Licitatie Publica - Furnizare autobasculante cu lama de deszapezire
Anunt de participare numarul 110728/04.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Vasile Robu, Tel. 021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 229, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265 /264447
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265 /264447
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SILVICA MURES
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540042, Romania, Tel. 0265/250074, In atentia: Stainbok Sorin, Email: [email protected], Fax: 0265 /264447
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regie Autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Furnizare autobasculante cu lama de deszapezire
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ocolul Silvic Lunca Bradului, Fancel si Rastolita, jud. Mures
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autobasculante 8x4, 18 mc, 2 bucati(unitati) dotate cu lama de deszapezire si 1(unitate) fara lama de deszapezire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34142300-7 - Autobasculante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc autabaculante 8x 4 cu lama de deszapezire, 1 autobasculanta 8x4 fara lama de deszapezire
Valoarea estimata fara TVA: 1, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 28000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii cu ordin de plata( virament bancar)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 la OUG 34/2006;Prezentare: Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, eliberat de catre primaria locala;Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial sau de catre Camera de Comert si Industrie, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Persoane juridice/ fizice straine - prezentare de documente edificatoare in traducere legalizata care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 312.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
- cifra medie de afacere ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
media cifrei de afaceri ultimii 3 ani egala sau mai mare de 2.590.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Completarea formularului ?Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani?; Experienta similara ? cel putin un contract incheiat si indeplinit in ultimii trei ani Pentru ca cerinta sa fie indeplinita se va completa formularul experienta similara, se va prezenta o copie dupa contract, iar pentru confirmarea livrarilor se vor prezenta certificate / documente ( procese verbale de receptie??) emise sau contrasemnate de catre beneficiari.Service autorizat de RAR sau contract de service cu o unitate specializata autorizata de producator in judetul Mures, pentru autobasculantele ofertate.Copie dupa cartea de identitate sau seria de sasiu a autovehiculului ofertat.Autorizatie de livrare de la producator. In situatia in care autorizatia provine de la alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant.Prezentare formular ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora? .Prezentare formular ?Acord de asociere? .Prezentare certificate emise de organisme competente care atesta respectarea standardului ISO 9001 si standardului ISO 14001 de asigurare a calitatii sau alte dovezi si documente echivalente ( ex.documente in care se precizeaza ca auditul de certificare a fost finalizat, urmand sa fie transmisa certificarea propriu zisa ? de la producator si de la furnizor. Nu se accepta adeverinte eliberate de organisme competente pentru producatorii si furnizorii care sunt in curs de obtinere a certiicarii ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim un contract de furnizare in copie pentru o autobasculanta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
80%
80
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de livrare
10%
10
Descriere: perioada minima de livrare
3.
termen de garantie
10%
10
Descriere: perioada maxima acordata
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
Pondere componenta tehnica: 20 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10406/2210.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.12.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.12.2010 18:00
Locul: in SEAP pe siteul www.e-licitatie.ro
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe site-ul www.e-licitatie.ro atasata anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str. Bolyai, nr.30, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. 0265/260323, Email: [email protected], Fax: 0265/267856
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/31046342
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Directiei Silvice Mures
Adresa postala: str. Enescu George, nr.6, Localitatea: Targu-Mures, Cod postal: 540042, Romania, Tel. 0265/250074, Email: [email protected], Fax: 0265/264447
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.11.2010 14:24