Licitatie Publica - furnizare aranjamente dendro-floricole stradale
Anunt de participare numarul 106628/26.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 6
Adresa postala: Intr. Av. Lt. Caranda Ghe. nr.9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Punct(e) de contact: ovidiu papurica, Tel. 410.25.50, Fax: 410.16.81, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
furnizare aranjamente dendro-floricole stradale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: raza sectorului 6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare, amplasare si intretinere aranjamente dendro-floricole stradale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03121210-0 - Aranjamente florale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
aranjamente dendro-floricole stradale- 300 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 967, 742RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare - 19000 leigarantie de buna executie - 5% din valoarea fara tva a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
documente de inregistrare (certificat unic de inregistrare, certificat constatator registrul comertului), declaratii de eligibilitate, certificate constatatoare pentru taxe si impozite
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant 2009, informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exercitiu financiar 2009 pozitiv, cifra medie de afaceri 1920000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara
dotare tehnica
personal calificat
certificari sisteme de management al calitatii
autorizatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara - 950000 lei formata din maxim 2 contracte (1 contract furnizare jardiniere similare in valoare minima de 200000 lei fara tva si 1 contract de furnizare material saditor de minim 750000 lei fara tva); dotare tehnica minima: 2 autocisterne apa, 2 autospeciale cu platforma, 1 incarcator frontal de mici dimensiuni, 1 abricht, 1 ghilotina debitat tabla, 1 abkant sau varianta, 1 masina frezat lemn, 1 instalatie vopsit in camp electrostatic, alte scule de mana; personal calificat: 1 inginer silvic, 1 inginer horticultor, 1 arhitect peisagist, 1 responsabil ssm, 1 tamplar sau dulgher, 7 conducatori auto, 2 peisagisti-floricultori, 1 responsabil calitate, 4 lacatusi mecanici, 10 muncitori alte meserii; certificari: iso9001, iso14001, ohsas18001, sa8000 pentru activitatile de productie, amenajari peisagistice, intretinere spatii verzi, furnizare material saditor; autorizatie de furnizare material saditor eliberata de ministerul agriculturii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
necesitatea plantarii materialului saditor in perioada optima de toamna coroborat cu ordinul nr.51/2009 al presedintelui anrmap
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
in ordinea descresc a punct obt conform criterii de selectie1.aspect gen mostra-20 pct2.resurse teh-15 pct3.exp simil-25 pct4.res umane-20 pct5.cifra medie de afaceri pe 3 ani-20 pct
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare
40%
Descriere: nr. de zile ptr livrarea a 100 bucati
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2010 11:00
Locul: intr. av. lt. caranda ghe. nr.9, sector 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national pentru solutionarea contestatiilor
Adresa postala: str. stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 060084, Romania, Tel. 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: sos. oltenitei nr.107-111, sector 4, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel. 0213321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
adpdu sector 6, serviciul achizitii publice
Adresa postala: intr. av. lt. caranda ghe. nr.9, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 061521, Romania, Tel. 0214101681, Fax: 0214101681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2010 15:57