Licitatie Publica - Furnizare armamet letal si neletal
Anunt de participare numarul 135379/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
BAZA DE APROVIZIONARE, GOSPODARIRE SI REPARATII
Adresa postala: str. Sabarului nr.1, com.Jilava, jud.Ilfov, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN ROMAN, Tel. +40 4570155, Email: [email protected], Fax: +40 4570155, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare armamet letal si neletal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante? str.Sabarului nr. 1, comuna Jilava
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 243, 659.1 si 1, 145, 875.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit este pt. Lot 1:831.170 lei si pt Lot 2:314.705, 70 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de furnizare armament cu un singur operator economic.
Se achizitioneaza cantiatile minime, urmand ca pe perioada derularii acordului cadru sa se achizitioneze si cantitaatile maxime in functie de fondurile alocate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35321000-0 - Arme usoare de foc (Rev.2)
19000000-6-Produse din piele, materiale textile, din plastic si din cauciuc (Rev.2)
35310000-0-Arme diverse (Rev.2)
35330000-6-Munitie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Pistol cal.9mm : min. 112 cpl. ?max.430 cplToc pentru pistol cal.9mm cu prindere pe picior: min.112 buc.- max. 148 buc.Toc pentru pistol cal.9mm cu prindere pe centura: min. 10 ?max.282 buc.Munitie 9*19 ?min. 7.616buc. ?max.74.200 buc.
Lot 2: Pistol cal.10 mm ?min.10 cpl - max. 238cplToc pentru pistol cal.10mm cu prindere pe centura - min. 10 buc.-max. 238 buc.Munitie 10*22 T-min.10.000 buc.- max.22.440buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 243, 659.1 si 1, 145, 875.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: Lot 1:16.623 leiLot 2:6.294 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei;Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(formularul nr.11- scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societate de asigurari, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)? ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in cont RO19TREZ4215005XXX000242 ?Trezoreria Ilfov (suma se va regasi in extrasul de cont al autoritatii contractante din data deschiderii ofertelor).? depunerea in numerar, la casieria autoritatii contractanteNota: Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse, cf. HG 925/2006, art.36, lit.a.), ofertele fiind considerate inacceptabile.Garantia de participare se poate retine in conditiile prevazute la art.278ยน din OUG 34/2006.Pentru ofertantii care intra sub incidenta prevederilor Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Garantia de buna executie va fi 10% din val. fara TVA a fiecarui contract subsecvent;Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ. bancara sau de o societ.de asigurari(formular18-scrisoare de garantie bancara, emisa de o banca care nu se afla in procedura de reorganizare judiciara sau faliment sau de o societ.de asigurari);?prin retineri succesive din sumele datorate, pt.facturi partiale.In acest caz contractantul are oblig. de a deschide la unit. Trez.Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont la dispozitia aut. contr., cf.HG 1045/2011.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Pt. ofertantii care intra sub incidenta prevederilor L346/2004 privind stimularea infiintarii si dez.IMM-urilor, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din val.solicitata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea?completare formular A.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-completare formular B.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 181din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Prezentarea certificatelor prin care seconfirma plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea la licitatie cu oferta independenta-completare formular C.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1-completare formular D .Toate documentele se vor depune on?line.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele:
? Ilie Gabriel ? director
? Mihai Cristina ? director adjunct
? Gheorghe Luminita ? contabil sef
? Andronache Raluca ? consilier juridic
- Roman Carmen ?sef serviciu achizitii
Nota: Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
a. In cazul depunerii unei oferte cusubcontractanti fiecare subcontractantare obligatia de a depune doar declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006..
b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintelor.c. In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a depune doar declaratiile privind neincadrarea in prevederile art.180, 181 si 69^1 din OUG 34/2006.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Prezentarea Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Ministerul Justitiei din care sa rezulte informatii de identificare, sediul social, administratori, domenii de activitate, durata societatii, asociati, capital social, puncte de lucru, precum si faptul ca ofertantul nu se afla in oricare din urmatoarele situatii: stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul- sindic.Se va depune on?line.Pentru persoane juridice/fizice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si documente echivalente celor solicitate persoanelor juridice/fizice romane.Se vor depune on?line. Toate documentele solicitate mai sus vor fi depuse inoriginal/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In urma evaluari ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte Certificatul Constattator in original/copie legalizata pentru conformitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o fisa de informatii generale
Solicitat ? Cerinta obligatorie
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare autoritatea contractanta solicitadocumente din care sa reiasa livrarea produselor ofertate sau similare.
Solicitat ? Cerinta obligatorie
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Solicitat ? Cerinta obligatorie
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita o declaratie privind parte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti (daca e cazul).
Solicitat ? Cerinta obligatorie
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita mostre pentru toate produsele solicitate din cadrul lotului pentru care se depune oferta. Mostrele vor fi depuse la sediul autoritatii contractante din strada Sabarului, nr. 1, comuna Jilava pana la data limita de depunere a ofertelor.
Solicitat ? Cerinta obligatorie
Pentru calificare autoritatea contractanta solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii - certificare ISO ? management al calitatii in conformitate cu standardul SR-EN ISO 9001- 2000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc vor fi 2 sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Sabarului, nr.1, Localitatea: Jilava, Cod postal: 077120, Romania, Tel. +40 214570155, Email: [email protected], Fax: +40 214570165
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 11:11