Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare aparatura pentru efectuarea de masuratori hidrometrice pe rauri cu albii naturale, neamenajate


Anunt de participare numarul 19898/19.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala: Str.Edgar Quinet, nr.6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Punct(e) de contact: Corina Damaschin, Tel.021-315.13.01, Email: [email protected], Fax: 021-315.15.97, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alta institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare aparatura pentru efectuarea de masuratori hidrometrice pe rauri cu albii naturale, neamenajate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Directiile de Apa ale Administratiei Nationale Apele Romane, conform caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Despozitiv electronic portabil de masurare a vitezei curentului de apa si de determinare a debitului de apa scurs pe rauri cu albii naturale, neamenajate;Troliu de intins cablu peste rau;Troliu pentru coborare morisca hidrometrica de pe pod pentru ape mari;Pluta evaporimetrica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252100-2 - Debitmetre (Rev.1)
29141410-6-Troliuri (Rev.1)
29221613-4-Dispozitive de ridicare mecanice (Rev.1)
35115000-3-Structuri plutitoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 112, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 2.100 Lei pentru Lotul I, 170 Lei pentru Lotul II, 760 Lei pentru Lotul III, 630 Lei pentru Lotul IV; Garantia de buna executie 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare.tip, in original sau legalizate, eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este .rezident), Cazierul fiscal emis de autoritatile de administrare fiscala la care este inregistrat candidatul/ofertantul, Copie Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;Bilantul contabilla data de 30.06.2006 si la data de 31.12.2006;Lichiditate generala cu media in ultimii 3 ani > 100% (active circulante/datorii curente x 100);Solvabilitate patrimoniala pe ultimii 3 ani > 30% (capital propriu/total pasiv x 100)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: minim 420.168 Lei pentru Lotul I, minim 33.614 Lei pentru Lotul II, minim 151.260 Lei pentru Lotul III, minim 126.050 Lei pentru Lotul IV
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu privire la lista principalelor livrari in ultimii 3ani;Autorizare pentru livrare produse ;Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO 9001:2000, sau alte standarde. Se solicita certificarea producatorului;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii trei ani a 2-3 contracte al caror obiect a fost furnizarea de produse similare si care insumateau avut o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 315.126Lei fara TVA pentru lotul I, 25.211Lei fara TVA pentru lotul II, 113.445 Lei fara TVA pentru lotul III, respectiv 94.538 Lei fara TVA pentru lotul IV ; Se vor prezenta minim 2 recomandari
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Termen sau termene de livrare
10%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice si functionale
40%
Descriere:
4.
Disponibilitatea de a asigura servicii post vanzare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Administratiei Nationale "Apele Romane" - Contabilitate, etaj V
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 11:00
Locul: Sediul Administratiei Nationale "Apele Romane" din Bucuresti, str. Edgar Quinetnr. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si delegati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr. 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021-332.11.75, Email: [email protected], Fax: 021-332.12.40, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Depunerea conteatstiilor la CNSC in cel mult 10 zile; punct de vedere al autoritatii contractante in 5 zile; plangere curtea de apel in 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala "Apele Romane" - Biroul Juridic si Contencios
Adresa postala: Str. Edgar Quinet, nr. 6, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010018, Romania, Tel.021-311.01.46, Email: [email protected], Fax: 021-315.12.97, Adresa internet (URL): www.rowater.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer