Licitatie Publica - furnizare autobasculante cu graifar
Anunt de participare (utilitati) numarul 28238/16.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: AdrianAnghel, Tel.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
furnizare autobasculante cu graifar
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP-Depozite autoritate contractanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare 7 autobasculante cu graifar cu caracteristicile detaliate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34141000-7 - Autobasculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 autobasculante cu graifar cu caracteristicile specificate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 630, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participare - 30.000 RON fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare-proprii ANB. Modalitatea de plata - specificata in fisa de date a achizitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl.de eligibilitate; decl. privind neincadrarea in preved. art. 181;certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;certificate constatoare priviind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat constatator emis de O.R.C.din care sa rezulte ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la : faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati;capital social, puncte de lucru, cifra de afaceri pe ultimii trei ani, date identificare asociati;Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de O.R.C.
Toate documentele sunt formulare tip eliberate de autoritatile competente si vor fi depuse in original sau copie legalizata sau certificate ca fiind conforma cu originalul sub semnatura si stampila reprezentantului legal al societatii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 30.06.2007vizat si inregistrat de organele competente;
cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006). Conditie minima: 2.000.000 /an in ultimii trei ani, realizata din vanzarea de autovehicule.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va dovedi experienta similara prin prezentarea a minim 2 contracte incheiate in ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006) al caror obiect este livrarea de autobasculante cu caracteristici similare celor solicitate in Caietul de Sarcini. Numarul minim total de autobasculante cuprinse in cele 2 contracte este de 15 bucati-pentru confidentialitate se cere prezentarea primei si ultimei pagini din contracte din care sa rezulte: partile contractante, valoarea contractelor si semnaturile cu stampilele societatilor respective.
Certificat ISO 9001 pentru producator si comerciantsau echivalent, valabil in orice tara UE tradus in limba romana si legalizat valabil la data deschiderii ofertelor;
Autorizarea ofertantului de catre producator pentru livrarea produselor;
Termenul de garantie acordat va fi de 2 ani de zile de la livrare;
Livrarea, DDPin Bucuresti, locul exact va fi cerut de furnizor la termenul scadent .
Nu se admit oferte alternative / partiale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: se vor plati la caseria societatii din str. Aristide Demetriade, nr. 2, sector 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2007 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2007 12:00
Locul: Directia Logistica- str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2 (cladirea Universul), sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali din partea operatorilor eonomici care au depus oferta cu imputernicire semnata si stampilata corespunzator
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 13:26