se accepta certificat in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La LE se vor prezenta: elementele ofertei la procesul repetitiv pretul ofertei; ofertantii NU pot vedea cea mai buna oferta; AC nu are dreptul de a dezvalui identitatea ofertantilor. Ofertantii pot vedea nr. de participanti. AC va invita ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi la LE. Invitatia se transmite simultan, pe cale electronica. LE va avea o singura runda cu durata de o zi si va incepe la minim 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. In cazul in care doua sau mai multe oferte depuse clasate pe primul loc, au pretul total cel mai mic si identic, in urma desfasurarii etapei finale de licitatie electronica, autoritatea contractanta va solicita in termen de 48 de ore o noua propunere financiara, in plic inchis, oferta castigatoare fiind cea cu pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Toate documentele prezentate vor fi traduse in LIMBA ROMANA
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.07.2013 12:00
Locul: Primaria orasului Uricani, Str. 1 Mai, nr.6, jud. Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice persoana autorizata
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR Axa 3 ? DMI 3.1
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
VI.3) Alte informatii
Toate documentele prezentate in alta limba vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care ofertantii clasati pe locul I prezinta oferte financiare egale se va solicita reofertare in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG 34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Orasului Uricani - Serviciul Juridic din cadrul autoritatii contractante
Adresa postala: Str. 1 Mai, nr. 6, ,Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Tel. +40 0254511121, Email: [email protected], Fax: +40 0254511127, Adresa internet (URL): www.orasuluricani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 09:10