Licitatie Publica - FURNIZARE APARATURA MEDICALA PENTRU DOTAREA SECTIEI BLOC OPERATOR SI A SECTIEI ANESTEZIE SI TERAPIE INTENSIVA
Anunt de participare numarul 140123/02.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta "Prof. Dr. Nicolae Oblu" Iasi
Adresa postala: Iasi, Str. Ateneului nr. 2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Baltag, Tel. +40 232264271, Email: [email protected], Fax: +40 232473676, Adresa internet (URL): http: //neuroiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
FURNIZARE APARATURA MEDICALA PENTRU DOTAREA SECTIEI BLOC OPERATOR SI A SECTIEI ANESTEZIE SI TERAPIE INTENSIVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Ateneului, nr.2, 700309, Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 771, 100RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul contract de achizitie publica subsecvent se va incheia de la data intocmirii / semnarii acordului cadru pana la data de 30.04.2013, iar al doilea contract subsecvent se va incheia: de la 01.05.2013 pana la data expirarii acordului cadru. Valoarea estimata fara T.V.A. a primului contract subsecvent este de 679.500 lei (RON) iar valoarea estimata a celui de-al doilea contract subsecvent este
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare aparatura medicala pentru dotarea seciei Bloc Operator si a sectiei Anestezie si Terapie Intensiva
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? aparat anestezie minim 1 bc. ? max. 2 bc.
- ventilator ? aparat de ventilatie mecanica pentru transport minim 2 bc. ? max. 3 bc.
? truse instrumentar minim 10 bc. ? maxim 16 bc.
? saltele antiescara minim 1 bc. ?maxim 6 bc.
? sistem ablatie tumorala minim 1 bc. ?maxim 2 bc.
? microscop operator minim 1 bc. ?maxim 2 bc.
? C-ARM minim 1 bc. ?maxim 2 bc.
? containere instrumentar mimim 1 bc. ?maxim 15 bc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 771, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val. garant. de particip. este de 16.075 RONPer. de valab. a garant. de particip.: 90 zile de la data lim. de depunere a ofertelor, respectiv egala cu per. de valab. a ofertei. Garant. de particip. se poate constitui : a)prin scrisoare de garant. bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;b)depunere numerar la casieria autoritatii contractante;c)cu ordin de plata in cont RO86 TREZ 4065 006X XX01 5630 deschis la Trezoreria Mun. Iasi.In cazul extinderii per. de valab. a ofertei, per. de valab. a garant. de particip. va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garant. de particip. constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, se va prezenta si in original deoarece constituie doc. primar justificativ de evidenta contabila a obligatiilor autoritatii contractante.In cazul a) se va utiliza modelul din Formularul nr. 8Dovada constituirii garant. de particip. se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garant. de particip. pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei ca fiind inacceptabila potrivit art. 36 alin. (1). lit.a) respectiv art . 33 alin. (3) din HG 925/2006 cu modific. si complet. ulterioare.Restituirea garant. de particip. se va face pe baza solicitarii transmise de op. economic.Pentru op. economici incadrati conform legii in categoria IMM, garant. de particip. va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul stabilit.In cazul in care un op. economic depune o contestatie iar in urma hotararii CNSC aceasta este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garant. contestatorului suma de 8.037, 11 lei determinata in functie de val. estimata totala a acordului cadru, potrivit prevederilor art. 278?1, alin (1), lit b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Valoarea garantiei de buna executie este de 0, 5 % din valoarea fara TVA a contractului si se va putea constitui prin oricare dintre formele prevazute la art. 90, alin. (1), (2) si (3) din HG 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri Proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care un ofertant prezinta o declaratie pe proprie raspundere privind documentele de calificare solicitate sau indeplinirea conditiilor de calificare solicitate potrivit art. 11, alin (4) din HG 925 / 2006, autoritatea contractanta are dreptul potrivit art. 11, alin (5) si (6) sa ii solicite sa depuna aceste documente in original, in copie legalizata sau in copie lizibila semnate si stampilate cu mentiunea ?conform cu originalul?
-Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006- Formularul 2;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006-Formularul 3;
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se va depune in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta ? Se va completa Formularul 4
- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006; se va completa Formularul 7
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Clinic de Urgenta ?Prof.Dr.N.Oblu? Iasi : -Dr. Lucian Eva ? Manager;
-Dr. Eugen Cezar Popescu ? Director Medical;
-Ec. Ioan Haliga ? Director Financiar Contabil
Membrii comisiei de evaluare: Ing. Ec. Ionel Vasiliu, Sef. Lucr. Dr. Dana Turliuc, Dr. Sorete Arbore Radu, Progr. Ioan Curcan, Cons. Jr. Iulia Tibulca 1.Avizul de functionare sau certificatul de inregistrare + anexe ale reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.
2.Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului cu maxim 30 zile inainte de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale Formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse livrate in ultimii 3 ani; se va completa Formularul 6
2.Declaratia de conformitate pentru produs sau pentru confirmarea marcajului CE. Se vor prezenta documente relevante in acest sens in original, in copie legalizata sau copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
8959 / 05.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a) Toate cerintele din prezenta fisa de date sunt obligatorii.b) In cazul in care se constata ca doua sau mai multe oferte financiare clasate pe primul loc contin preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari catre operatorii economici respectivi, pentru ca acestia sa prezinte (prin intermediul SEAP) autoritatii contractante documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in vederea anularii actului si/ sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in termen de 10 zile incepand cu ziua urm. luarii la cunostinta, cf. art 256?2din. (1), lit. a) din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al Autoritatii Contractante
Adresa postala: Str. Ateneului, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700309, Romania, Tel. +40 232473720, Email: [email protected], Fax: +40 232473676, Adresa internet (URL): neuroiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 14:45