Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Furnizare autofreza de zapada


Anunt de participare (utilitati) numarul 88897/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROPORTUL INTERNATIONAL BUCURESTI BANEASA - AUREL VLAICU S.A.
Adresa postala: sos.Bucuresti-Ploiesti, nr.40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013685, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Georgescu, Tel.0212320020, Email: [email protected], Fax: 0212323687, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Furnizare autofreza de zapada
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sos.Bucuresti Ploiesti nr.40 sector 1 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare autofreza de zapada
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43313000-0 - Pluguri si turbine pentru zapada (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 1, 538, 892RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantia de participare in cuantum de 30.000 de lei;2.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea caontractului fara tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea-formularul nr.12A
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006-formularul nr.12B
3. Declaratie privind calitatea de participant formularul nr.12C
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local si de stat
5. Certificat constatator de la Registrul Comertului
6. Certificat de inregistrare7. Avand in vedere specificul activitatii S.N. A.I.B.B. - A.V. S.A. si in temeiulReglementarii Aeronautice Civile Romane privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr.1056/30.12.2006, organizatiilede profiltrebuie sa fie autorizate de AACR pentru desfasurareaactivitatiloraeronauticecivile.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pentru anul 2008
2. Formularul nr.B3 Informatii generale prin care ofertantul va face dovada realizarii unei cifremedii de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare de 3.000.000de lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii privind capacitatea tehnica-formularul nr.12D si Anexa
2. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat formularul nr.12I
3. Dovada incheierii si finalizarii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare produse similare cu o valoare de minim 1.500.000 lei
4. Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001
5. Autorizarea pentru livrarea produselor, emisa de catre producatorul bunurilor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.11.2009 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2009 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6 sector 3 Bucuresti, Cod postal 030084, Romania, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.4642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str.Splaiul Independentei, sector 4, BucurestiCod Postal 040011, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SN AIBB-AV SA
Adresa postala: Sos.Bucuresti Ploiesti nr.40 sector 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013695, Romania, Tel.021.230.0020, Email: [email protected], Fax: 021.2323687
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2009 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer